Od wykluczenia do zatrudnienia - II edycja (nr 2/ŚLĄSKIE/2018)
Mikołów, dn. 03.10.2018r.
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/ŚLĄSKIE /2018
DOTYCZY ZAKUPU I DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Dotyczy: zakup i dostawę sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu pt ”Od wykluczenia do zatrudnienia - II edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ( Europejski Fundusz Społeczny) przy zachowaniu ustalonej zasady konkurencyjności.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (notebook-szt.1) wraz z oprogramowaniem i pakietem Office do pracy w terenie z ON, w związku z realizacją projektu ”Od wykluczenia do zatrudnienia- II edycja” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”. Zakres przedmiotowy zamówienia przedstawiony jest w punkcie II – Szczegóły Zamówienia. Sprzęt komputerowy objęty przedmiotem zamówienia musi być sprawny technicznie, wolny od wad i usterek oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do Fundacji Aktywnej Rehabilitacji Łowicka 19,Warszawa. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia sprzętu do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru.
II. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
1. Typ komputera: Notebook
2. Typ ekranu: minimum 15,6" MATOWY LED
3. Procesor: Intel 4 rdzeniowy, siódmej lub wyższej generacji
4. Pamięć RAM: 4 GB lub więcej
5. Dysk twardy: min. 128GB SSD
6. Wbudowane napędy optyczne: Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer
7. Łączność internetowa : Wi-Fi 802.11 b/g/n , LAN 10/100 Mbps
8. Zasilacz
9. Rodzaje wejść/wyjść:
- Czytnik kart pamięci - 1 szt.
- Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
- USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt.
- USB 2.0 - 2 szt.
- RJ-45 (LAN) - 1 szt.
- HDMI - 1 szt.
- VGA (D-sub) - 1 szt.
- DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
10. System operacyjny: Microsoft Windows 10 pro (wersja 64-bitowa); wraz z dyskiem instalacyjnym; instalacją systemu
11. Pakiet biurowy: MS Office 2016 dla Użytk. Domowych i Małych Firm; wraz z dyskiem instalacyjnym; instalacją systemu
12. Gwarancja producenta: minimum 24 miesiące
III. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Do 25.10.2018 r.
IV. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na wskazany adres:
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
V. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY PODMIOT MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO 1 OFERTĘ.
VI. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z postępowania Zamawiający wyklucza:
1. Oferentów, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
2. Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia;
3. Oferentów, wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
VII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
1. jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VIII. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
30213100-6 – Komputery przenośne
IX. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców w oparciu o poniższe kryteria:
- Cena –100%
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 17.10.2018 do godziny 23.59
XI. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
- oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
- specyfikacja techniczna producenta oferowanego urządzenia umożliwiającą jednoznaczne potwierdzenie czy parametry oferowanego urządzenia są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
2. W przypadku osób fizycznych oferta powinna zawierać datę sporządzenia oraz czytelny podpis Oferenta. W przypadku składania oferty przez osobę prawną oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, datą sporządzenia oraz podpisami osób reprezentujących Oferenta.
XII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl oraz www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl.
XIII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Kamila Dębkowska
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tel. 500 293 855
XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XV. ZMIANA UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Harmonogramu realizacji umowy;
c. Ostatecznej liczby uczestników w ramach umowy;
d. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
XVII. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
XVIII. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
- w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XVIII lub XIX (ze wskazaniem przyczyny).
XIX. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ:
Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XX. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej IX „Włączenie społeczne”, Działanie 9.1 „Aktywna integracja”, Poddziałanie 9.1.5 „Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – konkurs” Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Od wykluczenia do zatrudnienia- II edycja”.
XXI. UWAGI KOŃCOWE
- Projekt ”Od wykluczenia do zatrudnienia – II edycja” realizowany na podstawie umowy UDA- RPSL.09.01.05-24-0462/17-00 przez JMM Mariusz Lewandowski – Lider projektu w partnerstwie z Fundacją Aktywnej Rehabilitacji „FAR”- Zamawiający.
- Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
- Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »