niedziela, 2024-11-24 Emmy, Flory, Romana

Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego (nr 4/LUBELSKIE/2017)




Lublin, 23.11.2017r.
 


Pobierz formularz ofertowy [DOC] »
Załącznik nr 1 - CV życiorys zawodowy [DOC] »
Załącznik nr 2 - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »

 

ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWENR NR 4/LUBELSKIE/2017

DOTYCZY WYBORU PSYCHOLOGA, REALIZUJĄCEGO INDYWIDUALNE SESJE REKRUTACYJNE POŁĄCZONE ZE WSPARCIEM PSYCHOLOGICZNYM

 
Dotyczy: realizacji usługi indywidualnego wsparcia rekrutacyjno-psychologicznego w województwie lubelskim dla uczestników/czek projektu pt. „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020  przy zachowaniu ustalonej zasady konkurencyjności.
 
I.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego wsparcia rekrutacyjno-psychologicznego dla min. 75 uczestników/czek projektu „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”. Indywidualne wsparcia będzie świadczone w wymiarze średnio 4 godziny dla 1 Uczestnika/czki projektu 1 godzinę należy rozumieć jako 60 minut. Ilość godzin uzależniona jest od indywidualnych potrzeb uczestnika/czki. Ilość godzin wsparcia może zostać zwiększona, w przypadku gdy u Uczestnika/czki Projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia. Informacja o zwiększeniu godzin musi zostać przekazana Zamawiającemu przed zwiększeniem ilości godzin, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę. Łączny czas udzielonego indywidualnego wsparcia psychologicznego dla wszystkich uczestników/czek założono na poziomie 300 godzin. Do projektu ma zostać zakwalifikowanych min. 75 osób.
 
II.    SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA.
Z uwagi na specyficzne potrzeby UP związane z niepełnosprawnością, a w szczególności z poznawczymi, psychologicznymi społecznymi oraz funkcjonalnymi aspektami funkcjonowania z niepełnosprawnością w określonym środowisku zamieszkania, rekrutacja będzie miała charakter nie tylko formalnego włączenia do projektu, ale rzeczywistej formy wsparcia.

Rekrutacja prowadzona będzie w oparciu o mapę i strategię rekrutacji opracowaną przez koordynatora merytorycznego/asystenta ds. rekrutacji, którzy z uwagi na swoje wieloletnie doświadczenie w bezpośredniej pracy z osobami z niepełnosprawnością, znajomość środowiska osób z niepełnosprawnościami oraz lokalnych uwarunkowań, a także rozwijaną przez FAR współpracę z instytucjami świadczącymi usługi na rzecz osób niepełnosprawnych (centra pomocy rodzinie, ośrodki pomocy społecznej, placówki opiekuńcze, ośrodki rehabilitacyjne), dysponują narzędziami pozwalającymi na pozyskanie informacji o osobach spełniających kryteria włączenia do projektu oraz skuteczne dotarcie do nich.

Psycholog-specjalista ds. rekrutacji realizował będzie swoje działania na podstawie informacji uzyskanych od koordynatora merytorycznego/asystenta ds. rekrutacji , którzy nawiązywać będą pierwszy kontakt z potencjalnym uczestnikiem/czką oraz uzyskiwać wstępną deklarację przystąpienia do projektu,  a także weryfikować spełnianie przez osobę formalnych kryteriów rekrutacji.

Pierwszym zadaniem będzie nawiązanie kontaktu oraz ustalenie terminu sesji rekrutacyjnej. Sesje w zdecydowanej większości prowadzone będą w miejscu zamieszkania/pobytu osoby z niepełnosprawnością z uwagi na zamiar zapewnienia dostępu do projektu wszystkim osobom bez względu na ograniczenia funkcjonalne, miejsce zamieszkania oraz sytuację socjalno – bytową. Jednak jeśli będzie to wynikało z preferencji danej osoby, rekrutacja będzie mogła odbywać się w biurze projektu.

Sesja rekrutacyjna obejmować będzie przeprowadzenie wsparcia w zakresie:
1. Nawiązania kontaktu z potencjalnym uczestnikiem/czką projektu oraz relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i jego pełnej podmiotowości.

2. Prezentacji założeń i celów projektu, wskazania korzyści płynących z udziału w projekcie, możliwości skorzystania z poszczególnych form wsparcia, przezwyciężenia barier związanych z codziennym funkcjonowaniem, podniesienia poziomu własnej aktywności, przygotowania do pełnienia ról społecznych, w tym pracy zawodowej.

3. Zgromadzenie informacji o uczestniku niezbędnych w realizacji programu aktywizacji społecznej i zawodowej dotyczących ograniczeń w poszczególnych sferach funkcjonowania, czynników środowiskowych związanych z sytuacją rodzinną, warunkami mieszkaniowymi i korzystaniem ze sprzętu i urządzeń wspomagających oraz czynników osobowych, jak preferencje, motywacje, predyspozycje, oczekiwania oraz stawiane cele, stanu zdrowia, gotowości do dokonywania zmian w życiu, planów na przyszłość, które zostaną wykorzystane w diagnozie przeprowadzonej w oparciu o ICF. Diagnoza zostanie zarejestrowana w Karcie diagnostycznej ICF.

4. Identyfikacja i przepracowanie poznawczych i psychologicznych barier w podjęciu procesu aktywizacji jak niska samoocena, wyuczona bezradność i zewnętrzne umiejscowienie kontroli, postawa roszczeniowa i bierna, lęk przed poddaniem się ocenie innych oraz wymaganiami związanymi z podejmowanie różnego rodzaju zadań, skłonności depresyjne. Zakres oraz efekty udzielonego wsparcia rejestrowane będą w sprawozdaniu psychologa-specjalisty ds. rekrutacji.

5. Ostatnim elementem sesji będzie podpisanie dokumentacji rekrutacyjnej, co będzie miało charakter zawarcia kontraktu z uczestnikiem/czką, a jego włączenie do projektu oparte będzie na dostarczeniu pełnej informacji, zniesieniu barier poznawczych oraz psychologicznych oraz motywacji do podmiotowym zaangażowaniu się we wszystkie działania.
 
III.     TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Od 01.12.2017- 30.06.2018 r. z możliwością przedłużenia po uzyskaniu zgody Instytucji nadzorującej realizację projektu.
Dokładne terminy wsparcia będą ustalane indywidualnie w porozumieniu z Zamawiającym.
 
IV.   MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie będzie świadczone na terenie całego województwa lubelskiego.
Dokładna lokalizacja będzie ustalana indywidualnie, zgodnie z potrzebami i możliwościami potencjalnych Uczestników/czek projektu. Indywidualne wsparcie może być realizowane w gabinecie psychologicznym, biurze projektu w Lublinie jak i w miejscu zamieszkania potencjalnego Uczestnika/czki Projektu.

V.    WYMAGANIA
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące działalność
gospodarczą lub osoby prawne, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.:

1.      Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. psycholog wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a.       wykształcenie wyższe/zawodowe psychologiczne (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania),
b.      doświadczenie min. 5 letnie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia psychologicznego, w okresie ostatnich 6 lat przed dniem złożenia oferty, rozumiane jako wykonanie w przedmiotowym okresie min. 200 godzin indywidualnych sesji psychologicznych z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia psychologicznego (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty),
c.       min. 3 letnie doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia psychologicznego dla osób z niepełnosprawnościami, w okresie ostatnich 4 lat przed dniem złożenia oferty rozumiane jako wykonanie min. 100 godzin indywidualnych sesji psychologicznych dla osób z niepełnosprawnością (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty).
Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CV psychologa wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 do formularza oferty), doświadczenie psychologa wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do formularza oferty).

2.      Osoby prawne winny w chwili składania oferty dysponować personelem przypisanym do realizacji indywidualnego wsparcia psychologicznego objętego ofertą, z powyższym doświadczeniem, oraz załączyć do oferty ich listę wraz z dowodami na posiadane doświadczenie i przygotowanie merytoryczne. Osoby fizyczne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mogą w załączeniu do oferty legitymować się również osobistym doświadczeniem wskazanych w niniejszym punkcie.

3.      Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.

4.      Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

5.      Wyrażają zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji
postanowień niniejszego postępowania.

6.      Dysponują potencjałem osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.

7.      Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
  • realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
  • dojazd na spotkania na terenie województwa lubelskiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
VI.     ZASTRZEŻENIA:
1. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku: gdy uczestnik/czka przerwie indywidualne spotkanie w trakcie, wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w indywidualnym wsparciu (przeliczone wg stawki za osobogodzinę).

Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za indywidualne spotkania, które rzeczywiście się odbyły.

2. Zamawiający zastrzega sobie, do określenia w porozumieniu z uczestnikiem/czką miejsca realizacji usługi tj. miejsca zamieszkania uczestniczki lub gabinetu psychologicznego (o ile Wykonawca posiada) lub biura projektu. Miejsce realizacji usługi uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika/czki. 

Gabinet psychologiczny musi być dostoswany do potrzeb osób z niepełnosprawnością, nie posiadać barier architektonicznych itp.
 
VII.     NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY PODMIOT MOŻE ZŁOZYĆ TYLKO 1 OFERTĘ.

VIII.     WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z postępowania Zamawiający wyklucza:
1. Oferentów, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
2. Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia;
3. Oferentów, wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
 
IX.              OFERTA PODLEGA ODRZUCENIE W PRZYPADKU, GDY:
1.        jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
2.        jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
3.        zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
 
X.       KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 – Usługi psychiatryczne i psychologiczne
 
XI.              KRYTERIA OCENY OFERTY:
1.W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie V w oparciu o poniższe kryteria:
a) Cena za 1 godzinę brutto – 85 %.
b) Wiedza i doświadczenie Wykonawcy-  15 %;
 
2. OCENA KRYTERIÓW:
2.1 Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cenaofertowa bruttobrutto(C):
 
                                               oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę  brutto brutto
cena ofertowa za 1 godzinę bruttobrutto (C) =    ________________________                         x 85 pkt
                                     cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto oferty ocenianej
 
2.2.Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 –  wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 80 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznegow zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu ostatniego roku przed złożeniem oferty  – otrzyma 5 pkt.
  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 100 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością  w ciągu ostatniego roku przed złożeniem oferty  – otrzyma 10 pkt.
  • punkty nie podlegają sumowaniu;
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie- 10 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są: referencje, protokół odbioru usługi.

3. W przypadku zgłoszenia przez osobę fizyczną lub prawną oferty obejmującej więcej niż jednego kandydata na psychologa, świadczącego indywidualne wsparcie psychologiczne, ocena całej oferty i przyznanie punktów w ramach kryterium doświadczenia w organizacji indywidualnego wsparcia psychologicznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, nastąpi wyłącznie w oparciu o kandydata z najniższą liczbą godzin w prowadzeniu indywidualnego wsparcia psychologicznego, niezależnie od liczby kandydatów wskazanych w ofercie legitymujących się wyższą liczbą godzin w prowadzeniu indywidualnego wsparcia psychologicznego.

4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia treści ofert.

5. Przed wyborem Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.

7. Zamawiający w trakcie oceny ofert ma możliwość weryfikacji spełnienia warunków zastrzeżonych w niniejszym zapytaniu poprzez żądanie dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.

8. Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
  • usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
  • usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
  • nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
  • istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
  • dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
  • usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców);
  • wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
9. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P = C+D
gdzie:
P  – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę  brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.

10. Oferent może nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec niejawność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

11. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

12.  Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. Oferent może nie zgodzić się na poprawienie w treści oferty oczywistych pomyłek pisarskich lub rachunkowych, w takim przypadku jego oferta podlega odrzuceniu.

13.  Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku, gdy cena podana przez Oferenta przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie projektu na usługę objętą niniejszym postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oraz do podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta została uznana za kolejną najkorzystniejszą.

14. Za najkorzystniejsze oferty uznane zostaną oferty zawierające najwyższą liczbę punktów.

15. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.

16. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania Umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn.

17. Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
 
XII.    TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 04.12.2017 do godziny 23.59
 
XIII.    WYMAGANE DOKUMENTY
1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
- oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
- cv (załącznik nr 1 do Formularza oferty)
- wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Formularza oferty).
2. W przypadku osób fizycznych oferta powinna zawierać datę sporządzenia oraz czytelny podpis Oferenta. W przypadku składania oferty przez osobę prawną oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, datą sporządzenia oraz podpisami osób reprezentujących Oferenta.
 
XIV.    MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl oraz bazakonkurencyjnosci.gov.pl.
 
XV.    OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Lidia Krasowicz
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tel. 500 293 855
 
XVI.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
 
XVII.     ZMIANA UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Harmonogramu realizacji umowy;
c. Ostatecznej liczby uczestników w ramach umowy;
d. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);

Przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
 
XVIII.  UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
 
XIX.        NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
 
XX.            ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
– w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XVIII lub XIX (ze wskazaniem przyczyny).
 
XXI.        ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ:
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych na rzecz osób, które wezmą udział w indywidualnym wsparciu. Wykonanie zadań przez wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.

Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
 
XXII.     TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej XI Włączenie społeczne  Działanie 11.1 Aktywne włączenie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego”.
 
XXIII.  UWAGI KOŃCOWE
1. Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.

2. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.

3. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.



Regionalny Program Operacyjny Woj. Lubelskiego na lata 2014-2020
 









 










 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach