Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie (nr 9/P/SZ/2017)
\Wejherowo, 13.11.2017r.
Modyfikacja Zapytania ofertowego NR 9/P/SZ/2017 w zakresie: I. Opis przedmiotu zamówienia - 1.Planowana liczba godzin szkoleniowych z 45 godzin(45min.) na 40 godzin (45min.)
..........................................................................................................................................................................
Wejherowo, 08.11.2017r.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz oferty [DOC] »
Załącznik nr 1.1 do formularza oferty - CV trenera [DOCX] »
Załącznik nr 1.2 do formularza oferty - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
Załącznik nr 1.3 do formularza oferty - Program szkolenia [DOC] »
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego [PDF] »
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego [PDF] »
Załacznik nr 4 do zapytania ofertowego [PDF] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9/P/SZ/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI SZKOLENIOWEJ KURS KOMPUTEROWY ECDL BASE B3
WRAZ Z ZAKWATEROWANIEM I WYŻYWIENIEM ORAZ OPŁATĄ EGZAMINACYJNĄ
realizowanej na terenie województwa pomorskiego dla minimum 13 uczestników/czek- maksimum 17 uczestników/czek w ramach projektu ”Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie”, w ramach Działania 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałania 06.01.02 Aktywizacja społeczno-zawodowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 przy zachowaniu ustalonej zasady konkurencyjności.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkoleniowej zakończonej egzaminem certyfikującym wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla minimum 13 maksimum 17 uczestników/czek projektu realizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR” z zakresu:
Lp. | Nazwa szkolenia | Planowana liczba godzin szkoleniowych | Rodzaj szkolenia (indywidualne /grupowe) | Liczba uczestników | Miejsce szkolenia |
1. | Pracownik biurowy z obsługą programu Word kończący się certyfikatem ECDL B3 | 40 godz. (45 minut) | Grupowe | Minimum 13osób maksimum 17 osób, w tym minimum 13 osób niepełnosprawnych poruszająca się na wózku inwalidzkich | Województwo pomorskie |
2. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego uzyskane uprawnienia lub kwalifikacji zawodowych lub kompetencji w rozumieniu Załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. W przypadku gdy szkolenie będzie kończyć się certyfikacją zewnętrzną i/lub regulowane będzie rozporządzeniem właściwego ministra Zamawiający zapewni możliwość odpowiednio przystąpienia do egzaminu zewnętrznego i/lub uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu.
3. W ramach usługi szkoleniowej Wykonawca ma zapewnić kompleksową organizację i przeprowadzenie procesu walidacji i certyfikacji w rozumieniu Załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
II. WYMAGANIA DODATKOWE
Usługodawca zapewni w trakcie trwania szkolenia następujący elementy:
- zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia:
- zakwaterowanie podczas szkolenia w terminie 20.11.2017-24.11.2017r. dla uczestników/czek szkolenia minimum 13 maksimum 17 uczestników/czek 4 noclegi.
- wyżywienie podczas szkolenia w terminie 20.11.2017-24.11.2017r. dla uczestników/czek szkolenia minimum 13 maksimum 17 uczestników/czek. Usługa cateringowa na szkoleniu będzie obejmowała: śniadanie, obiad, kolację, przerwy kawowe. Wyżywienie dla 1 uczestnika/czki podczas szkolenia obejmuje 4 śniadania, 5 obiadów (zupa + drugie danie), 4 kolacje oraz 4 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, soki, kruche ciastka).
- wynajem pomieszczeń dydaktycznych/sal konferencyjnychna zajęcia w trakcie trwania szkolenia, w terminie 20.11.2017-24.11.2017r. dostosowane dla wszystkich uczestników/czek.: – pomieszczenie dydaktyczne/sala konferencyjne – pomieszczenia musi pomieścić wszystkich uczestników/czek wraz z pełnym wyposażeniem multimedialnym oraz flipchart ( kartki, flamastry) do dyspozycji w dniach: 20.11.2017-24.11.2017r.
Poprzez dostosowanie, o którym mowa powyżej rozumie się:
1. dostosowanie ciągów komunikacyjnych do poruszania się na wózkach inwalidzkich (podjazdy, windy),polegające przede wszystkim na tym, że:
– drzwi wejściowe oraz drzwi pomieszczeń ogólnodostępnych (np.restauracja hotelowa),a także drzwi pokoi przeznaczonych dla gości poruszających się na wózkach inwalidzkich powinny mieć odpowiednią szerokość, podobnie jak korytarze,
– aby wykręcić wózkiem, potrzeba przynajmniej 150 cm szerokości, co nakłada konieczność zachowania takiej odległości w miejscach, w których zawrócenie wózkiem może być potrzebne,
– przystosowana powinna być także przestrzeń służąca spożywaniu posiłków,
2. dostosowanie pokoi i łazienek dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, polegające przede wszystkim na tym, że:
– w przypadku łazienki – brak brodzika przy prysznicu, krzesełka zamontowane na stałe w ścianie,
– uchwyty umożliwiające podparcie przy toalecie oraz możliwość swobodnego podjazdu pod umywalkę,
– miejsce na wózek inwalidzki przy toalecie,
– pokoje hotelowe powinny umożliwiać swobodne manewrowanie w nich wózkami inwalidzkimi, tj. przede wszystkim dojazd do łóżka powinien umożliwiać przemieszczenie się bezpośrednio z wózka na łóżko, bez konieczności ingerencji osób trzecich,
3. dostosowanie sali restauracyjnej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich polegające przede wszystkim na tym, że:
– w restauracji powinien znajdować się stół lub stoły umożliwiające swobodne podjechanie wózkiem
w podobny sposób, jak podsuwa się krzesło pod stół, aby zjeść komfortowo,
4. dostosowanie pomieszczeńdydaktycznych/sal konferencyjnychi obiektów rekreacyjnych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wszystkie pokoje dla uczestników/czek muszą znajdować w jednym budynku z optymalnie łatwym dostępem do stołówki i sal dydaktycznych. Pobyt osób możliwy jest wyłącznie w pokojach wyposażonych w łazienkę z prysznicem.
III. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
- 20.11.2017 - 24.11.2017r.
Zapewnienie szkolenia, pobytu i wyżywienia dla uczestników/czek projektu w Ośrodku znajdującym się na terenie województwa pomorskiego.
V. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:
1. Zapewnienie usługi szkoleniowej wskazanej w pkt I przez Wykonawcę posiadającegoaktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645).
2. Przeprowadzeniu szkolenia dla minimum 13 maksimum 17 uczestników/czek projektu, w wymiarze wskazanym w pkt. I. Czas przeznaczony na egzamin wewnętrzny i egzamin potwierdzający uzyskanie przedmiotowych kwalifikacji/kompetencji nie jest wliczany do godzin szkolenia.
Jako 1 godzinę szkoleniową należy rozumieć 45 minut. W zakresie prowadzenia postępowania przez 1 dzień szkoleniowy Zamawiający rozumie 8 godzin po 45 minut zajęć, w tym 8 godzin lekcyjnych zajęć merytorycznych (pozostały czas przeznaczony na rejestrację uczestników oraz przerwy).
3. Zrealizowaniu programu szkolenia zgodnie z przyjętymi Wytycznymi Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
4. Wykonawca powinien udokumentować spełnianie przez trenerów realizujących szkolenie poniższych wymagań:
- wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikat/zaświadczenie/ inne umożliwiające przeprowadzenie danej usługi. Wykonawca zobowiązany jest wykazaćkompetencje treneróww Załącznikunr 1do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.Każdy ze wskazanych trenerów powinien posiadać doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie danego szkolenia, przy czymwymagane jest minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie krótsze niż 2 lata,kompetencje społeczne i metodyczne związane z kształceniem osób dorosłych (rozumiane jako ukończony min. 60 godzinny kurs dydaktyczny lub przygotowujący do kształcenia dorosłych lub wykazanie doświadczenia w kształceniu dorosłych – min. 200 godzin). Wykazaniu wiedzyi doświadczeniaWykonawcyw zakresie realizacji przedmiotowego szkolenia. Oferent przedstawi 3 referencje potwierdzające należycie wykonane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi, którego przedmiotem była usługa z przedmiotu zamówienia, oferent powinien przedstawić potwierdzone doświadczenie, że usługi zostały należycie wykonane w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby.Wykonawca wskazuje wiedzę i doświadczenie w Załączniku nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
- Oferent potwierdza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, oraz osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe nie krótsze niż 2 lata.
Wymagania jakościowe dotyczące szkoleń:
Ogólne:
- szkolenie/kurs powinno być dopasowane do poziomu uczestnika/czki– obowiązkowe jest zbadanie wyjściowego poziomu kompetencji rozwijanych w trakcie szkolenia/kursu i dostosowanie do nich programu szkoleniowego oraz wykorzystanych metod nauczania,
- program szkoleniowy/kursu powinien zostać opisany w języku efektów uczenia się, jak również musi bazować na uznanych/certyfikowanych profilach zawodowych lub prowadzić do uzyskania uznawanych umiejętności i kompetencji. Osiągnięte przez uczestnika/czkę w wyniku szkolenia kwalifikacje lub kompetencje stanowić będą wyodrębniony zestaw efektów uczenia się adekwatnych dla danej dziedziny: zasobów wiedzy (teoretycznej, faktograficznej i praktycznej), umiejętności (zdolności do wykorzystania wiedzy w wykonywaniu zadań zawodowych i rozwiązywaniu problemów) i kompetencji społecznych (zdolności do kształtowania własnego rozwoju, stosowania wiedzy, umiejętności, zdolności osobistych i metodologicznych w pracy, nauce i karierze) na poziomie umożliwiającym podjęcie pracy na samodzielnym stanowisku.
- w przypadku szkoleń/kursów, w których jest to wymagane, realizator szkolenia powinien posiadać aktualne akredytacje, licencje lub certyfikaty;
Materiały szkoleniowe:
- oferowane przez realizatora materiały wspomagające kształcenie (np. skrypty, prezentacje, filmy) są wykorzystywane w sposób respektujący prawo autorskie;
- musi obejmować:
- raport/y podsumowujące ocenę efektów uczenia się,
- program szkolenia/kursu (tematy zajęć, harmonogram zajęć - w tym wymiar godzinowy, metody szkolenia),
- test wiedzy uczestnika/czki obrazujący postęp zdobytej wiedzy (test przed szkoleniem/test po szkoleniu)
- materiały szkoleniowe,
- listy obecności, dzienniki zajęć,
- zaświadczenie/certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji lub kompetencje,
- potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych,
- protokół z egzaminów, testów, ankiet, kopii zaświadczeń wydanych uczestnikom szkolenia/kursu lub ewidencji wydanych zaświadczeń,
- musi zostać przekazana Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia szkolenia w wersji papierowej,
- musi być zgodna z zasadami wizualizacji zwierającymi treść określoną w Wytycznych w zakresie monitorowania (załącznik zostanie przesłany wybranemu Wykonawcy do umowy szkoleniowej);
- powinna posiadać kompetencje społeczne i metodyczne związane z kształceniem osób, jak również doświadczenie zawodowe lub wykształcenie odpowiednie do tematycznego prowadzenia szkoleń;
- szkolenia/kursy powinny odbywać się w warunkach zapewniających komfort uczenia się tj. sale spełniają warunki BHP oraz odpowiadają potrzebom grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek, w którym odbywać się będą zajęcia, dostosowany do osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim,
- zapewnienie sal egzaminacyjnych wyposażonych odpowiednio do specyfiki egzaminu (sale muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa, wymogi akustyczne, oświetleniowe, posiadać instalację grzewczą i zaplecze sanitarne, powinny być wyposażone w komputery z odpowiednim oprogramowaniem – jeżeli wymagać będzie tego tematyka egzaminu, nie powinny posiadać barier architektonicznych - powinny być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku inwalidzkim). Budynek, w którym odbywać się będzie egzamin, dostosowany do osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózku inwalidzkim,
- Wykonawca będzie dysponował odpowiednim pomieszczeniem dostosowanym do osób z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku inwalidzki, z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. spełniać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe.
VI. ZASTRZEŻENIA
- Zamawiający, w okresie wynajmu pomieszczeń, upoważniony jest do umieszczenia na terenie ośrodka, w salach, w których prowadzić będzie zajęcia, informacji o realizacji projektu pt.„Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie”. Odpowiedni szablon Zamawiający przekaże Wykonawcy na 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczbyuczestnikówszkolenia, o czym poinformuje Wykonawcę nie później, niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
VIII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonej oferty poprzez sprawdzenie dostosowania obiektu do pobytu osób z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku inwalidzkim oraz faktycznej możliwości zorganizowania zajęć dydaktycznych według założeń projektu. W przypadku nie spełniania założonych kryteriów oferta podlegać będzie odrzuceniu.
IX. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
80500000-9Usługi szkoleniowe
X. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV,w oparciu o poniższe kryteria:
1. cenaofertowa brutto – 85%,
2. wiedzai doświadczenie Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza oferty) – 15%.
XI. SPOSÓB OBLICZENIA OCENY OFERTY
1. Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto(C)
Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium nr 1 zostanieobliczonana podstawie wzoru:
cena brutto oferty najtańszej
cena ofertowa brutto (C) = _________________________________________ x 85 pkt.
cena brutto oferty badanej
2. Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie Wykonawcy (D)
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie 15 punktów. Punkty nie podlegają sumowaniu.
– 5 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 4 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 10 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 5 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 15 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 6 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 0 pkt. za niewykazanie żadnej usługi lub brak Wykazu doświadczenia Wykonawcy.
Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – we wskazanym okresie działania), których przedmiot był tożsamy z przedmiotem zamówienia, w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby. Oferentzałącza dowody potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy, umowy).
Oferent potwierdzaże jest uprawniony/a do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym załącznik do Formularza oferty, zgodnie z jego wymogami.
Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
– usługa nie będzie dotyczyła zakresu przedmiotu zamówienia,
– usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie,
– nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykazie,
– istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykazie,
– dowody nie potwierdzają należytego wykonania usługi,
– usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców),
– wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P= C + D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej,
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto,
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy,
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.
XII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia15.11.2017 r. do godziny 23.59.
XIII. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– ofertazłożona na formularzu oferty,
– wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik do Formularza oferty) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi,
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
XIV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XV. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Tomasz Brzozowski e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; telefon: 500 293 855
XVI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XVII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
- braku ofert spełniających kryteria wyboru,
- złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
- braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
- brak odpowiedniej liczby uczestników projektu zainteresowanych szkoleniem,
- wystąpienia sytuacji mającej znaczący wpływ na przedmiotowe zamówienie, a uniemożliwiającej modyfikację przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminurealizacjiumowy,
– harmonogramurealizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XIX. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez obie strony. Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XX. FINANSOWANIE
Zamówienie jest finansowane w ramach w ramach Działania 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałania 06.01.02 Aktywizacja społeczno-zawodowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 projektu pt. ” Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie”.
XXI. UWAGI KOŃCOWE
- Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeniWykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
XXII. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 9/P/SZ/2017 - Formularz oferty,
- Załącznik nr 1.1 do Formularza oferty- CV trenera wskazanego do realizacji usługi,
- Załącznik nr 1.2 do Formularza oferty - Wykaz doświadczenia Wykonawcy,
- Załącznik nr 1.3 do Formularza oferty - Program szkolenia,
- Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 9/P/SZ/2017 - Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,
- Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego nr 9/P/SZ/2017 - Lista sprawdzająca do weryfikacji czy dany certyfikat/dokument można uznać za kwalifikację na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS dot. uzyskiwania kwalifikacji,
- Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego nr 9/P/SZ/2017 – Trójstronna umowa szkoleniow
Regionalny Program Operacyjny Wojewwództwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »