W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego (nr 29/M/2017)

Kraków, dn. 24.07.2017
Formularz oferty [DOC] »
Załącznik 1 - CV życiorys zawodowy [DOC] »
Załacznik 2 - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 29/M/2017
DOTYCZY WYBORU SPECJALISTY - DIETETYKA.
Zapytanie ofertowe na realizację usługi indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. dietetyka, w województwie małopolskim dla uczestników/czek projektu pt. „W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”, w ramach Poddziałania 9.1.2 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi indywidualnego wsparcia specjalistycznego tj. dietetyka dla min.3 uczestników/czek projektu „W stronę samodzielności - aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
Indywidualne wsparcie specjalistyczne będzie świadczone średnio w wymiarze 10 godzin dla 1 Uczestnika/czki projektu, z czego 1 godzinę pracy należy rozumieć jako pełną godzinę (60 minut). Ilość godzin może zostać zwiększona, w przypadku gdy u uczestników/czek projektu zdiagnozowane zostaną większe potrzeby wsparcia.
II. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1. Przygotowaniu przez specjalistęIndywidualnej Karty wsparcia specjalistycznego, podczas każdej sesji z uczestnikiem/czkąprojektu (wzór przekazany przez Zamawiającego), z zachowaniem tajemnicy zawodowej.
2. Przygotowaniu na zakończenie udzielanego wsparcia dla każdego Uczestnika/czki ProjektuRaportu podsumowującego z rekomendacjami dla Uczestnika/czki Projektu.
3. Wykonawca po ukończeniu indywidualnego wsparcia specjalistycznego musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
- Indywidualna Karta wsparcia specjalistycznego (w wersji papierowej i elektronicznej).
- Raport podsumowujący (wersji papierowej i elektronicznej).
- Zestawienie miesięczne ilości godzin wykonywanej usługi (w wersji papierowej i elektronicznej)
III. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
01.08.2017-30.04.2019
Dokładny termin i daty indywidualnego wsparcia specjalistycznego będą ustalane indywidualnie
w porozumieniu z Zamawiającym.
IV. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Indywidualne wsparcie specjalistyczne będzie świadczone na terenie całego województwa małopolskiego. Dokładna lokalizacja będzie ustalana indywidualnie, zgodnie z potrzebami i możliwościami uczestników/czek projektu. Indywidualne wsparcie specjalistyczne może być realizowane w biurze projektu, gabinecie specjalistycznym jak i miejscu zamieszkania uczestnika/czki projektu.
Gabinet specjalistyczny musi być dostosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz faktycznej możliwości zorganizowania indywidualnego wsparcia specjalistycznego.
V. WYMAGANIA - KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. specjalista tj.dietetyk wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne umożliwiające prowadzenie przedmiotowe wsparcie (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania),
b. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, posiadać doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego wsparcia specjalistycznego (rozumianego jako przeprowadzenie min. 150 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego) w tym minimum roczne doświadczenie pracy z osobami z niepełnosprawnościami, zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym (rozumianego jako przeprowadzenie min. 30 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego ) wymagany opis doświadczenia wg. wzoru z załącznika nr 1 do Formularza oferty.
Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CVspecjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 2), doświadczenie specjalisty wskazanego w ofercie (załącznik nr 3).
Doświadczenie musi być potwierdzone dokumentem, z którego będzie jasno wynikać liczba udzielonych godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego, w ostatnich 5 latach, w tym ilość godzin wsparcia indywidualnego dla osób z niepełnosprawnościami.
2. Wykonują zadania lub czynności w ramach projektu osobiście, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub wykonujące zadania lub czynności w ramach projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1442, z późn. zm.) oraz wolontariuszy wykonujących świadczenia na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118, z późn. zm.)
3. Dysponują potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującym wykonanie zamówienia.
Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
- realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
- dojazd na spotkania na terenie województwa małopolskiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi wyłącznie Wykonawca).
5. Zaświadczą o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 4 do formularza ofert).
VI. ZASTRZEŻENIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest w pomieszczeniach, w których prowadzić będzie indywidualne wsparcie specjalistyczne umieszczać informację w postaci np. plakatów o realizacji działań w ramach projektu „W stronę samodzielności- aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego ”.
2. Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku: gdy uczestnik/czka przerwie sesję w trakcie, wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w indywidualnym wsparciu specjalistycznym (przeliczone wg stawki za osobogodzinę).Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za sesję, które rzeczywiście się odbyły.
VII. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIEOFERT CZĘŚCIOWYCHANI UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
VIII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIE W PRZYPADKU, GDY:
- jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Usługodawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie Vw oparciu o poniższe kryteria:
1. Cenaza 1godzinę brutto brutto- 90%.
2. Wiedzai doświadczenie Wykonawcy - 10 %;
OCENA KRYTERIÓW:
1. Punkty za kryterium „cena”zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cenaofertowa bruttobrutto(C):
oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę brutto brutto
cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto (C) = ________________________ x 90 pkt
cena ofertowa za 1godzinę brutto brutto oferty ocenianej
2.Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 – wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 30 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu 5 lat – otrzyma 5 pkt.
- Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 50 godzin indywidualnego wsparcia specjalistycznego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnością w ciągu 5 lat – otrzyma 10 pkt.
- punkty nie podlegają sumowaniu;
Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi, którego przedmiotem była usługa z przedmiotu zamówienia, oferent powinien przedstawić potwierdzone doświadczenie, że usługi zostały należycie wykonane w tym samym czasie, miejscu i przez tę samą osobę/osoby.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Dowodami przedstawionymi w Wykazie potwierdzającymi należyte wykonanie usług są:
- referencje;
Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
- usługa nie będzie dotyczyła, zakresu przedmiotu zamówienia;
- usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód;
- nie załączono dowodupotwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykaz;
- istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodempotwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykaz;
- dowód nie potwierdza należytego wykonania usługi;
- usługa zostaławykonanaprzez inne podmioty (podwykonawców);
- wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
- referencje zbiorcze nie będą oceniane.
P = C+D
gdzie:
P – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznanąw ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Wykonawcy;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert wyznaczono do dnia07.08.2017 do godziny 23.59
XI. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
- ofertazłożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1),
- cv (załącznik nr 2),
- wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3),
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych(załącznik nr 4).
XII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty elektronicznie na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane drogą mailową oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XIII. OSOBA UPRAWNIONADO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Klaudia Stankiewicz, tel. 500 293 855, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XV. ZMIANA UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
a. Terminu realizacji umowy;
b. Harmonogramu realizacji umowy;
c. Ostatecznej liczby uczestników w ramach umowy;
d. Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę
XVII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
a) braku ofert spełniających kryteria wyboru,
b) złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
c) braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
XVIII. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ:
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych na rzecz osób, które wezmą udział w indywidualnym wsparciu specjalistycznym. Wykonanie zadań przez Wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonego protokołu i dokumentacji. Podstawą do wypłaty jest protokół odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń podpisany przez Strony umowy. Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XIX. FINANSOWANIE
Zamówienie jest finansowane w ramach Poddziałania 9.1.2 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiegona lata 2014-2020 w ramach projektu pt. „W stronę samodzielności-aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych z województwa małopolskiego”.
UWAGI KOŃCOWE
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych,
a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

| Wybierz województwo: | |
| dolnośląskie | kujawsko-pom. |
| lubelskie | lubuskie |
| łódzkie | małopolskie |
| mazowieckie | opolskie |
| podkarpackie | podlaskie |
| pomorskie | śląskie |
| świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
| wielkopolskie | zachodniopom. |

Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...

Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
| Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj ![]() ![]() |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje 

Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


