Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie (nr 18/P/2018)
Wejherowo, 30.01.2018 r.
Formularz oferty [DOC] »
Załącznik nr 1 do formularza oferty - CV życiorys zawodowy [DOCX] »
Załącznik nr 2 do formularza oferty - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 18/P/2018
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA (ASEKURACJI)
UCZESTNIKÓW/CZEK PRZEZ KADRĘ
podczas Warsztatu Poszukiwania Pracy w ramach projektu pt. „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie” w ramach Działania 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałania 06.01.02 Aktywizacja społeczno-zawodowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asekuracji dla średnio8 uczestników/czek na warsztacieposzukiwania pracy w ramach projektu „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
Wsparcie asekuracji pod względem zdrowotnym oraz społeczno-psychologicznym będzie świadczone dla średnio8 Uczestników/czek Warsztatu Poszukiwania Pracy (WPP) w terminie 28.02.2018 do 05.03.2018r.Łączny czas udzielonego grupowego wsparcia wynosiśrednio 8 godzin dziennie, czyli 48 godzin łącznie.
Wsparcie asekuracyjne obejmuje m.in. usługi higieniczne, zmianę pampersów, pomoc przy kąpielach. Rodzaj wsparcia uzależniony będzie od posiadanych niepełnosprawności posiadanych przez uczestników/czki.
Warsztat Poszukiwania Pracy odbywać się będzie w terminie 28.02.2018 do 05.03.2018 rw ośrodku na terenie województwa pomorskiego wskazanym przez Zamawiającego. Miejsce realizacji zostanie wskazane na min. 7 dni kalendarzowych przez realizacją zamówienia.
Kadra ma zapewnione przez Zamawiającego zakwaterowanie oraz wyżywienie na miejscu realizacji grupowego wsparcia. Uczestnikami warsztatów będą osoby z niepełnosprawnością.
II. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
WPP – 28.02.2018-05.03.2018r.
III. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Grupowe wsparcie asekuracyjne będzie świadczone na terenie Ośrodka znajdującego się w województwie pomorskim.
Dokładna lokalizacja będzie podana przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną realizacją usługi. Grupowe wsparcie asekuracyjne będzie realizowane w salach na terenie wskazanego przez Zamawiającego Ośrodka.
IV. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność
gospodarczą lub osoby prawne, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. muszą spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, posiadać doświadczenie z zakresu asekuracji uczestników z niepełnosprawnościami podczas warsztatów (rozumianego jako udział jako kadra w minimum 2 warsztatach w tym minimum 1 warsztacie dla osobami z niepełnosprawnościami (wymagany opis doświadczenia wg. wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty).
b. posiadają wiedzę z zakresu promowania równości szans kobiet i mężczyzn (weryfikowane na podstawie oświadczenia w formularzu oferty).
2. Osoby prawne winny w chwili składania oferty dysponować personelem przypisanym do realizacji wsparcia objętego ofertą, z powyższym doświadczeniem, oraz załączyć do oferty ich listę wraz z dowodami na posiadane doświadczenie i przygotowanie merytoryczne. Osoby fizyczne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mogą w załączeniu do oferty legitymować się również osobistym doświadczeniem wskazanych w niniejszym punkcie.
3. Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.
4. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
5. Wyrażają zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji postanowień niniejszego postępowania.
6. Dysponują potencjałem osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.
7. Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
- wykonywanie poleceń służbowych Trenera pracy,
- realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
- dojazd na realizację usługi na terenie województwa pomorskiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
VI. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
VII. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z postępowania Zamawiający wyklucza:
1. Oferentów, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
2. Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia;
3. Oferentów, wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
VIII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
IX. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
98000000-3 – Inne komunalne, socjalne i osobiste
X. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV w oparciu o poniższe kryteria:
- Cena za 1 godzinę ofertowa brutto – 85%,
- Wiedza i doświadczenie Wykonawcy – 15%.
1. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto brutto(C):
oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę brutto brutto
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto (C) = ________________________ x 85pkt
cena ofertowa za 1godzinę brutto brutto oferty ocenianej
2. Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie z zakresu asekuracji uczestników z niepełnosprawnościami podczas warsztatów (rozumianego jako udział jako kadra w minimum 3 warsztatach dla osób z niepełnosprawnościami w ciągu ostatnich 3 lat – otrzyma 15pkt.
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie z zakresu asekuracji uczestników z niepełnosprawnościami podczas warsztatów (rozumianego jako udział jako kadra w minimum 2 warsztatach dla osób z niepełnosprawnościami w ciągu ostatnich 3 lat – otrzyma 10pkt.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – we wskazanym okresie działania), których przedmiot był tożsamy z przedmiotem zamówienia i przez tę samą osobę/osoby. Oferent załącza dowody potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy).
3. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P = C+D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Oferenta;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów
Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
– usługa nie będzie dotyczyła zakresu przedmiotu zamówienia,
– usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie,
– nie załączono dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykazie,
– istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykazie,
– dowody nie potwierdzają należytego wykonania usługi,
– usługa została wykonana przez inne podmioty (podwykonawców),
– wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
XI. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia13.02.2018 r. do godziny 23.59.
XII. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– ofertazłożona na formularzu oferty,
– cv (załącznik nr 1 do Formularza oferty),
– wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
XIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XIV. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Tomasz Brzozowski e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 509 447 071
XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– braku odpowiedniej liczby uczestników/czek i personelu merytorycznego zainteresowanych Warsztatem Poszukiwania Pracy, organizowanym przez Zamawiającego.
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
XVII. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
XVIII. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
- w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XVI lub XVII (ze wskazaniem przyczyny).
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminu realizacjiumowy,
– harmonogramu realizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XX. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych podczas Warsztatu Poszukiwania Pracy. Wykonanie zadań przez wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin poświęconych na wykonanie zadań podczas Warsztatu Poszukiwania Pracy.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XXI. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Działania 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałania 06.01.02 Aktywizacja społeczno-zawodowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie”.
XXII. UWAGI KOŃCOWE
1. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Regionalny Program Operacyjny Wojewwództwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »