niedziela, 2024-11-24 Emmy, Flory, Romana

Od wykluczenia do zatrudnienia – II edycja (nr 23/ŚLĄSKIE/2020)



Mikołów, dn. 23.01.2020 r.

 

Załącznik do zapytania ofertowego - Formularz oferty [DOC] »
Załącznik do formularza oferty - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
Klauzula informacyjna  [PDF] »
Umowa współpracy - wzór [PDF] »



ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 23/ŚLĄSKIE/2020
DOTYCZY WYBORU DWÓCH INSTRUKTORÓW NIEZALEŻNEGO ŻYCIA
 

Zapytanie ofertowe na realizację usługi indywidualnego wsparcia przez dwóch instruktorów niezależnego życia w województwie śląskim dla uczestników/czek projektu pt. „Od wykluczenia do zatrudnienia – II edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 przy zachowaniu ustalonej zasady konkurencyjności.

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.) – dalej „Pzp”. Zapytanie ofertowe prowadzone jest na podstawie i zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego wsparcia dwóch instruktorów niezależnego życia (dalej INŻ) dla 14 uczestników/czek projektu Od wykluczenia do zatrudnienia – II edycja” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.

Indywidualne wsparcie Instruktorów Niezależnego Życia pracujących równocześnie z tym samym Uczestnikiem/czką, będzie świadczone w wymiarze około 4 godziny dla 1 Uczestnika/czki projektu, 1 godzinę należy rozumieć jako 60 minut.

Ilość godzin na 1 Uczestnika/czkę uzależniona jest od indywidualnych potrzeb.

Ilość godzin wsparcia może zostać zwiększona, w przypadku gdy u Uczestnika/czki Projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia.

Informacja o zwiększeniu godzin musi zostać przekazana Zamawiającemu przed zwiększeniem ilości godzin, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę.

Łączny czas udzielonego indywidualnego wsparcia dla wszystkich uczestników/czek założono na poziomie 56 godzin.

Celem Zapytania jest wyłonienie 1 Wykonawcy, który świadczyć będzie na rzecz Zamawiającego usługi będące przedmiotem zamówienia, co ma zapewnić 2 instruktorów niezależnego życia, którzy prowadzić będą wsparcie, w tym samym czasie, dla 1 osoby z niepełnoprawnością.

II. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1. Przygotowaniu przez instruktorów niezależnego życia Indywidualnej Karty wsparcia, podczas każdej sesji z uczestnikiem/czką projektu (wzór przekazany przez Zamawiającego).
A. Ukształtowanie i wzmacnianie funkcji psychicznych, umiejętności poznawczych oraz kompetencji społecznych niezbędnych dla nauki oraz rozwijania umiejętności funkcjonalnych oraz podejmowania ról społecznych .
B. Budowanie postaw adaptacyjnych, motywacji i umiejętności poznawczych oraz kontrolowania emocji, umiejętności wykonywania prostych i złożonych zadań oraz planowanie i realizacji działań, a także funkcjonowania w relacjach interpersonalnych.
C. Dostarczania wiedzy dotyczącej następstw posiadanej dysfunkcji.
D. Przekazania informacji na temat wpływu niepełnosprawności na codzienne funkcjonowanie.
E. Wzrostu poziomu akceptacji własnej niepełnosprawności.
F. Wypracowania zadaniowego podejścia do niepełnosprawności.
G. Przygotowaniu na zakończenie udzielanego wsparcia dla każdego/ej uczestnika/czki Raportu podsumowującego z rekomendacjami dla uczestnika/czki.

2. Wykonawca po ukończeniu indywidualnego wsparcia musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
– Indywidualna Karta wsparcia przez INŻ.
– Raport podsumowujący.
– Zestawienia miesięczne ilości godzin wykonywanej usługi.

III. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Dokładny termin rozpoczęcia wsparcia przez INŻ zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że cała usługa wsparcia zakończy się najpóźniej do 31.03.2020r.
Dokładne terminy indywidualnego wsparcia instruktorów niezależnego życia będą ustalane indywidualnie w porozumieniu z Zamawiającym.

IV. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie przez INŻ będzie świadczone na terenie całego województwa śląskiego.
Dokładna lokalizacja będzie ustalana indywidualnie, zgodnie z potrzebami i możliwościami Uczestników/czek projektu. Indywidualne wsparcie przez INŻ realizowane będzie przede wszystkim w miejscu zamieszkania Uczestnika/czki Projektu.

V. LICZBA UCZESTNIKÓW
Zamawiający zastrzega, że ostateczna liczba uczestników może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia – maksymalnie o 50 % względem liczby uczestników wskazanej w Zapytaniu ofertowym. Powyższe nie wpływa na możliwość zmiany treści oferty, w szczególności nie powoduje możliwości, ani nie daje prawa Wykonawcy do zwiększenia ceny jednostkowej podanej w Formularzu oferty. Powyższe nie stanowi także podstawy do zmiany umowy.

VI. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby fizyczne prowadzące działalność,
osoby prawne albo jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które spełniają poniższe wymagania:
1. Każdy z dwóch instruktorów niezależnego życia posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. min. 4 letnie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, rozumiane jako wykonanie w przedmiotowym okresie min. 50 godzin indywidualnych sesji z osobami niepełnosprawnymi z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 1 do formularza oferty),

2. Każdy z dwóch instruktorów niezależnego życia posiada wykształcenie min. średnie (wymagane dokumenty np. kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie),

3. Jeden z instruktorów niezależnego życia będzie osobą z niepełnosprawnością (co zostanie potwierdzone kopią dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność).
a. Wykonawca, jeżeli nie będzie realizować zamówienia osobiście, powinien w chwili składania oferty dysponować personelem przypisanym do realizacji wsparcia z zakresu objętego ofertą, z powyższym doświadczeniem, oraz załączyć do oferty ich listę wraz z dowodami na posiadane doświadczenie (np. referencje, oświadczenia, protokoły odbioru usług itp.) i przygotowanie merytoryczne (np. kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie). W takim wypadku personel Wykonawcy będący osobą prawną albo jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, musi spełniać wymogi określone w niniejszym Zapytaniu w zakresie wykształcenia i doświadczenia wskazane w ust. 1-3 powyżej. Osoby fizyczne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mogą w załączeniu do oferty legitymować się również osobistym doświadczeniem wskazanych w niniejszym punkcie.

4. Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.

5. Zobowiązują się do przestrzegania zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym równości płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami, jak również niedopuszczania do dyskryminacji ze względu m.in. na wiek, wykształcenie, poglądy, pochodzenie rasowe lub etniczne, religię lub przekonania, orientację seksualną czy niepełnosprawność.

6. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

7. Wyrażają zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji
postanowień niniejszego postępowania.

8. Dysponują potencjałem osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.

9. Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:

  • realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
  • dojazd na spotkania na terenie województwa śląskiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).

VII. ZASTRZEŻENIA:
1. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku: gdy uczestnik/czka przerwie indywidualne spotkanie w trakcie, wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w indywidualnym wsparciu (przeliczone wg stawki za osobogodzinę).
Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za indywidualne spotkania, które rzeczywiście się odbyły.

2. Zamawiający zastrzega sobie, do określenia w porozumieniu z uczestnikiem/czką miejsca realizacji usługi tj. miejsca zamieszkania uczestnika/czki lub biura projektu. Miejsce realizacji usługi uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika/czki.

VIII. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

IX. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Z postępowania Zamawiający wyklucza:
1. Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).

2. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia;

3. Wykonawców, wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.

4. Zamawiający może ponadto wykluczyć Wykonawcę, który nie daje gwarancji należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz umowy, przez co należy rozumieć sytuację kiedy to Wykonawca świadczył lub świadczy na rzecz Zamawiającego usługi z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, który to przedmiot umowy został wykonany lub jest wykonywany w sposób nienależyty, w szczególności jeżeli w stosunku do Wykonawcy ujawnione zostały lub zgłaszane były zastrzeżenia co do sposobu świadczenia usług, zaniedbań, uchybień oraz innych zastrzeżeń świadczących o wykonywaniu umowy w sposób niezgodny z jej treścią. W takiej sytuacji ocena w zakresie nienależytego wykonania umowy należy do Zamawiającego.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania oraz odpowiadać jego wymogom.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, według Formularza oferty. Ofertę należy sporządzić na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Zamawiający przewiduje składanie oferty w postaci elektronicznej.

3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia:
4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do ich reprezentowania. Wykonawcy załączają do oferty podpisane przez wszystkie podmioty pełnomocnictwo zawierające: oznaczenie niniejszego Zapytania ofertowego, oznaczenie wszystkich wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
4.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przepisy i wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się do wszystkich Wykonawców.
4.3. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną o udzielenie zamówienia wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu na podstawie pkt IX niniejszego Zapytania ofertowego. Każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę podpisuje odrębnie oświadczenie o braku powiązań kapitałowych.
4.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu na podstawie pełnomocnictwa oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.5. W zakresie potwierdzenia doświadczenia wymaga się, aby w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich spełniał wymagania określone w pkt VI 1-2, a jedna z osób spełniła wymagania określone w pkt VI pkt 3.
4.6. Każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę ponosi solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego w związku ze złożeniem oferty w ramach niniejszego Zapytania ofertowego oraz za należyte wykonanie umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców jako najkorzystniejszej.

XI. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIE W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę (w rozumieniu art. 90 ust. 1 i ust. 1a Pzp) w stosunku do przedmiotu zamówienia,
– została złożona przez Wykonawcę wykluczonego,
– Wykonawca nie złożył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy oraz pomimo wezwania do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień we wskazanym terminie braki nie zostały uzupełnione, poprawione, wyjaśnione, nie zostały złożone lub nie są wystarczające.

XII. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
98000000-3- Inne komunalne, socjalne i osobiste

XIII. KRYTERIA OCENY OFERTY:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie V w oparciu o poniższe kryteria:
a) Łączna cena brutto brutto za 1 godzinę wsparcia realizowana przez 2 instruktorów niezależnego życia – 85 %.
b) Wiedza i doświadczenie Wykonawcy- 15 %;

OCENA KRYTERIÓW:
1 Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto brutto (C):
 

cena brutto brutto 1 godziny (60 minut) oferty najtańszej

cena ofertowa brutto brutto (C) = _________________________  x 85 pkt.

cena brutto brutto za 1godzinę (60 minut) oferty badanej

2. Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):

  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 50 godzin indywidualnego wsparcia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu ostatnich 3 lat przed złożeniem oferty – otrzyma 10 pkt.
  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 70 godzin indywidualnego wsparcia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu ostatnich 3 lat przed złożeniem oferty – otrzyma 15 pkt.
  • punkty nie podlegają sumowaniu;

W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie- 15 pkt. Punkty nie podlegają sumowaniu.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.

Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są: referencje, protokół odbioru usługi.

3. W przypadku zgłoszenia przez podmioty wymienione w pkt VI ustęp 1, oferty obejmującej więcej niż jednego kandydata na INŻ, świadczącego indywidualne wsparcie przez INŻ, ocena całej oferty i przyznanie punktów w ramach kryterium doświadczenia w organizacji indywidualnego wsparcia przez INŻ w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, nastąpi wyłącznie w oparciu o kandydata z najniższą liczbą godzin w prowadzeniu indywidualnego wsparcia przez INŻ, niezależnie od liczby kandydatów wskazanych w ofercie legitymujących się wyższą liczbą godzin w prowadzeniu indywidualnego wsparcia przez INŻ.

4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia treści ofert.

5. Przed wyborem Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.

7. Zamawiający w trakcie oceny ofert ma możliwość weryfikacji spełnienia warunków zastrzeżonych w niniejszym zapytaniu poprzez żądanie dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.

8. Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:

  • usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
  • usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
  • nie załączono dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
  • istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
  • dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
  • usługa została wykonana przez inne podmioty (podwykonawców);
  • wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.

9. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P = C+D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;

Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.

10. Oferent może nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec niejawność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

11. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

12. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. Oferent może nie zgodzić się na poprawienie w treści oferty oczywistych pomyłek pisarskich lub rachunkowych, w takim przypadku jego oferta podlega odrzuceniu.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku, gdy cena podana przez Oferenta przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie projektu na usługę objętą niniejszym postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oraz do podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta została uznana za kolejną najkorzystniejszą.

14. Za najkorzystniejsze oferty uznane zostaną oferty zawierające najwyższą liczbę punktów.

15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.

16. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania Umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn.

17. Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

XIV. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 31.01.2020 do godziny 23.59

XV. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:

  • oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
  • wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 do Formularza oferty).

2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

3. Dokumenty potwierdzające przygotowanie merytoryczne (np. kopia dyplomu).

4. W przypadku osób fizycznych oferta powinna zawierać datę sporządzenia oraz czytelny podpis Oferenta. W przypadku składania oferty przez osobę prawną oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, datą sporządzenia oraz podpisami osób reprezentujących Oferenta.

XVI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

XVII. PODWYKONAWCY
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania całości ani części przedmiotu Zapytania ofertowego podwykonawcy.

XVIII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI ORAZ SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Osoba uprawnioną ze strony Zamawiającego do porozumienia się z Wykonawcami jest:
Klaudia Stankiewicz; e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 500 293 855

2. Wykonawca może składać wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, informacje do Zamawiającego droga mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ma prawo do komunikowania się z Wykonawcami drogą mailową, korespondencyjnie lub telefonicznie.

XIX . TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
Wykonawca może zastrzec, że informacje zawarte w treści oferty i dokumentach załączonych do niej stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 1993 nr 47 poz. 211). Wykonawca powinien w sposób wyraźny i zrozumiały wskazać, które informacje i jakie dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

XX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 ni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


XXI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– braku odpowiedniej liczby uczestników/czek,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Zamawiającego mających wpływ na przedmiot zamówienia,
– braku ofert,
– braku ofert spełniających warunki formalne określone w punkcie VII lub braku ofert niepodlegających odrzuceniu,
– cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację usługi,
– wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
– środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane.

Ponadto Zamawiający może w każdym czasie unieważnić niniejsze postępowanie bez podawania przyczyny.

XXII. UMOWA
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminu realizacji umowy,
– harmonogramu realizacji umowy,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminu płatności dla Wykonawcy uzależnione jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie, zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.

XXIII. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych z każda osobą z niepełnoprawnością. Wykonanie zadań przez Wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin poświęconych na wykonanie zadań.

W przypadku osób fizycznych realizujących wsparcie, Zamawiający zakłada możliwość wystawienia dwóch umów zleceń dla każdego INŻ oddzielnie.

Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.

XXIV. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.5 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – konkurs w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Od wykluczenia do zatrudnienia – II edycja”.

XXV. UWAGI KOŃCOWE
1.Projekt realizowany jest na podstawie umowy nr UDA- RPSL.09.01.05-24-0462/17-00 z dnia 04.04.2018 r. o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, zawartej pomiędzy JMM Mariusz Lewandowski a Województwem Śląskim, w imieniu którego działa Zarząd Województwa Śląskiego.
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” realizuje projekt na podstawie umowy partnerskiej z dnia 27.12.2017 zawartej z JMM Mariusz Lewandowski oraz aneksem w dniu 03.10.2018.

2. Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.

3. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.

4. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych,
a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

Załączniki:
1. Formularz Oferty,
2. Wykaz doświadczenia
3. Wzór umowy.
4. Klauzula informacyjna. 

 




















 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach