poniedziałek, 2024-11-25 Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Indywidualna aktywizacja społeczno-zatrudnieniowa dla kobiet z niepełnosprawnościami z woj. lubuskiego (nr 2a/L/WRO/2017)


Zielona Góra, 02.10.2017r.

 

Pobierz formularz ofertowy [DOC] »
Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
Umowa współpracy [PDF] »
 

 
 
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2a/L/WRO/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI GASTRONOMICZNEJ 

 

Dla realizacji kompleksowej Warsztatu Rozwoju Osobistego, zapewnienia wyżywieniadla  uczestniczek projektu i personelu merytorycznego projektu „Indywidualna aktywizacja społeczno-zatrudnieniowa dla kobiet z niepełnosprawnościami z woj. lubuskiego” nr RPLB.07.03.00-08-0025/16-00  realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 7 Równowaga Społeczna Działania 7.3 Programy Aktywnej Integracji realizowane przez inne podmioty Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 przy zachowaniu ustalonej zasady konkurencyjności.

I.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zapewnienia wyżywienia (usługa gastronomiczna) dla uczestniczek i personelu merytorycznego projektu na organizowanym przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR” Warsztacie Rozwoju Osobistego (zwanym dalej Warsztatem).

II.     TERMIN WYKONANIA USŁUGI
WRO nr 1: 23.10.2017-26.10.2017r.
WRO nr 2: 22.01.2018-25.01.2018r.

III.    MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Zapewnienie wyżywienia dla uczestniczek i personelu merytorycznego projektu w Ośrodku , który zostanie wskazany przez Zamawiającego. Ośrodek będzie znajdował się na terenie województwa lubuskiego, w promieniu do 50 km od Biura Regionalnego Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,  mieszczącego się przy ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra.

IV.    WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:
WRO nr 1:
1.    zapewnienie wyżywienia:
wyżywienie dla personelu merytorycznego (składające się z zupy i drugiego dania) Warsztatu w terminie 23.10.2017-26.10.2017r.  – średnio 4 osób x 4 przerwy kawowe  (kawa, herbata, woda, soki, kruche ciastka), 4 obiady uwzględniające różne diety, np.: wegetariańską, wegańską, lekkostrawną, niskokaloryczną itp.,
wyżywienie dla uczestniczek (składające się z zupy i drugiego dania) Warsztatu w terminie 23.10.2017-26.10.2017r.  – średnio 10 osób x 4 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, soki, kruche ciastka), 4 obiady uwzględniające różne diety, np.: wegetariańską, wegańską, lekkostrawną, niskokaloryczną itp.
Usługa cateringowa w Warsztacie powinna być zapewniona w ośrodku wskazanym przez Zamawiającego lub w pomieszczeniu mieszczącym się maksymalnie 200 metrów od Sali dydaktycznej i będzie obejmowała: obiad, przerwy kawowe.
 
WRO nr 2:
1.    zapewnienie wyżywienia:
wyżywienie dla personelu merytorycznego (składające się z zupy i drugiego dania) Warsztatu w terminie 22.01.2018-25.01.2018rr.  – średnio 4 osób x 4 przerwy kawowe  (kawa, herbata, woda, soki, kruche ciastka), 4 obiady uwzględniające różne diety, np.: wegetariańską, wegańską, lekkostrawną, niskokaloryczną itp.,
wyżywienie dla uczestniczek (składające się z zupy i drugiego dania) Warsztatu w terminie 22.01.2018-25.01.2018r.  – średnio 12 osób x 4 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, soki, kruche ciastka), 4 obiady uwzględniające różne diety, np.: wegetariańską, wegańską, lekkostrawną, niskokaloryczną itp.

Usługa cateringowa w Warsztacie powinna być zapewniona w ośrodku wskazanym przez Zamawiającego lub w pomieszczeniu mieszczącym się maksymalnie 200 metrów od Sali dydaktycznej i będzie obejmowała: obiad, przerwy kawowe.

V.    ZASTRZEŻENIA
Zastrzega się dostarczanie zamówienia codziennie w terminie warsztatów:
WRO nr 1: 23.10.2017-26.10.2017r. - w godzinach, które określi zamawiający na dwa dni przed rozpoczęciem się warsztatu.
WRO nr 2: 22.01.2018-25.01.2018r.- w godzinach, które określi zamawiający na dwa dni przed rozpoczęciem się warsztatu.

VI.    NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

VII.   WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeni Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).

IV.   OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonej oferty poprzez sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę aktualnej dokumentacji potwierdzającej spełnianie klauzuli „społecznej”.W przypadku nie spełniania założonych kryteriów oferta podlegać będzie odrzuceniu.

V.    KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
55270000-3 Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe,
5520000-1 Usługi dostarczania posiłków.

VI.   KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone powyżej w punkcie IV.

WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE w oparciu o poniższe kryteria:
1.    cena ofertowa brutto – 70 %,
2.    wiedza i doświadczenie Wykonawcy – 15%.
3.    klauzula „społeczna” – 15%.

VII.  SPOSÓB OBLICZENIA OCENY OFERTY
1.    Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto(C)
Liczba przyznanych punktów w ramach  kryterium nr 1 zostanie obliczona na podstawie wzoru:

                                                          cena brutto oferty najtańszej
cena ofertowa brutto (C) = _________________________________________    x           70 pkt.
                                                            cena brutto oferty badanej

2.    Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie Wykonawcy (D)
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie 15 punktów. Punkty nie podlegają sumowaniu.
– 10 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 1 usługi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 15 pkt. za udokumentowane doświadczenie w organizacji min. 2 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia,
– 0 pkt. za niewykazanie żadnej usługi lub brak Wykazu doświadczenia Wykonawcy.

Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – we wskazanym okresie działania), których przedmiot był tożsamy z przedmiotem zamówienia, w zbliżonym zakresie czasowym, miejscu i przez tę samą osobę/osoby.

Oferentzałącza dowody potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy, umowy).

Oferent potwierdza że jest uprawniony/a do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym załącznik do Formularza oferty, zgodnie z jego wymogami.

Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
– usługa nie będzie dotyczyła zakresu przedmiotu zamówienia,
– usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie,
– nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykazie,
– istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykazie,
– dowody nie potwierdzają należytego wykonania usługi,
– usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców),
– wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.

3. Kryterium nr 3 – klauzula „społeczna”(E)
W kryterium nr 3 można uzyskać maksymalnie - 15 pkt.
  • 10 pkt. za udokumentowany udział co najmniej 3 osób z niepełnosprawnościami lub osób bezrobotnych w zakresie realizacji zamówienia przy świadczeniu usługi cateringowej.
  • 5 pkt. dla organizacji pożytku publicznego lub organizacji społecznej (fundacja, stowarzyszenie, inny podmiot realizujący działalność pożytku publicznego), która w ramach przedmiotu swojej działalności statutowej realizuje takie zadania publiczne, jak działalność na rzecz osób niepełnosprawnych, promocja zatrudnienia i aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, działalność charytatywna.
Za spełnienie wymogu udziału osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej w realizacji zamówienia będzie uznane zatrudnienie:
  • osoby niepełnosprawnej posiadającej odpowiednie orzeczenie o niepełnosprawności lub inny niż orzeczenie o niepełnosprawności dokument poświadczający stan zdrowia wydany przez lekarza, tj. orzeczenie o stanie zdrowia lub opinię,
  • osoby, która jako bezrobotna została skierowana przez Urząd Pracy i została zatrudniona na umowę o pracę lub zlecenie najwcześniej na 1 rok przed realizacją zlecenia lub dla celów jego realizacji.
Za spełnienie wymogu dla organizacji pożytku publicznego lub innej organizacji społecznej będzie uznane udokumentowane posiadanie statusu i zakresu działalności takiej organizacji lub przeznaczenia zysku na działalność statutową określoną w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P= C + D +E
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej,
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto,
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy oceniane na podstawie wykazu doświadczenia wykonawcy,
E – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 3 – oświadczenie Wykonawcy zawarte w formularzu oferty w części III pkt. 6;

Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów.

VIII.    TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 16.10.2017. do godziny 23.59.

IX.    WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– oferta złożona na formularzu oferty,
– wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik do Formularza oferty) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi,

Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.

X.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów elektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej:
www.far.org.pl,  https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

XI.    OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Kamila Dębkowska e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  telefon: 500293855

XII.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni

XIII.    UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– braku odpowiedniej liczby uczestniczek i personelu merytorycznego projektu zainteresowanych Warsztatem, organizowanym przez Zamawiającego.

XIV.   UMOWA
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminu realizacji umowy,
– harmonogramu realizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminu płatności dla Wykonawcy uzależnione jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie, zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.

XV.    ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez obie strony. Płatność zostanie dokonana po odbiorze i w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy.

Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
 
XVI.    FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej 7 Równowaga Społeczna Działania 7.3 Programy Aktywnej Integracji realizowane przez inne podmioty Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020”.

XVII.   UWAGI KOŃCOWE
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

 

 

Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020
 
















 





 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach