poniedziałek, 2024-11-25 Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego (nr 29/M/2017)


  

 

Kraków, dn. 24.07.2017

 

Formularz oferty [DOC] »
Załącznik 1 - CV życiorys zawodowy [DOC] »
Załacznik 2 - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] » 

 


ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE NR  29/M/2017
DOTYCZY WYBORU SPECJALISTY - DIETETYKA.

 
Zapytanie ofertowe na realizację usługi  indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. dietetyka, w województwie małopolskim dla uczestników/czek projektu pt. „W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego, w ramach Poddziałania 9.1.2 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
 
I.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. dietetyka dla min.3 uczestników/czek projektu „W stronę samodzielności - aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.

Indywidualne wsparcie specjalistyczne będzie świadczone średnio w wymiarze 10 godzin dla 1 Uczestnika/czki projektu, z czego 1 godzinę pracy należy rozumieć jako pełną godzinę (60 minut). Ilość godzin może zostać zwiększona, w przypadku gdy u uczestników/czek projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia.
 
II.   SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1.  Przygotowaniu przez specjalistęIndywidualnej Karty wsparcia specjalistycznego, podczas każdej sesji z uczestnikiem/czkąprojektu (wzór przekazany przez Zamawiającego), z zachowaniem tajemnicy zawodowej.

2.  Przygotowaniu na zakończenie udzielanego wsparcia dla każdego Uczestnika/czki ProjektuRaportu podsumowującego z rekomendacjami dla Uczestnika/czki Projektu.

3.  Wykonawca po ukończeniu indywidualnego wsparcia specjalistycznego musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
  • Indywidualna Karta wsparcia specjalistycznego (w wersji papierowej i elektronicznej).
  • Raport podsumowujący (wersji papierowej i elektronicznej).
  • Zestawienie miesięczne ilości godzin wykonywanej usługi (w wersji papierowej i elektronicznej)
      
III.  TERMIN WYKONANIA USŁUGI
01.08.2017-30.04.2019
Dokładny termin i daty indywidualnego wsparcia specjalistycznego będą ustalane indywidualnie
w porozumieniu z Zamawiającym.
 
IV.  MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie specjalistyczne będzie świadczone na terenie całego województwa małopolskiego. Dokładna lokalizacja będzie ustalana indywidualnie, zgodnie z potrzebami i możliwościami uczestników/czek projektu. Indywidualne wsparcie specjalistyczne może być realizowane w biurze projektu, gabinecie specjalistycznym  jak i miejscu zamieszkania uczestnika/czki projektu.
Gabinet specjalistyczny musi być dostosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz faktycznej możliwości zorganizowania indywidualnego wsparcia specjalistycznego.
 
V.   WYMAGANIA - KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
1.  Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. specjalista tj.dietetyk wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a.  wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające prowadzenie przedmiotowe wsparcie (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania),
b.  w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, posiadać doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia specjalistycznego  (rozumianego jako przeprowadzenie min. 150 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego) w tym minimum roczne doświadczenie pracy z osobami z niepełnosprawnościami, zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym (rozumianego jako przeprowadzenie min. 30 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego ) wymagany opis doświadczenia wg. wzoru z załącznika nr 1 do Formularza oferty.

Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CVspecjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 2), doświadczenie specjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 3).

Doświadczenie musi być potwierdzone dokumentem, z którego będzie jasno wynikać liczba udzielonych godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego, w ostatnich 5 latach, w tym ilość godzin wsparcia indywidualnego dla osób z niepełnosprawnościami.
 
2.  Wykonują zadania lub czynności w ramach projektu osobiście, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub wykonujące zadania lub czynności w ramach projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1442, z późn. zm.) oraz wolontariuszy wykonujących świadczenia na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118, z późn. zm.)

3.  Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.

Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
  • realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
  • dojazd na spotkania na terenie województwa małopolskiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
4.  Złożą pełną wymaganą dokumentację.
5.  Zaświadczą o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 4 do formularza ofert).
 
VI.   ZASTRZEŻENIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest w pomieszczeniach, w których prowadzić będzie indywidualne wsparcie specjalistyczne umieszczać informację w postaci np. plakatów o realizacji działań w ramach projektu „W stronę samodzielności- aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego ”.

2. Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.

3. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku: gdy uczestnik/czka przerwie sesję w trakcie, wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w indywidualnym wsparciu specjalistycznym (przeliczone wg stawki za osobogodzinę).Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za sesję, które rzeczywiście się odbyły.
 
VII.  NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIEOFERT CZĘŚCIOWYCHANI UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

VIII.  OFERTA PODLEGA ODRZUCENIE W PRZYPADKU, GDY:
  1. jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
  3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
 IX. KRYTERIA OCENY OFERTY:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców spełniających kryteria  formalne określone w punkcie Vw oparciu o poniższe kryteria:
1.        Cenaza 1godzinę brutto brutto- 90%.
2.        Wiedzai doświadczenie Wykonawcy - 10 %;

OCENA KRYTERIÓW:
1.        Punkty za kryterium „cena”zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cenaofertowa bruttobrutto(C):
                                                            oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę brutto brutto
cena ofertowa  za 1 godzinę brutto  brutto (C) =     ________________________                      x 90 pkt
                                                       cena ofertowa za 1godzinę brutto  brutto oferty ocenianej
 
2.Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 –  wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 30 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu 5 lat  – otrzyma 5 pkt.
  • Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 50 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością  w ciągu 5 lat  – otrzyma 10 pkt.
  • punkty nie podlegają sumowaniu;
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie - 10 pkt.

Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi, którego przedmiotem była usługa z przedmiotu zamówienia, oferent powinien przedstawić potwierdzone doświadczenie, że usługi zostały należycie wykonane w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.

Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są:
- referencje;

Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
  • usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
  • usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
  • nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
  • istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
  • dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
  • usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców);
  • wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
  • referencje zbiorcze nie będą oceniane.
3.  Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P  = C+D
gdzie:
P  – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa  za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów
 
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono do dnia07.08.2017 do godziny 23.59
 
XI. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
- ofertazłożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
- cv (załącznik nr 2),
- wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3),
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych(załącznik nr 4).
 
XII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty elektronicznie na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
 
XIII. OSOBA UPRAWNIONADO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Klaudia Stankiewicz, tel.  500 293 855, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
 
XV. ZMIANA UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Harmonogramu realizacji umowy;
c. Ostatecznej liczby uczestników w ramach umowy;
d. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);

Przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę
 
XVII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
a)  braku ofert spełniających kryteria wyboru,
b)  złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
c)  braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
 
XVIII. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ:
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych na rzecz osób, które wezmą udział w indywidualnym wsparciu specjalistycznym. Wykonanie zadań przez Wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.

Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
 
XIX. FINANSOWANIE
Zamówienie jest finansowane w ramach Poddziałania 9.1.2 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiegona lata 2014-2020  w ramach projektu pt. „W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”.
 
UWAGI KOŃCOWE
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych,
a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
 







 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach