niedziela, 2024-11-24 Emmy, Flory, Romana

Aktywizacja społeczna 70 osób z niepełnosprawnościami z woj. mazowieckiego szansą na AKTYWNOŚĆ (nr 4/MAZOWIECKIE/2018)


Warszawa, dn. 25.05.2018 r.

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz oferty [DOC] »
Umowa dostawy sprzętu komputerowego - wzór [PDF] »


 

ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl

AKTUALIZACJA Z DN. 25.05.2018

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/MAZOWIECKIE/2018
DOTYCZY ZAKUPU I DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

 

Dotyczy: zakup i dostawę sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu pt. „Aktywizacja społeczna 70 osób z niepełnosprawnościami z woj. mazowieckiego szansą na AKTYWNOŚĆ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 przy zachowaniu ustalonej zasady konkurencyjności.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego (notebook-szt.1) wraz z oprogramowaniem i pakietem Office do pracy w terenie z ON, w związku z realizacją projektu „Aktywizacja społeczna 70 osób z niepełnosprawnościami z woj. mazowieckiego szansą na AKTYWNOŚĆ” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”. Zakres przedmiotowy zamówienia przedstawiony jest w punkcie II – Szczegóły Zamówienia. Sprzęt komputerowy objęty przedmiotem zamówienia musi być sprawny technicznie, wolny od wad i usterek oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do biura regionalnego: Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia sprzętu do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru.

II. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
1. Typ komputera: Notebook
2. Typ ekranu: minimum 15,6" MATOWY LED
3. Procesor: wielordzeniowy (od 2 do 4 rdzeni)
4. Pamięć RAM: 4 GB lub więcej
5. Dysk twardy: min. 128GB SSD
6. Wbudowane napędy optyczne: Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer
7. Łączność internetowa : Wi-Fi 802.11 b/g/n , LAN 10/100 Mbps
8. Zasilacz
9. Rodzaje wejść/wyjść:

  • Czytnik kart pamięci - 1 szt.
  • Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
  • USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt.
  • USB 2.0 - 2 szt.
  • RJ-45 (LAN) - 1 szt.
  • HDMI - 1 szt.
  • VGA (D-sub) - 1 szt.
  • DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.

10. System operacyjny : Microsoft Windows 10 (wersja 64-bitowa)
11. Pakiet biurowy: MS Office dla Użytk. Domowych i Małych Firm
12. Gwarancja producenta: minimum 24 miesiące

III. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Do 19.06.2018 r.

IV. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na wskazany adres:
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa

V. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY PODMIOT MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO 1 OFERTĘ.

VI. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Z postępowania Zamawiający wyklucza:
1. Oferentów, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).

2. Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia;

3. Oferentów, wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.

VII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
1. jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

VIII. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
30213100-6 – Komputery przenośne

IX. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców w oparciu o poniższe kryteria:

  1. Cena –100%

X. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 11.06.2018 do godziny 23.59

XI. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:

  • oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
  • specyfikacja techniczna producenta oferowanego urządzenia umożliwiającą jednoznaczne potwierdzenie czy parametry oferowanego urządzenia są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

2. W przypadku osób fizycznych oferta powinna zawierać datę sporządzenia oraz czytelny podpis Oferenta. W przypadku składania oferty przez osobę prawną oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, datą sporządzenia oraz podpisami osób reprezentujących Oferenta.

XII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl oraz www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl.

XIII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Katarzyna Tekieli
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tel. 500 293 855

XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni

XV. ZMIANA UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Harmonogramu realizacji umowy;
c. Ostatecznej liczby uczestników w ramach umowy;
d. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);

Przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.

XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.

XVII. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).

XVIII. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA

  • w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XVIII lub XIX (ze wskazaniem przyczyny).

XIX. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ:
Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.

XX. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Aktywizacja społeczna 70 osób z niepełnosprawnościami z woj. mazowieckiego szansą na AKTYWNOŚĆ”.

XXI. UWAGI KOŃCOWE

  1. Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
  2. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
  3. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji. 
.

 Regionalny Program Operacyjny Woj. Mazowieckiego na lata 2014-2020
 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach