Indywidualna i kompleksowa aktywizacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnościami z woj. warmińsko-mazurskiego (nr 21/WM/2018)
Formularz oferty [DOC] »
Załącznik nr 1 do formularza oferty - CV życiorys zawodowy [DOC] »
Załącznik nr 2 do formularza oferty - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
DOTYCZY WYBORU PSYCHOLOGA
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego dla maximum 50 uczestników/czek projektu „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnościami z woj. warmińsko-mazurskiego”,organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
Indywidualne wsparcia psychologicznego będzie świadczone w wymiarze średnio 10 godzin dla 1 Uczestnika/czki projektu. Ilość godzin uzależniona jest od indywidualnych potrzeb uczestnika/czki i zostanie określona po przeprowadzeniu pierwszej, 1 godzinnej sesji. Ilość godzin wsparcia zostać zwiększona, w przypadku gdy u Uczestnika/czki Projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia. Informacja o zwiększeniu godzin musi zostać przekazana Zamawiającemu przed zwiększeniem ilości godzin, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę. Łączny czas udzielonego indywidualnego wsparcia psychologicznego dla wszystkich uczestników /czek założono na poziomie 500 godzin.
II. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1. Przygotowaniu przez psychologa Indywidualnej Karty wsparcia psychologicznego, podczas każdej sesji z uczestnikiem/czką projektu (wzór przekazany przez Zamawiającego), z zachowaniem tajemnicy zawodowej.
A. Identyfikacji u uczestnika/czki projektu ograniczeń związanych z aktywizacją społeczno-zawodową.
B. Ustaleniu etapów przełamywania barier i trudności związanych z powrotem lub wejściem ON na rynek pracy.
C. Udzielanie porad psychologicznych, wzmacnianie samooceny, poczucia samostanowienia.
D. Analizie tendencji do wycofania i zewnętrznej sterowności ON, ze względu na posiadaną niepełnosprawność.
E. Budowaniu strategii dalszego rozwoju kompetencji społecznych i zawodowych.
F. Ustaleniu rekomendacji i zaleceń dla uczestnika/czki w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej.
G. Zaprezentowaniu metod radzenia sobie ze stresem.
H. Przygotowaniu na zakończenie udzielanego wsparcia dla każdego/ej uczestnika/czki Raportu podsumowującego z rekomendacjami dla uczestnika/czki.
2. Wykonawca po ukończeniu indywidualnego wsparcia psychologicznego musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
– Indywidualna Karta wsparcia psychologicznego.
– Raport podsumowujący.
– Zestawienia miesięczne ilości godzin wykonywanej usługi.
III. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
26.03.2018-31.12.2018 z możliwością przedłużenia do 31.03.2019
Dokładne terminy wsparcia psychologicznego będą ustalane indywidualnie w porozumieniu z Zamawiającym.
IV. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie psychologiczne będzie świadczone na terenie całego województwa warmińsko-mazurskiego, z zastrzeżeniem iż, Zamawiający ze względów logistycznych dokonał podziału na następujące obszary:
a) powiaty: olsztyński, mrągowski, szczycieński,
b) powiaty: działdowski, nidzicki,
c) powiaty: braniewski, lidzbarski,
d) powiaty: ełcki, olecki, gołdapski, piski
Dokładna lokalizacja będzie ustalana indywidualnie, zgodnie z potrzebami i możliwościami Uczestników/czek projektu. Indywidualne wsparcie psychologiczne może być realizowane w gabinecie psychologicznym, biurze projektu w Iławie jak i w miejscu zamieszkania Uczestnika/czki Projektu.
Wykonawca składa ofertę na wszystkie lub wybrany przez siebie obszar („a” i/lub „b” i/lub „c” i/lub „d”).
Zamawiający zakłada, iż dla każdego obszaru liczba uczestników/czek wsparcia będzie wynosiła od 5 do 10, z zastrzeżeniem, iż jest to wartość szacunkowa.
V. WYMAGANIA
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. psycholog wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe/zawodowe psychologiczne (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania),
b. doświadczenie min. 3 letnie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia psychologicznego, w tym minimum 1 rok pracy z osobami z niepełnosprawnościami (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 1 do formularza oferty),
c. doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, z zakresu indywidualnego wsparcia psychologicznego rozumiane jako wykonanie min. 200 godzin indywidualnych sesji psychologicznych (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty), w tym minimum 1 rok pracy z osobami z niepełnosprawnościamijako psycholog, w ciągu ostatnich 3 lat, rozumiane jako wykonanie min. 50 godzin indywidualnych sesji psychologicznych dla ON (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty).
Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CV psychologa wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 do formularza oferty), doświadczenie psychologa wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do formularza oferty).
2. Wykonują zadania lub czynności w ramach projektu osobiście, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub wykonujące zadania lub czynności w ramach projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1442, z późn. zm.) oraz wolontariuszy wykonujących świadczenia na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118, z późn. zm.).
3. Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.
4. Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
- realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
- dojazd na spotkania na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
1. Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku: gdy uczestnik/czka przerwie indywidualne spotkanie w trakcie, wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w indywidualnym wsparciu psychologicznym (przeliczone wg stawki za osobogodzinę).
Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za indywidualne spotkania, które rzeczywiście się odbyły.
3. Zamawiający zastrzega sobie, do określenia w porozumieniu z uczestnikiem/czką miejsca realizacji usługi tj. miejsca zamieszkania uczestnika/czki lub gabinetu psychologicznego (o ile Wykonawca posiada) lub biura projektu. Miejsce realizacji usługi uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika/czki.
VII. DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH tj. na poszczególne obszary wskazane w części IV.
VIII. NIE DOPUSZCZA SIĘ UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZIACJI ZAMÓWIENIA.
IX. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIE W PRZYPADKU, GDY:
- jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 – Usługi psychiatryczne i psychologiczne
XI. KRYTERIA OCENY OFERTY:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców ODDZILENIE DLA KAŻDEGO OBSZARU WSKAZANEGO W PKT. IV spełniających kryteria formalne określone w punkcie V w oparciu o poniższe kryteria:
- Cena za 1 godzinę brutto brutto – 85 %.
- Wiedza i doświadczenie Wykonawcy – 10 %;
- Możliwość przeprowadzenia sesji psychologicznych w przystosowanym dla osób z niepełnosprawnościami gabinecie na terenie obszaru, którego dotyczy oferta – 5 %
1. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cenaofertowa bruttobrutto(C):
oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę brutto brutto
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto (C) = ________________________ x 85 pktcena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto oferty ocenianej
2.Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 50 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznegow zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu 1 roku – otrzyma 5 pkt.
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 100 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu 1 roku – otrzyma 10 pkt.
- punkty nie podlegają sumowaniu;
Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, której przedmiotem była usługa/i z przedmiotu zamówienia. Oferent powinien przedstawić potwierdzone doświadczenie, że usługa/i zostały należycie wykonane w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są:
- referencje;
- usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
- usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
- nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
- istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
- dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
- usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców);
- wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
- referencje zbiorcze nie będą oceniane.
Kryterium nr 3 – potencjał – (E):
- Jeżeli oferent oświadczy, iż ma możliwość przeprowadzenia sesji psychologicznych w przystosowanym dla osób z niepełnosprawnościami gabinecie na terenie obszaru, którego dotyczy oferta – otrzyma 5 pkt.
P = C+D+E
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;
E- – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 3 – potencjał Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów
XII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 15.03.2018do godziny 23.59
XIII. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
- oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
- cv (załącznik nr 1 do Formularza oferty)
- wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z referencjami.
XIV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty elektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl oraz bazakonkurencyjnosci.gov.pl
XV. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Tomasz Brzozowski e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tel. 509 447 071
XVI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XVII. ZMIANA UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Harmonogramu realizacji umowy;
c. Ostatecznej liczby uczestników/czek. w ramach umowy;
d. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
a. braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
b. braku odpowiedniej liczby uczestników/czek zainteresowanych wsparciem, organizowanym przez Zamawiającego.
c. znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
XIX. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
XX. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
- w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XVIII lub XIX (ze wskazaniem przyczyny).
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych na rzecz osób, które wezmą udział w indywidualnym wsparciu psychologicznym. Wykonanie zadań przez wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XXII. FINANSOWANIE
Zamówienie jest finansowane w ramach Poddziałania 11.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja społeczna i zawodowa osób z niepełnosprawnościami z woj. warmińsko-mazurskiego”.
XXIII. UWAGI KOŃCOWE
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
.
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »