W stronę samodzielności aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego (nr 1/M/TRANSPORT/WAZ/2017)

Kraków, 1 sierpnia 2017r.
Formularz oferty [DOC] »
Umowa współpracu - wzór [PDF] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/M/TRANSPORT/WAZ/2017
DOTYCZY TRANSPORTU UCZESTNIKÓW/CZEK
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zapewnienia transportu dla uczestników/czek projektu na organizowany przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR” Warsztat Aktywizacji Zawodowej (zwanym dalej Warsztatami).
II. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
- 11.08.2017r. – transport uczestników/czek z miejsca zamieszkania na warsztat
- 16.08.2017r. – transport uczestników/czek z warsztatu do miejsc zamieszkania
III. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Zapewnienie transportu uczestników/czek projektu z terenu województwa małopolskiego do miejsca odbywania się Warsztatu Aktywizacji Zawodowej tj. do Krakowskiego Klub Kajakowy ul. Kolna 2, 30-381 Kraków.
IV. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:
1. Zapewnienie transportu uczestników/czek projektu z terenu województwa małopolskiegowedług specyfikacji:
Dowóz uczestników/czekw dniu 11.08.2017 do godz. 13.00, uwzględniający miejsce ich zamieszkania na WAZ do Krakowa ul. Kolna 2:
Miejsce zamieszkania uczestników/czek:
1. 1osoba z ul. Wojkowa, 33-370 Muszyna
2. 1osoba z ul. Krótka, 34-441 Niedzica
3. 1osoba z ul. Wawrzka, 33-332 Wawrzka
4. 1osoba z ul. Wyzwolenia, 32-574 Trzebinia
5. 1osoba z Mszana Górna, 34-733 Mszana Górna
6. 1 osoba z Popardowa, 33-335 Popardowa
Dowóz uczestników/czek w dniu 16.08.2017 od godz.13.00, uwzględniający miejsce ich zamieszkania z WAZ realizowanym w Krakowie ul. Kolna 2:
Miejsce zamieszkania uczestników/czek:
1. 1osoba z ul. Wojkowa, 33-370 Muszyna
2. 1osoba z ul. Krótka, 34-441 Niedzica
3. 1osoba z ul. Wawrzka, 33-332 Wawrzka
4. 1osoba z ul. Wyzwolenia, 32-574 Trzebinia
5. 1osoba z Mszana Górna, 34-733 Mszana Górna
6. 1 osoba z Popardowa, 33-335 Popardowa
V. ZASTRZEŻENIA
Zamawiający zastrzega że usługa musi być wykonana terminowo, oraz że liczba uczestników/czek może ulec zmianie o czym zamawiający poinformuje na maksymalnie jeden dzień przed rozpoczęciem warsztatu.
Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeniWykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo zZamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
VI. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
KAŻDY WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
VII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IVw oparciu o poniższe kryteria:
1. cenaofertowa brutto – 100 %.
IX. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia08.08.2017r. do godziny 23.59.
X. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– ofertazłożona na formularzu oferty.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
XI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Klaudia Stankiewicz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 500 293 855
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi.
XV. UMOWA
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminu realizacjiumowy,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVI. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
Płatność z tytułu realizacji Umowy zostanie dokonana na konto bankowe Wykonawcy, wskazane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XVII. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Działania9.1Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.2 Aktywna Integracja - projekty konkursowew ramach RegionalnegoProgramu Operacyjnego województwa Małopolskiegona lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „W stronę samodzielności aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”.
XVIII. UWAGI KOŃCOWE
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

| Wybierz województwo: | |
| dolnośląskie | kujawsko-pom. |
| lubelskie | lubuskie |
| łódzkie | małopolskie |
| mazowieckie | opolskie |
| podkarpackie | podlaskie |
| pomorskie | śląskie |
| świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
| wielkopolskie | zachodniopom. |

Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...

Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
| Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj ![]() ![]() |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje 

Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


