Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku (nr 8/PK/2017)
Rzeszów, 25 sierpnia 2017r.
Pobierz formularz ofertowy [DOC] »
Załącznik nr 1 - CV życiorys zawodowy [DOC] »
Załącznik nr 2 - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawcy [DOCX] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8/PK/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI INDYWIDUALNEGO WSPARCIA SPECJALISTYCZNEGO tj. PRAWNIKA
Dla min 3 Uczestniczek/ków w ramach projektu pt. „Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku” w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. prawnika dla min 3 Uczestniczek/ków projektu„Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansą na otwartym rynku” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
Indywidualne wsparcia specjalistyczne będzie świadczone w wymiarze średnio 6 godzin dla 1 Uczestnika/czki projektu. Ilość godzin wsparcia może zostać zwiększona, w przypadku gdy u Uczestnika/czki Projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia. Informacja o zwiększeniu godzin musi zostać przekazana Zamawiającemu przed zwiększeniem ilości godzin, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę.
SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1. Przygotowaniu przez specjalistę Indywidualnej Karty wsparcia specjalistycznego, podczas każdej sesji z uczestnikiem/czką projektu (wzór przekazany przez Zamawiającego), z zachowaniem tajemnicy zawodowej.
2. Przygotowaniu na zakończenie udzielonego wsparcia dla każdego Uczestnika/czki Projektu raportu podsumowującego z rekomendacjami dla Uczestnika/czki Projektu.
3. Wykonawca po ukończeniu indywidualnego wsparcia specjalistycznego musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
– Indywidualna Karta wsparcia specjalistycznego.
– Raport podsumowujący.
– Zestawienia miesięczne ilości godzin wykonywanej usługi.
II. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
09.2017r. – 12.2017r.
Dokładne terminy i daty indywidualnego wsparcia specjalistycznego będą ustalane indywidualnie w porozumieniu z Zamawiającym.
III. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie specjalistyczne może być realizowane w gabinecie specjalistycznym na terenie Rzeszowa jak i w miejscu zamieszkania uczestniczek/ków projektu tj. na terenie województwa podkarpackiego. Gabinet specjalistyczny musi być dostosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz faktycznej możliwości zorganizowania indywidualnego wsparcia specjalistycznego.
IV. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prawnik wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe prawnicze (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania).
b. doświadczenie jako adwokat lub radca prawny min. 2 letnie, w tym minimum 1 rok pracy z osobami z niepełnosprawnościami (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 1 do formularza oferty),
c. doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, z zakresu indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. prawniczego rozumiane jako wykonanie min. 30 godzin indywidualnych sesji specjalistycznych tj. prawniczych (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty), w tym minimum 1 roku pracy z osobami z niepełnosprawnościami jako prawnik, w ciągu ostatnich 5 lat, rozumiane jako wykonanie min. 10 godzin indywidualnych sesji specjalistycznych tj. prawniczych dla ON (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 2 do formularza oferty).
Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CV prawnika wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 do formularza oferty), doświadczenie prawnika wskazanego w ofercie (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do formularza oferty).
2. Wykonują zadania lub czynności w ramach projektu osobiście, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub wykonujące zadania lub czynności w ramach projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1442, z późn. zm.) oraz wolontariuszy wykonujących świadczenia na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118, z późn. zm.).
3. Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.
4. Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
- realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
- dojazd na spotkanie na terenie województwa podkarpackiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
5. Złożą pełną wymaganą dokumentację.
6. Zaświadczą o braku powiązań kapitałowych lub osobowych ( załącznik nr 3 do formularza ofert).
V. ZASTRZEŻENIA
Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
VI. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCHANI UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
VII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VIII. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
79100000-5 – Usługi prawnicze
IX. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie V w oparciu o poniższe kryteria:
1. Cena za 1 godzinę brutto – 90 %.
2. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy- 10 %;
OCENA KRYTERIÓW:
1. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto brutto(C):
oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę brutto brutto
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto (C) = __________________________________ x 90 pkt
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto oferty ocenianej
2. Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 10 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. prawniczego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu 5 lat – otrzyma 5 pkt.
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 50 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. prawniczego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu 5 lat – otrzyma 10 pkt.
- punkty nie podlegają sumowaniu;
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są:
- referencje;
- usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
- usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
- nie załączono dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
- istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
- dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
- usługa została wykonana przez inne podmioty (podwykonawców);
- wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
- referencje zbiorcze nie będą oceniane.
P = C+D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia06.09.2017r. do godziny 23.59
XI. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków
- oferta złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
- cv (załącznik nr 1 do Formularza oferty)
- wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z referencjami.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
-oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 3).
XII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XIII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Klaudia Stankiewcz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 500 293 855
XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
- braku ofert spełniających kryteria wyboru,
- złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
- braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
- braku odpowiedniej liczby uczestników zainteresowanych wsparciem specjalistycznym tj. prawniczym.
- bez podania przyczyny.
Zamawiający zawrze umowę współpracy z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
–terminu realizacjiumowy,
– harmonogramu realizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVII. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych na rzecz osób, które wezmą udział w indywidualnym wsparciu specjalistycznym. Wykonanie zadań przez Wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin poświęconych na wykonanie wparcie. Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XVIII. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej VIII Integracja społeczna, Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym- projekty konkursowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Aktywna Integracja 50 osób z niepełnosprawnością szansa na otwartym rynku”.
XIX. UWAGI KOŃCOWE
- Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeniWykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »