Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku (nr 8/SZ/PK/2017)
Rzeszów, 18.12.2017r.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz oferty [DOC] »
Załącznik nr 1.1 do formularza oferty - CV trenera [DOC] »
Załącznik nr 1.2 do formularza oferty - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
Załącznik nr 1.3 do formularza oferty - Program szkolenia [DOC] »
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego [PDF] »
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego [PDF] »
Załacznik nr 4 do zapytania ofertowego [PDF] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8/SZ/PK/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ – KURS KOMPUTEROWY
(KOSZTORYSOWANIA W PROGRAMIE NORMA PRO)
realizowanej na terenie województwa podkarpackiego dla 1 uczestników/czek w ramach projektu
pt. „Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku” w ramach w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym – projekty konkursowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 przy zachowaniu ustalonej zasady konkurencyjności.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie zapewnienia szkolenia. Kurs komputerowy zakończony egzaminem z zakresu:
Lp. | Nazwa szkolenia | Planowana liczba godzin szkoleniowych | Rodzaj szkolenia (indywidualne /grupowe) | Miejsce szkolenia |
1a. | kurs komputerowy NORMA PRO | 16 godzin | Indywidualne /e-learning | W siedzibie firmy lub miejscu zamieszkania Uczestnika/czki Projektu tj. na terenie województwa podkarpackiego: Jeżowe tj. powiat Niżański, |
2. Program szkolenia:
Przeznaczenie kosztorysu. Rodzaje kosztorysów – ich cele i funkcje;
Podstawy sporządzania kosztorysów;
Prawne, techniczne, rzeczowe, finansowo-kosztowe;
Normy kosztorysowe – wykazy katalogów;
Źródła informacji o cenach jednostkowych robót budowlanych i cenach czynników produkcji budowlanej;
Układ kosztorysu;
Formuły ceny kosztorysowej;
Metoda uproszczona – formuła kalkulacyjna, jednostki przedmiarowe, podstawy cenowe;
Metoda szczegółowa – formuły kalkulacyjne, jednostkowe nakłady rzeczowe, wycena nakładów rzeczowych;
Baza normatywna nakładów rzeczowych – układ katalogów, ich treść i zakres stosowania;
Ogólne zasady przedmiarowania robót budowlanych;
Składniki kalkulacyjne ceny kosztorysowej – Stawki robocizny kosztorysowej, koszty materiałów, pracy; jednostek sprzętu budowlanego, kosztów pośrednich, zysku, dodatki w kosztorysowaniu.;
Omówienie wstążki poleceń programu;
Zarządzanie widokami kosztorysu;
Zarządzanie bazą katalogów norm;
Kalkulacje obmiarów pozycji za pomocą programu Norma PRO;
Podział kosztorysu na elementy o różnym stopniu złożoności;
Omówienie różnych typów pozycji kosztorysowych;
Wycena kosztorysu;
Narzuty kosztorysu – definiowanie, modyfikowanie, usuwanie;
Sprawdzanie, edycja i dopasowanie nakładów RMS w kosztorysie;
Wydruki – Opcje ustawień, zestawy, style i szablony wydruków;
Eksport, import danych kosztorysowych;
3. Szkolenia wymienione powyżej powinny kończyć się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu; potwierdzającego uzyskane uprawnienia lub kwalifikacji zawodowych lub kompetencji w rozumieniu Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. W przypadku gdy szkolenie będzie kończyć się certyfikacją zewnętrzną i/lub regulowane będzie rozporządzeniem właściwego ministra Zamawiający zapewni możliwość odpowiednio przystąpienia do egzaminu zewnętrznego i/lub uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu.
4. W ramach usługi szkoleniowej Wykonawca ma zapewnić kompleksową organizację i przeprowadzenie procesu walidacji i certyfikacji w rozumieniu Załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
1. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Dokładny termin rozpoczęcia usługi szkoleniowej zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że cała usługa szkoleniowa rozpocznie się nie wcześniej niż 08.01.2017 a zakończy się najpóźniej do 31.01.2018r.
2. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Miejsce wykonania usługi szkolenia wskazano w pkt I. 1a,
Możliwość przeprowadzenia szkolenia e- lerningowo.
II. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:
1. Zapewnienie usługi szkoleniowej wskazanej w pkt I przez Wykonawcę posiadającegoaktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645).
2. Przeprowadzeniu szkolenia dla 2 uczestników/czek projektu, w wymiarze wskazanym w pkt. I. Czas przeznaczony na egzamin wewnętrzny i egzamin potwierdzający uzyskanie przedmiotowych kwalifikacji/kompetencji nie jest wliczany do godzin szkolenia.
Jako 1 godzinę szkoleniową należy rozumieć godzinę zegarową. W zakresie prowadzenia postępowania przez 1 dzień szkoleniowy Zamawiający rozumie 8 godzin zegarowych zajęć, w tym 8 godzin lekcyjnych zajęć merytorycznych (pozostały czas przeznaczony na rejestrację uczestników oraz przerwy).
3. Zrealizowaniu programu szkolenia zgodnie z przyjętym Wytycznymi dla szkolenia wskazanych w pkt. I.
4. Wykonawca powinien udokumentowań spełnianie przez trenerów realizujących szkolenie poniższych wymagań:
- wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/ inne umożliwiające przeprowadzenie danej usługi. Wykonawca zobowiązany jest wykazaćkompetencje treneróww Załącznikunr 1do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.Każdy ze wskazanych trenerów powinien posiadaćdoświadczenie umożliwiające przeprowadzenie danego szkolenia, przy czymwymagane jest minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie jest krótsze niż 2 lata.
- Wykazaniu wiedzyi doświadczeniaWykonawcyw zakresie realizacji przedmiotowego szkolenia. Oferent przedstawi 2referencje potwierdzające należycie wykonane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi, którego przedmiotem była usługa z przedmiotu zamówienia, oferent powinien przedstawić potwierdzone doświadczenie, że usługi zostały należycie wykonane w tym samym czasie, i przez tę samą osobę/osoby.Wykonawca wskazuje wiedzę i doświadczenie w Załączniku nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
- Oferent potwierdza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, oraz osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe nie krótsze niż 2 lata.
Ogólne:
- szkolenie/kurs powinno być dopasowane do poziomu uczestnika/czki– obowiązkowe jest zbadanie wyjściowego poziomu kompetencji rozwijanych w trakcie szkolenia/kursu i dostosowanie do nich programu szkoleniowego oraz wykorzystanych metod nauczania,
- program szkoleniowy/kursu powinien zostać opisany w języku efektów uczenia się, jak również musi bazować na uznanych/certyfikowanych profilach zawodowych lub prowadzić do uzyskania uznawanych umiejętności i kompetencji. Osiągnięte przez uczestnika/czkę w wyniku szkolenia kwalifikacje lub kompetencje stanowić będą wyodrębniony zestaw efektów uczenia się adekwatnych dla danej dziedziny: zasobów wiedzy (teoretycznej, faktograficznej i praktycznej), umiejętności (zdolności do wykorzystania wiedzy w wykonywaniu zadań zawodowych i rozwiązywaniu problemów) i kompetencji społecznych (zdolności do kształtowania własnego rozwoju, stosowania wiedzy, umiejętności, zdolności osobistych i metodologicznych w pracy, nauce i karierze) na poziomie umożliwiającym podjęcie pracy na samodzielnym stanowisku.
- w przypadku szkoleń/kursów, w których jest to wymagane, realizator szkolenia powinien posiadać aktualne akredytacje, licencje lub certyfikaty;
Materiały szkoleniowe:
- oferowane przez realizatora materiały wspomagające kształcenie (np. skrypty, prezentacje, filmy) są wykorzystywane w sposób respektujący prawo autorskie;
- musi obejmować:
- raport/y podsumowujące ocenę efektów uczenia się,
- program szkolenia/kursu (tematy zajęć, harmonogram zajęć - w tym wymiar godzinowy, metody szkolenia),
- test wiedzy uczestnika/czki obrazujący postęp zdobytej wiedzy (test przed szkoleniem/test po szkoleniu)
- materiały szkoleniowe,
- listy obecności, dzienniki zajęć,
- zaświadczenie/certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji lub kompetencje,
- potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych,
- protokół z egzaminów, testów, ankiet, kopii zaświadczeń wydanych uczestnikom szkolenia/kursu, lub ewidencji wydanych zaświadczeń, - musi zostać przekazana Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia szkolenia w wersji papierowej,
- musi być zgodna z zasadami wizualizacji zwierającymi treść określoną w Wytycznych w zakresie monitorowania (załącznik zostanie przesłany wybranemu Wykonawcy do umowy szkoleniowej);
- powinna posiadać kompetencje społeczne i metodyczne związane z kształceniem osób, jak również doświadczenie zawodowe lub wykształcenie odpowiednie do tematycznego prowadzenia szkoleń;
- zapewnienie sal egzaminacyjnych wyposażonych odpowiednio do specyfiki egzaminu (sale muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa, wymogi akustyczne, oświetleniowe, posiadać instalację grzewczą i zaplecze sanitarne, powinny być wyposażone w komputery z odpowiednim oprogramowaniem – jeżeli wymagać będzie tego tematyka egzaminu, nie powinny posiadać barier architektonicznych - powinny być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami),
- ·Wykonawca będzie dysponował odpowiednim pomieszczeniem dostosowanym do osób z niepełnosprawnościami z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. spełniać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe.
- 5.Zweryfikowaniu uzyskanych przez 1 Uczestnika/czki szkolenia kompetencji poprzez odpowiednie ich sprawdzenia-przeprowadzenie egzaminu.Szkolenie zakończone zostanie uzyskaniem kwalifikacji lub nabyciem kompetencji potwierdzone certyfikatem – Certyfikat Użytkownika Programu Norma PRO zgodnymz aktualnymi Wytycznymi.
1. Zamawiający, w okresie wynajmu pomieszczeń, upoważniony jest do umieszczenia na terenie ośrodka, w salach, w których prowadzić będzie zajęcia, informacji o realizacji projektu pt.„Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansa na otwartym rynku”. Odpowiedni szablon Zamawiający przekaże Wykonawcy na 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczbyuczestnikówszkolenia, o czym poinformuje Wykonawcę nie później, niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
IV. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIAOFERT CZĘŚCIOWYCH
V. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonej oferty poprzez sprawdzenie dostosowania obiektu- sal egzaminacyjnychdo pobytu osób z niepełnosprawnościami, w tym osobom z niepełnosprawnością ruchowąoraz faktycznej możliwości zorganizowaniaegzaminu. W przypadku nie spełniania założonych kryteriów oferta podlegać będzie odrzuceniu.
VI. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
80500000-9Usługi szkoleniowe
VII. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV, dla każdego szkolenia oddzielnie,w oparciu o poniższe kryteria:
1. cenaofertowa brutto– 85%,
2. wiedzai doświadczenie Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza oferty) – 15%.
VIII. SPOSÓB OBLICZENIA OCENY OFERTY
1. Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto(C)
Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium nr 1 zostanieobliczonana podstawie wzoru:
cena brutto oferty najtańszej
cena ofertowa brutto (C) = _________________________________________ x 85 pkt.
cena brutto oferty badanej
2. Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie Wykonawcy (D)
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie 15 punktów. Punkty nie podlegają sumowaniu.
– 5 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 3 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 10 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 4 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 15 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 5 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 0 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji 2usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – we wskazanym okresie działania), których przedmiot był tożsamy z przedmiotem zamówienia, w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby. Oferentzałącza dowody potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy).
Oferent potwierdzaże jest uprawniony/a do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym załącznik do Formularza oferty, zgodnie z jego wymogami.
Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
– usługa nie będzie dotyczyła zakresu przedmiotu zamówienia,
– usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie,
– nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykazie,
– istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykazie,
– dowody nie potwierdzają należytego wykonania usługi,
– usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców),
– wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P= C + D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej,
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto,
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy,
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.
IX. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia29.12.2017 r. do godziny 23.59.
X. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– ofertazłożona na formularzu oferty,
– wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik do Formularza oferty) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
XI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Kamila Dębkowska e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; telefon: 500 293 855
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
- braku ofert spełniających kryteria wyboru,
- złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
- braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
- brak odpowiedniej liczby uczestników projektu zainteresowanych szkoleniem,
- wystąpienia sytuacji mającej znaczący wpływ na przedmiotowe zamówienie, a uniemożliwiającej modyfikację przedmiotowego zamówienia,
- bez podania przyczyny.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminurealizacjiumowy,
– harmonogramurealizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVI. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez obie strony. Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XVII. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym- projekty konkursowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansa na otwartym rynku”.
XVIII. UWAGI KOŃCOWE
- Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeniWykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 8/SZ/PK/2017 - Formularz oferty,
- Załącznik nr 1.1 do Formularza oferty- CV trenera wskazanego do realizacji usługi,
- Załącznik nr 1.2 do Formularza oferty - Wykaz doświadczenia Wykonawcy,
- Załącznik nr 1.3 do Formularza oferty - Program szkolenia,
- Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 8/SZ/PK/2017 - Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego nr 8/SZ/PK2017 - Lista sprawdzająca do weryfikacji czy dany certyfikat/dokument można uznać za kwalifikację na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS dot. uzyskiwania kwalifikacji,
- Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego nr 8/SZ/PK2017 – Trójstronna umowa szkoleniowa.
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »