poniedziałek, 2024-11-25 Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku (nr 9/PK/2017)


Rzeszów, 25 sierpnia 2017r.
 

Pobierz formularz ofertowy [DOC] »
 Załącznik nr 1 -  CV życiorys zawodowy  [DOC] »
Załącznik nr 2 - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy [DOCX] »

 

ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9/PK/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI INDYWIDUALNEGO WSPARCIA SPECJALISTYCZNEGO tj. REHABILITANTA
 

Dla min 10 Uczestników/czek w ramach projektu pt. „Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku” w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
 
I.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. rehabilitanta dla min 10 Uczestników/czek projektu„Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.

Indywidualne wsparcia specjalistyczne będzie świadczone w wymiarze średnio 6 godzin dla 1 Uczestnika/czki projektu. Ilość godzin wsparcia może zostać zwiększona, w przypadku gdy u Uczestnika/czki Projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia. Informacja o zwiększeniu godzin musi zostać przekazana Zamawiającemu przed zwiększeniem ilości godzin, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę.

SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1. Przygotowaniu przez specjalistę Indywidualnej Karty wsparcia specjalistycznego, podczas każdej sesji z uczestnikiem/czką projektu (wzór przekazany przez Zamawiającego), z zachowaniem tajemnicy zawodowej.

2. Przygotowaniu na zakończenie udzielonego wsparcia dla każdego Uczestnika/czki Projektu raportu podsumowującego z rekomendacjami dla Uczestnika/czki Projektu.

3. Wykonawca po ukończeniu indywidualnego wsparcia specjalistycznego musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
– Indywidualna Karta wsparcia specjalistycznego.
– Raport podsumowujący.
– Zestawienia miesięczne ilości godzin wykonywanej usługi.
 
II.  TERMIN WYKONANIA USŁUGI
09.2017r. – 12.2017r.
Dokładne terminy i daty indywidualnego wsparcia specjalistycznego będą ustalane indywidualnie w porozumieniu z Zamawiającym.
 
III.  MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie specjalistyczne dla 1 Uczestnika Projektu będzie świadczone w miejscu zamieszkania w miejscowości Brzozów ( kod pocztowy 36-200), dla pozostałych Uczestników/czek może być realizowane w gabinecie specjalistycznym na terenie województwa podkarpackiego  jak i w miejscu zamieszkania uczestnika/czki projektu. Gabinet specjalistyczny musi być dostosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz faktycznej możliwości zorganizowania indywidualnego wsparcia specjalistycznego.
                                                                                                                                                                                                                                                             
IV.  WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
1.  Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. rehabilitant wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a.  wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające prowadzenie przedmiotowe wsparcie (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania),
b.  doświadczenie min. 2 letnie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. rehabilitacyjnego, w tym minimum 1 rok pracy z osobami z niepełnosprawnościami (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 1 do formularza oferty),
c.  doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, z zakresu indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. rehabilitacyjnego rozumiane jako wykonanie min. 80 godzin indywidualnych sesji specjalistycznych tj. rehabilitacyjnych (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty), w tym minimum 1 roku pracy z osobami z niepełnosprawnościami jako rehabilitant, w ciągu ostatnich 5 lat, rozumiane jako wykonanie min. 50  godzin indywidualnych sesji specjalistycznych tj. rehabilitacyjnych dla ON (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty).
Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CV specjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 do formularza oferty), doświadczenie specjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do formularza oferty).

2.  Wykonują zadania lub czynności w ramach projektu osobiście, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub wykonujące zadania lub czynności w ramach projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1442, z późn. zm.) oraz wolontariuszy wykonujących świadczenia na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118, z późn. zm.).

3.  Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.

4.  Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
  • realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
  • dojazd na spotkania na terenie województwa podkarpackiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
5.  Złożą pełną wymaganą dokumentację.

6. Zaświadczą o braku powiązań kapitałowych lub osobowych ( załącznik nr 3 do formularza ofert).
 
V.   ZASTRZEŻENIA
Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
 
VI.   NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCHANI UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
 
VII.   OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
 
VIII.    KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie V w oparciu o poniższe kryteria:
1.   Cena za 1 godzinę brutto – 90 %.
2.   Wiedza i doświadczenie Wykonawcy- 10 %;

OCENA KRYTERIÓW:
1.   Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto brutto(C):
 
                                                                oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę  brutto brutto
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto (C) =    _______________________________________  x 90 pkt
                                                               cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto oferty ocenianej
 
2. Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 50 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu ostatnich 5 lat  – otrzyma 5 pkt.
  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 100  godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością  w ciągu ostatnich 5 lat  – otrzyma 10 pkt.
  • punkty nie podlegają sumowaniu;
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie - 10 pkt.
 
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są:
  • referencje;
Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
  • usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
  • usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
  • nie załączono dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
  • istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
  • dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
  • usługa została wykonana przez inne podmioty (podwykonawców);
  • wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
  • referencje zbiorcze nie będą oceniane.
3.   Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P  = C+D
gdzie:
P  – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę  brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów
 
IX.  TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia06.09.2017r. do godziny 23.59
 
X.  WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków
  • oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
  • cv (załącznik nr 1 do Formularza oferty)
  • wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z referencjami.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
  • oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 3).
 
XI.   MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
 
XII.   OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Klaudia Stankiewcz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 500 293 855
 
XIII.   TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
 
XIV.   UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– braku odpowiedniej liczby uczestników zainteresowanych wsparciem specjalistycznym tj. rehabilitacyjnym.
- bez podania przyczyny.
 
XV.  UMOWA
Zamawiający zawrze umowę współpracy z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
–terminu realizacjiumowy,
– harmonogramu realizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
 
XVI.  ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych na rzecz osób, które wezmą udział w indywidualnym wsparciu specjalistycznym. Wykonanie zadań przez Wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin poświęconych na wykonanie wparcie. Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
 
XVII.   FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym- projekty konkursowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansa na otwartym rynku”.
 
XVIII.  UWAGI KOŃCOWE
  1. Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeniWykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
  2. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

           















 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach