Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego (nr 1/LUBELSKIE/2017)
Lublin, dn. 22.11.2017 r.
Pobierz formularz ofertowy [PDF] »
Protokół odbioru przedmiotu umowy [PDF] »
Oświadczenie spełnienia klauzuli społecznej [PDF] »
Umowa współpracy [PDF] »
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI WYKONANIA WYDRUKU I DOSTARCZENIA
MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WYŁĄCZNIE
PRZEZ PODMIOT EKONOMII SPOŁECZNEJ
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” realizująca projekt „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego” w ramach Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 poszukuje wyłącznie podmiotu ekonomii społecznej, który zrealizuje i dostarczy materiały informacyjno-promocyjne.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wydruku i dostarczenie poniżej przedstawionych materiałów informacyjno-promocyjnych dla uczestników/czek projektu „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego” wyłącznie przez podmiot ekonomii społecznej.
1. PLAKAT
w dwóch rozmiarach:
nr 1 format A1
a) wymiary: 594 mm x 841 mm ,+ 3 mm spadu,
b) druk: 4+0+lakier zabezpieczający,
c) papier: 135 g/m2 (przy małym nakładzie 200g/m2),
d) projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e) nakład: 20 sztuk
nr 2 format A3
a) wymiary: 297 mm x 420 mm, + 3 mm spadu,
b) druk: 4+0+lakier zabezpieczający,
c) papier 200g/m2,
d) projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e) nakład: 80 sztuk;
2. ULOTKA
a) format: 210x297 + 3 mm spadu, składana do A5, bigowanie,
b) druk: 2-stronny, 4+4, lakier zabezpieczający,
c) papier: kredowy 170g/m2, matowy,
d) projekt graficzny zgodny z dostarczonym przez Zamawiającego,
e) nakład: 500 sztuk;
3. ROLL-UP z mechanizmem
a) format 100 cm na 200 cm,
b) materiał: Polyester Roll-up, kryjąca półmatowa folia, z blockoutem 240 mic, 220g,
c) kolorystyka CMYK, 4 + 0,
d) projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e) nakład: 1 sztuki;
4. NOTES
a) Format A5,
b) karton biały okładka 230g/m2, nadruk offsetowy (4+0), na spad 2mm,
c) 30 kartek, nadruk kolor szaty (K30%), 1+0, 90g/m², klejony po krótszym boku,
d) projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e) nakład 80sztuk;
5. TABLICZKA
a) płytka PCV 3 mm,
b) rozmiar A4 (210 mm x 297 mm),
c) wydruk bezpośredni na płytce,
d) mocowanie na taśmę obustronnie klejąca,
e) nakład: 2 sztuki;
6. TECZKA SKRZYDEŁKOWA
a) format A4,
b) kolor do ustalenia przez Zamawiającego,
c) grzbiet 5 mm,
d) karton wysokiej jakości,
e) strona zewnętrzna druk offsetowy, kolor cmyk + lakier zabezpieczający,
f) strona wewnętrzna: bez nadruku,
g) projekt graficzny teczki - wykonany przez Zamawiającego,
h) nakład 80 sztuk;
II. OCZEKIWANY TERMIN REALIZACJI:
23.12.2017
III. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI- DOSTAWY
Przedmiot wykonania usługi należy dostarczyć na wskazany adres:Biuro projektu FAR – al. Kraśnicka 127/129 (p.1, II piętro), 20-718 Lublin
IV. KRYTERIA OCENY OFERTY:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród podmiotów ekonomii społecznej w oparciu o poniższe kryteria:
- Cena – 95%
- Klauzula społeczna nr 2 – 5%.
1. Punkty za kryterium „cena”zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cenaofertowa brutto(C):
oferta z najniższą ceną ofertową brutto
cena ofertowa brutto (C) = ________________________ x 95 pktcena ofertowa brutto oferty ocenianej
2.Punkty za kryterium „Klauzula społeczna” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – klauzula społeczna (D):
- Jeżeli oferent przedstawi udokumentowany udział min. 2 osób z niepełnosprawnościami lub osób bezrobotnych w zakresie realizacji zamówienia – otrzyma 5 pkt.
- Osoby z niepełnosprawnością posiadającej odpowiednie orzeczenie o niepełnosprawności lub inny niż orzeczenie o niepełnosprawności dokument poświadczający stan zdrowia wydany przez lekarza, tj. orzeczenie o stanie zdrowia lub opinię,
- Osoby, która jako bezrobotna została skierowana przez Urząd Pracy i została zatrudniona na umowę o pracę lub zlecenie najwcześniej na 1 rok przed realizacją zlecenia lub dla celów jego realizacji.
- Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – oświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.
V. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
1. jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (pkt. I ),
2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VI. TRYB SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie ofertydo dnia 01.12.2017 elektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
VII. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
1. oferta złożona na formularzu oferty wraz z podpisanymi Oświadczeniami.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
VIII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Lidia Krasowicz telefon: 508 015 918
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
X. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
XI. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
XII. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
– w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt X lub XI (ze wskazaniem przyczyny).
XIII. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY PODMIOT MOŻE ZŁOZYĆ TYLKO 1 OFERTĘ. NIE DOPUSZCZA SIĘ UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZIACJI ZAMÓWIENIA.
XIV. ZASTRZEŻENIA
O udzielenie zamówienia może ubiegać się jedynie wykonawca, będący podmiotem ekonomii społecznej.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia postępowania, której przedmiotem będzie wydruk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych.
Wraz z umowa Wykonawca otrzyma od Zamawiającego gotowe projekty graficzne.
XV. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeni Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
XVI. ZMIANA UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
c. Zakres rzeczowy, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XIV. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
Płatność z tytułu realizacji Zamówienia zostanie dokonana na konto bankowe Wykonawcy, wskazane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XV. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej XI Włączenie społeczne Działanie 11.1 Aktywne włączenie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 75 osób z niepełnosprawnością z woj. lubelskiego”.
XVI. INFORMACJE DODATKOWE
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Zapytanie ofertowe dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia podzielonego przy zachowaniu zasady konkurencyjności.
Regionalny Program Operacyjny Woj. Lubelskiego na lata 2014-2020 |
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »