Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku (nr 11/PK/2018)
Rzeszów, 30.01 2018r.
Pobierz formularz ofertowy [DOC] »
Załącznik nr 1 - CV życiorys zawodowy [DOC] »
Załącznik nr 2 - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11/PK/2018
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI INDYWIDUALNEGO WSPARCIA
SPECJALISTYCZNEGO tj. FIZJOTERAPEUTY
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. fizjoterapeuty dla średnio 4 Uczestników/czek projektu„Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
Indywidualne wsparcia specjalistyczne będzie świadczone w wymiarze średnio 6 godzin dla 1 Uczestnika/czki projektu, 1 godzinę należy rozumieć jako 60 minut. Ilość godzin wsparcia może zostać zwiększona, w przypadku gdy u Uczestnika/czki Projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia. Informacja o zwiększeniu godzin musi zostać przekazana Zamawiającemu przed zwiększeniem ilości godzin, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę.
II. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1. Przygotowaniu przez specjalistę Indywidualnej Karty wsparcia specjalistycznego, podczas każdej sesji z uczestnikiem/czką projektu (wzór przekazany przez Zamawiającego), z zachowaniem tajemnicy zawodowej.
2. Przygotowaniu na zakończenie udzielonego wsparcia dla każdego Uczestnika/czki Projektu raportu podsumowującego z rekomendacjami dla Uczestnika/czki Projektu.
3. Wykonawca po ukończeniu indywidualnego wsparcia specjalistycznego musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
– Indywidualna Karta wsparcia specjalistycznego.
– Raport podsumowujący.
– Zestawienia miesięczne ilości godzin wykonywanej usługi.
III. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
02.2018r. – 04.2018r.
Dokładne terminy i daty indywidualnego wsparcia specjalistycznego będą ustalane indywidualnie w porozumieniu z Zamawiającym.
IV. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie specjalistyczne może być realizowane w biurze projektu, w gabinecie specjalistycznym na terenie województwa podkarpackiego jak i w miejscu zamieszkania uczestnika/czki projektu. Gabinet specjalistyczny musi być dostosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz faktycznej możliwości zorganizowania indywidualnego wsparcia specjalistycznego.
V. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność
gospodarczą lub osoby prawne, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. fizjoterapeuta wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające prowadzenie przedmiotowe wsparcie (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania),
b. doświadczenie min. 2 letnie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. fizjoterapeutycznego, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, rozumiane jako wykonanie w przedmiotowym okresie min. 70 godzin indywidualnych sesji specjalistycznych tj. fizjoterapeutycznych z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia fizjoterapeutycznego (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty),
c. minimum roczne doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. fizjoterapeutycznego dla osób z niepełnosprawnościami, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty rozumiane jako wykonanie min. 30 godzin indywidualnych sesji specjalistycznych dla osób z niepełnosprawnością (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty).
Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CV specjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 do formularza oferty), doświadczenie specjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do formularza oferty).
1. Osoby prawne winny w chwili składania oferty dysponować personelem przypisanym do realizacji indywidualnego wsparcia specjalistycznego objętego ofertą, z powyższym doświadczeniem, oraz załączyć do oferty ich listę wraz z dowodami na posiadane doświadczenie i przygotowanie merytoryczne. Osoby fizyczne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mogą w załączeniu do oferty legitymować się również osobistym doświadczeniem wskazanych w niniejszym punkcie.
2. Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.
3. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
4. Wyrażają zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji
postanowień niniejszego postępowania.
5. Dysponują potencjałem osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.
6. Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
- realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
- dojazd na spotkania na terenie województwa podkarpackiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
1. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku: gdy uczestnik/czka przerwie indywidualne spotkaniew trakcie, wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w indywidualnym wsparciu specjalistycznym(przeliczone wg stawki za osobogodzinę).
Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za indywidualne spotkania, które rzeczywiście się odbyły.
2. Zamawiający zastrzega sobie, do określenia w porozumieniu z uczestnikiem/czką miejsca realizacji usługi tj. miejsca zamieszkania uczestniczki lub gabinetu specjalistycznego(o ile Wykonawca posiada) lub biura projektu. Miejsce realizacji usługi uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika/czki.
Gabinet specjalistycznymusi być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, nie posiadać barier architektonicznych itp.
VII. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY PODMIOT MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO 1 OFERTĘ.
VIII. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z postępowania Zamawiający wykluczają:
1. Oferentów, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
2. Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia;
3. Oferentów, wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
IX. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
X. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie V w oparciu o poniższe kryteria:
1. Cena za 1 godzinę brutto – 90 %.
2. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy – 10 %.
XI. SPOSÓB OBLICZENIA OCENY OFERTY
1. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto brutto(C):
oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę brutto brutto
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto (C) = ________________________ x 90 pkt
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto oferty ocenianej
2. Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 30 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu ostatnich 5 lat – otrzyma 5 pkt.
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 80 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu ostatnich 5 lat – otrzyma 10 pkt.
- punkty nie podlegają sumowaniu;
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są:
- referencje, protokół odbioru usługi;
4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia treści ofert.
5. Przed wyborem Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
7. Zamawiający w trakcie oceny ofert ma możliwość weryfikacji spełnienia warunków zastrzeżonych w niniejszym zapytaniu poprzez żądanie dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
8.Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
• usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
• usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
• nie załączono dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
• istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
• dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
• usługa została wykonana przez inne podmioty (podwykonawców);
• wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
9. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P = C+D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.
10. Oferent może nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec niejawność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
11. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
12. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. Oferent może nie zgodzić się na poprawienie w treści oferty oczywistych pomyłek pisarskich lub rachunkowych, w takim przypadku jego oferta podlega odrzuceniu.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku, gdy cena podana przez Oferenta przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie projektu na usługę objętą niniejszym postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oraz do podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta została uznana za kolejną najkorzystniejszą.
14. Za najkorzystniejsze oferty uznane zostaną oferty zawierające najwyższą liczbę punktów.
15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
16. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania Umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn.
17. Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
XII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia12.02.2018r. do godziny 23.59
XIII. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
- oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
- cv (załącznik nr 1 do Formularza oferty)
- wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Formularza oferty).
XIV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XV. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Klaudia Stankiewcz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 500 293 855
XVI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XVII. ZMIANA UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Harmonogramu realizacji umowy;
c. Ostatecznej liczby uczestników w ramach umowy;
d. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
XIX. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
XX. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
- w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XVIII lub XIX (ze wskazaniem przyczyny).
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych na rzecz osób, które wezmą udział w indywidualnym wsparciu specjalistycznym. Wykonanie zadań przez wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji.
Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XXII. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym- projekty konkursowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansa na otwartym rynku”.
XXIII. UWAGI KOŃCOWE
- Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
- Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »