poniedziałek, 2024-11-25 Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Aktywna integracja 80 osób z niepełnosprawnością znaczną i sprzężoną z woj. podlaskiego, szansą na aktywność i zatrudnienie (NR 1/PODLASKIE/2017)




Białystok, 06.11.2017r.


 


Pobierz formularz ofertowy [PDF] »
Umowa współpracy [PDF] »
Załącznik nr 1 umowy współpracy - protokół odbioru usługi [PDF] »
Załacznik nr 2 do umowy współpracy - oświadczenie wykonawcy [PDF] »

 
 
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/PODLASKIE/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI WYKONANIA WYDRUKU I DOSTARCZENIA MATERIAŁÓW
INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WYŁĄCZNIE PRZEZ PODMIOT EKONOMII SPOŁECZNEJ
 
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” realizująca projekt „Aktywna integracja 80 osób z niepełnosprawnością znaczną i sprzężoną z woj. podlaskiego, szansą na aktywność i zatrudnienie”w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020  poszukuje wyłącznie podmiotu ekonomii społecznej, który zrealizuje i dostarczy materiały informacyjno-promocyjne.
 
I.              OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wydruku i dostarczenie poniżej przedstawionych materiałów informacyjno-promocyjnych dla uczestników/czek projektu „Aktywna integracja 80 osób z niepełnosprawnością znaczną i sprzężoną z woj. podlaskiego, szansą na aktywność i zatrudnienie” wyłącznie przez podmiot ekonomii społecznej.
 
1. PLAKAT
w dwóch rozmiarach:
nr 1 format A1
a)    wymiary: 594 mm x 841 mm ,+ 3 mm spadu,
b)    druk: 4+0+lakier zabezpieczający,
c)    papier: 135 g/m2 (przy małym nakładzie  200g/m2),
d)    projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e)    nakład: 20 sztuk

nr 2 format A3
a)  wymiary: 297 mm x 420 mm, + 3 mm spadu,
b)  druk: 4+0+lakier zabezpieczający,
c)  papier 200g/m2,
d)  projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e)  nakład: 80 sztuk;
 
2. ULOTKA
a) format:  210x297 + 3 mm spadu, składana do A5, bigowanie,
b) druk: 2-stronny, 4+4, lakier zabezpieczający,
c) papier:  kredowy 170g/m2, matowy,
d) projekt graficzny zgodny z dostarczonym przez Zamawiającego,
e) nakład: 500 sztuk;
 
3. ROLL-UP z mechanizmem
a) format 100 cm na 200 cm,
b) materiał: Polyester Roll-up, kryjąca półmatowa folia, z blockoutem 240 mic, 220g,
c) kolorystyka CMYK, 4 + 0,
d) projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e) nakład: 1 sztuki;
 
4.  NOTES
a)   Format A5,
b)   karton biały okładka 230g/m2, nadruk offsetowy (4+0), na spad 2mm,
c)   30 kartek, nadruk kolor szaty (K30%), 1+0, 90g/m², klejony po krótszym boku,
d)   projekt graficzny – wykonany przez Zamawiającego,
e)   nakład 100sztuk;
 
5.  TABLICZKA
a)  płytka PCV 3 mm,
b)  rozmiar A4 (210 mm x 297 mm),
c)  wydruk bezpośredni na  płytce,
d)  mocowanie na taśmę obustronnie klejąca,
e)  nakład: 2 sztuki;
 
6.   TECZKA SKRZYDEŁKOWA
a)  format A4,
b)  kolor do ustalenia przez Zamawiającego,
c)  grzbiet 5 mm,     
d)  karton wysokiej jakości,
e)  strona zewnętrzna druk offsetowy, kolor cmyk + lakier zabezpieczający,
f)  strona wewnętrzna: bez nadruku,
g)  projekt graficzny teczki - wykonany przez Zamawiającego,
h)  nakład 100 sztuk;
 
II.    OCZEKIWANY TERMIN REALIZACJI:
11.12.2017
 
III.   MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI- DOSTAWY
Przedmiot wykonania usługi należy dostarczyć na wskazany adres:Biuro projektu FAR – ul. ks. Suchowolca 6 pokój 301-302, 15-567 Białystok
 
 
IV.    KRYTERIA OCENY OFERTY:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród  podmiotów ekonomii społecznej w oparciu o poniższe kryteria:
  1. Cena – 95%
  2. Klauzula społeczna nr 2 – 5%.
OCENA KRYTERIÓW:
1. Punkty za kryterium „cena”zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cenaofertowa brutto(C):

                                    oferta z najniższą ceną ofertową brutto
cena ofertowa brutto (C) =    ________________________   x 95 pkt
                                     cena ofertowa brutto oferty ocenianej

2. Punkty za kryterium „Klauzula społeczna” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – klauzula społeczna(D):
  • Jeżeli oferent przedstawi udokumentowany udział osób z niepełnosprawnościami lub osób bezrobotnych w zakresie realizacji zamówienia – otrzyma 5 pkt.
Za spełnienie wymogu udziału osoby z niepełnosprawnością lub bezrobotnej w realizacji zamówienia będzie uznane zatrudnienie:
  • Osoby z niepełnosprawnością posiadającej odpowiednie orzeczenie o niepełnosprawności lub inny niż orzeczenie o niepełnosprawności dokument poświadczający stan zdrowia wydany przez lekarza, tj. orzeczenie o stanie zdrowia lub opinię,
  • Osoby, która jako bezrobotna została skierowana przez Urząd Pracy i została zatrudniona na umowę o pracę lub zlecenie najwcześniej na 1 rok przed realizacją zlecenia lub dla celów jego realizacji.
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie- 5 pkt.
  • Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P  = C+D
gdzie:
P  – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto;
D -  oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – oświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.
 
V.    OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
1.    jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (pkt. I ),
2.    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
3.    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
 
VI.   TRYB SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie ofertydo dnia 17.11.2017 elektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
 
VII.   WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
1. oferta złożona na formularzu oferty wraz z podpisanymi Oświadczeniami.

Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
 
VIII.   OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Lidia Krasowicz  telefon: 508 015 918
 
IX.   TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni

X.   UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
 
XI.   NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
 
XII.   ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
- w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt X lub XI (ze wskazaniem przyczyny).
 
XIII.    NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. KAŻDY PODMIOT MOŻE ZŁOZYĆ TYLKO 1 OFERTĘ.  NIE DOPUSZCZA SIĘ UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZIACJI ZAMÓWIENIA.
 
XIV.   ZASTRZEŻENIA
O udzielenie zamówienia może ubiegać się jedynie wykonawca, będący podmiotem   ekonomii społecznej.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia postępowania, której przedmiotem będzie wydruk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych.
Wraz z umowa Wykonawca otrzyma od Zamawiającego gotowe projekty graficzne.
 
XV.   WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeni Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo  z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem  i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.

Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
 
XVI.  ZMIANA UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
c. Zakres rzeczowy, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
 
XIV.   ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
Płatność z tytułu realizacji Zamówienia zostanie dokonana na konto bankowe Wykonawcy, wskazane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
 
XV.     FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej VII Poprawa spójności społecznej,
Działanie 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „Aktywna integracja 80 osób z niepełnosprawnością znaczną i sprzężoną z woj. podlaskiego, szansą na aktywność i zatrudnienie”.
 
XVI.   INFORMACJE DODATKOWE
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Zapytanie ofertowe dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia podzielonego przy zachowaniu zasady konkurencyjności.CE 



Regionalny Program Operacyjny Woj. Podlaskiego na lata 2014-2020
 



 

 
 

 




 
 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach