W stronę samodzielności - aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego (nr 10/M/SZ/2017)
Kraków, 27.12.2017r.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz oferty [DOC] »
Załącznik nr 1.1 do formularza oferty - CV trenera [DOC] »
Załącznik nr 1.2 do formularza oferty - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
Załącznik nr 1.3 do formularza oferty - Program szkolenia [DOC] »
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego [PDF] »
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego [PDF] »
Załacznik nr 4 do zapytania ofertowego [DOC] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10/M/SZ/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ (KURS PRAWA JAZDY KATEGORII B)
WRAZ Z UBEZPIECZENIEM UCZESTNICZKI SZKOLENIA
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie zapewnienia szkolenia-kursu prawa jazdy kategorii B zakończonego egzaminem z zakresu:
Lp. | Nazwa szkolenia | Liczba godzin teoretycznych/ Liczba godzin praktycznych | Rodzaj szkolenia (indywidualne/ grupowe) | Miejsce szkolenia |
1. | Kurs prawa jazdy kategorii B | 30/30 | indywidualne | 1) zajęcia praktyczne prowadzone z miejsca zamieszkania uczestniczki tj, Paczółtowice (gmina Krzeszowice); 2) zajęcia teoretyczne: w miejscu zamieszkania uczestniczki lub w ośrodku szkolenia, jednak nie dalej niż 30 km. od miejsca zamieszkania uczestniczki |
wraz z ubezpieczeniem na czas trwania szkolenia dla uczestniczki projektu realizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
2. Szkolenie powinnokończyć się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego uzyskane uprawnienia w rozumieniu Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. W przypadku gdy szkolenie będzie kończyć się certyfikacją zewnętrzną i/lub regulowane będzie rozporządzeniem właściwego ministra Zamawiający zapewni możliwość odpowiednio przystąpienia do egzaminu zewnętrznego i/lub uzyskania uprawnień.
3. W ramach usługi szkoleniowej Wykonawca ma zapewnić kompleksową organizację i przeprowadzenie procesu walidacji i certyfikacji w rozumieniu Załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
4. Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o kierowanie pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. 2016 poz. 280).
1. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Dokładny termin rozpoczęcia usługi szkoleniowej zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że cała usługa szkoleniowa rozpocznie się nie później niż 22.01.2018a zakończy się najpóźniej 31.08.2018.
2. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
1. Zamawiający zaleca, aby zajęcia teoretyczne odbywały się miejscu zamieszkania Uczestniczki Paczółtowice (gmina Krzeszowice) lub w ośrodku szkolenia, jednak nie dalej niż 30 km od miejsca zamieszkania uczestniczki. Jednak dopuszcza się możliwość organizacji zajęć poza tym obszarem - w takim przypadku Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własną odpowiedzialność i na własny koszt dojazd Uczestniczki szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót Uczestniczce do miejsca zamieszkania oraz opiekę w czasie podróży.
2. Zamawiający zaleca, aby zajęcia praktyczne – nauka jazdy, rozpoczynała się (ze względów
organizacyjnych) na terenie Paczółtowic (gmina Krzeszowice). Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć poza tym obszarem, jednakże w takim przypadku Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własną odpowiedzialność i na własny koszt dojazd Uczestniczki szkolenia sprzed miejsca zamieszkania, a także zapewni powrót przed ten budynek oraz opiekę na czas podróży.
3. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne – nauka jazdy w ruchu miejskim odbywały się
w miejscowości będącej siedzibą ośrodka egzaminacyjnego, w którym Uczestniczka przewiduje zdawanie egzaminu.
II. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:
1. Zapewnienie usługi szkoleniowej wskazanej w pkt I przez Wykonawcę posiadającegoaktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645).
2. Przeprowadzeniu szkolenia dla 1 uczestniczki projektu, w wymiarze wskazanym w pkt. I.
Czas przeznaczony na egzamin wewnętrzny i egzamin potwierdzający uzyskanie przedmiotowych kwalifikacji/kompetencji nie jest wliczany do godzin szkolenia.
Jako 1 godzinę szkoleniową należy rozumieć godzinę zegarową. W zakresie prowadzenia postępowania przez 1 dzień szkoleniowy Zamawiający rozumie 8 godzin zegarowych zajęć, w tym 8 godzin lekcyjnych zajęć merytorycznych (pozostały czas przeznaczony na rejestrację uczestniczki oraz przerwy).
3. Ubezpieczeniu uczestniczki szkolenia na czas trwania szkolenia.
4. Zrealizowaniu programu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury iBudownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o kierowaniepojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. 2016 poz. 280).
5. Wykonawca powinien posiadać znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych(MSUES). W przypadku Wykonawcy nieposiadającego udokumentowanego znaku jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES), konieczne jest udokumentowanie przez Wykonawcę spełniania przez trenerów realizujących szkolenie poniższych wymagań:
- wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/ inne umożliwiające przeprowadzenie danej usługi. Wykonawca zobowiązany jest wykazaćkompetencje instruktorów (trenerów)w Załącznikunr 1do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.Każdy ze wskazanych instruktorów (trenerów) powinien posiadać doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie danego szkolenia, przy czymwymagane jest minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie jest krótsze niż 2 lata,kompetencje społeczne i metodyczne związane z kształceniem osób dorosłych (rozumiane jako ukończony min. 60 godzinny kurs dydaktyczny lub przygotowujący do kształcenia dorosłych lub wykazanie doświadczenia w kształceniu dorosłych – min. 750 godzin).
- Wykazaniu wiedzyi doświadczeniaWykonawcyw zakresie realizacji przedmiotowego szkolenia. Oferent przedstawi 3 referencje potwierdzające należycie wykonane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi, którego przedmiotem była usługa z przedmiotu zamówienia, oferent powinien przedstawić potwierdzone doświadczenie, że usługi zostały należycie wykonane w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby.Wykonawca wskazuje wiedzę i doświadczenie w Załączniku nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
- Oferent potwierdza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, oraz osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe nie krótsze niż 2 lata.
Ogólne:
- szkolenie/kurs powinno być dopasowane do poziomu uczestniczki– obowiązkowe jest zbadanie wyjściowego poziomu kompetencji rozwijanych w trakcie szkolenia/kursu i dostosowanie do nich programu szkoleniowego oraz wykorzystanych metod nauczania,
- program szkoleniowy/kursu powinien zostać opisany w języku efektów uczenia się, jak również musi bazować na uznanych/certyfikowanych profilach zawodowych lub prowadzić do uzyskania uznawanych umiejętności i kompetencji. Osiągnięte przez uczestniczkę w wyniku szkolenia kwalifikacje lub kompetencje stanowić będą wyodrębniony zestaw efektów uczenia się adekwatnych dla danej dziedziny: zasobów wiedzy (teoretycznej, faktograficznej i praktycznej), umiejętności (zdolności do wykorzystania wiedzy w wykonywaniu zadań zawodowych i rozwiązywaniu problemów) i kompetencji społecznych (zdolności do kształtowania własnego rozwoju, stosowania wiedzy, umiejętności, zdolności osobistych i metodologicznych w pracy, nauce i karierze) na poziomie umożliwiającym podjęcie pracy na samodzielnym stanowisku.
- w przypadku szkoleń/kursów, w których jest to wymagane, realizator szkolenia powinien posiadać aktualne akredytacje, licencje lub certyfikaty;
- oferowane przez realizatora materiały wspomagające kształcenie (np. skrypty, prezentacje, filmy) są wykorzystywane w sposób respektujący prawo autorskie;
- musi obejmować:
- raport/y podsumowujące ocenę efektów uczenia się,
- program szkolenia/kursu (tematy zajęć, harmonogram zajęć - w tym wymiar godzinowy, metody szkolenia),
- test wiedzy uczestniczki obrazujący postęp zdobytej wiedzy (test przed szkoleniem/test po szkoleniu)
- materiały szkoleniowe,
- listy obecności, dzienniki zajęć,
- zaświadczenie/certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji lub kompetencje,
- potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych,
- protokół z egzaminów, testów, ankiet, kopii zaświadczeń wydanych uczestniczce szkolenia/kursu, lub ewidencji wydanych zaświadczeń, - musi zostać przekazana Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia szkolenia w wersji papierowej,
- musi być zgodna z zasadami wizualizacji zwierającymi treść określoną w Wytycznych w zakresie monitorowania (załącznik zostanie przesłany wybranemu Wykonawcy do umowy szkoleniowej);
- powinna posiadać kompetencje społeczne i metodyczne związane z kształceniem osób, jak również doświadczenie zawodowe lub wykształcenie odpowiednie do tematycznego prowadzenia szkoleń;
III. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z postępowania Zamawiający wyklucza:
1. Oferentów, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
2. Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia;
3. Oferentów, wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
IV. ZASTRZEŻENIA
1. Zamawiający, upoważniony jest do umieszczenia w prezentacjach/materiałach szkoleniowych informacji o realizacji projektu pt.„W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”. Odpowiedni szablon Zamawiający przekaże Wykonawcy na 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczbyuczestnikówszkolenia, o czym poinformuje Wykonawcę nie później, niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
V. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIEOFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
VI. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VII. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
80411000-8 Usługi szkół jazdy
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV, dla każdego szkolenia oddzielnie,w oparciu o poniższe kryteria:
1. cenaofertowa bruttowraz z ubezpieczeniem – 80 %,
2. wiedzai doświadczenie Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza oferty) – 20%.
IX. SPOSÓB OBLICZENIA OCENY OFERTY
1. Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto(C)
Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium nr 1 zostanieobliczonana podstawie wzoru:
cena brutto oferty najtańszej
cena ofertowa brutto (C) = _________________________________________ x 80 pkt.
cena brutto oferty badanej
2. Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie Wykonawcy (D)
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie 20 punktów. Punkty nie podlegają sumowaniu.
– 10 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 4 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 15 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 6 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 20 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 8 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – we wskazanym okresie działania), których przedmiot był tożsamy z przedmiotem zamówienia, w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby. Oferentzałącza dowody potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy).
Oferent potwierdzaże jest uprawniony/a do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym załącznik do Formularza oferty, zgodnie z jego wymogami.
Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
– usługa nie będzie dotyczyła zakresu przedmiotu zamówienia,
– usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie,
– nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykazie,
– istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykazie,
– dowody nie potwierdzają należytego wykonania usługi,
– usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców),
– wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P= C + D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej,
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto,
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy,
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia11.01.2018 r. do godziny 23.59.
XI. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– ofertazłożona na formularzu oferty,
–program szkolenia (załącznik do Formularza oferty),
– cv trenera (załącznik do Formularza oferty),
– wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik do Formularza oferty) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
XII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl oraz na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
XIII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Klaudia Stankiewicz e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; telefon: 500 293 855
XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– rezygnacja uczestniczki ze szkoleń, organizowanych przez Zamawiającego.
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
XVI. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
XVII. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
- w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XV lub XVI (ze wskazaniem przyczyny).
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminurealizacjiumowy,
– harmonogramurealizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XIX. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez obie strony. Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XX. FINANSOWANIE
Zamówienie jest finansowane w ramach Poddziałania 9.1.2 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego w ramach projektu pt. „W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”.
XXI. UWAGI KOŃCOWE
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
XXI. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 10/M/SZ/2017 - Formularz oferty,
- Załącznik nr 1.1 do Formularza oferty - CV trenera wskazanego do realizacji usługi,
- Załącznik nr 1.2 do Formularza oferty - Wykaz doświadczenia Wykonawcy,
- Załącznik nr 1.3 do Formularza oferty - Program szkolenia,
- Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 10/M/SZ/2017 - Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego nr 10/M/SZ/2017 - Lista sprawdzająca do weryfikacji czy dany certyfikat/dokument można uznać za kwalifikację na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS dot. uzyskiwania kwalifikacji,
- Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego nr 10/M/SZ/2017 – Trójstronna umowa szkoleniowa.
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »