poniedziałek, 2024-11-25 Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie (nr 11/P/2017)


Wejherowo, 21 lipca 2017r.
 


Formularz oferty [DOC] »

Załącznik nr 1 do formularza oferty - CV życiorys zawodowy  [DOC] »
Załącznik nr 2 do formularza oferty - Wykaz doświadczenia wykonawcy [DOC] »

 


ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19
02-574 Warszawa
www.far.org.pl

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE NR 11/P/2017
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI GRUPOWEGO DORADZTWA ZAWODOWEGO 

podczas Warsztatów Aktywizacji Zawodowej w ramach projektu pt. „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie” w ramach Działania 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałania 06.01.02 Aktywizacja społeczno-zawodowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
 
I.                   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi grupowego doradztwa zawodowego dla średnio8 uczestników/czek na warsztacieaktywizacji zawodowej w ramach projektu „Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie” organizowanego przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
Grupowe doradztwo zawodowe będzie świadczone dla średnio8 Uczestników/czek Warsztatów Aktywizacji Zawodowej (WAZ nr 2)w terminie 27.08.2017 do 01.09.2017r.Łączny czas udzielonego grupowego doradztwa zawodowego dla obu grup na WAZ nr 2 wynosi35,5 godziny.
Godzina grupowego doradztwa zawodowego wynosi 60 minut.
Grupy będą miały udzielane grupowe doradztwo zawodowe naprzemiennie. W godzinach porannych pierwsza grupa, w godzinach popołudniowych druga grupa.
Warsztat Aktywizacji Zawodowej odbywać się będzie w terminie 27.08.2017 do 01.09.2017 rw OśrodkuSzkoleniowo-Rehabilitacyjnym Mausz Ostrów Mausz 12,83-320 Sulęczyno.
Doradca zawodowy ma zapewnione przez Zamawiającego zakwaterowanie oraz wyżywienie na miejscu realizacji grupowego doradztwa zawodowego. Uczestnikami warsztatów będą osoby z niepełnosprawnością.
SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:
Realizacja usługi polegać będzie na:
1. Zrealizowaniu grupowego doradztwa zawodowego dla średnio 8 uczestników/czek Warsztatów Aktywizacji Zawodowej.
2. Udzieleniu grupowego doradztwa zawodowego dla 1 i 2 grupy łącznie w wymiarze 35,5 godzin podczas 6 dniowego Warsztatu Aktywizacji Zawodowej.
27.08.2017 – 3,5 godziny grupowego doradztwa zawodowego.
Od 28.08.2017 do 31.08.2017 – po 7 godzin dziennie grupowego doradztwa zawodowego.
01.09.2017 – 4 godziny  grupowego doradztwa zawodowego.
2. Przygotowaniu przez doradcę zawodowego Indywidualnej Karty Uczestnika z zakresu doradztwa zawodowego (wzór przekazany przez Zamawiającego), z zachowaniem tajemnicy zawodowej.
3. W trakcie zajęć wykorzystywane będą aktywne i nowoczesne metody np.: wykład, ćwiczenia, dyskusje, testy, praca w grupach, odgrywanie ról.
4. Podstawowe zagadnienia z zakresu doradztwa zawodowego, które mają zostać zrealizowane w ramach Warsztatu Aktywności Zawodowej:
A.        Edukacja w zakresie efektywnego funkcjonowania w wymiarze indywidualnym i społecznym.
B.        Zagadnienia zawierające regulacje prawne i uprawnienia osób z niepełnosprawnościami.
C.        Informację przydatne w kontekście podejmowania się ról społecznych związanych z nauka, pracą.
D.        Rozwój kompetencji pozwalających na kształtowanie ścieżki zawodowej, wejście na rynek pracy i poruszanie się na nim.
E.         Analiza predyspozycji zawodowych.
F.         Poszukiwanie i aplikowanie  o pracę.
G.        Autoprezentacja.
H.        Prawo pracy – skuteczne narzędzia poszukiwania pracy.
I.          Samopoznanie, wzmacnianie samooceny, analiza i modelowanie postaw.
5. Wykonawca po ukończeniu grupowego doradztwa zawodowego musi przedstawić dokumentację dołączoną jako załączniki do umowy współpracy:
– Indywidualna Karta uczestnika z zakresu doradztwa zawodowego.
– Kartę czasu pracy doradcy zawodowego.
– Dziennik zajęć z zakresu doradztwa zawodowego.
– Ankieta uczestnika dot. zdobytej wiedzy.
 
II.                TERMIN WYKONANIA USŁUGI
WAZ nr 2– 27.08.2017-01.09.2017r.
 
III.             MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Mausz Ostrów Mausz 12, 83-320 Sulęczyno.
 
IV.             WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
 O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
1.         Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. doradca wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a.         wykształcenie wyższe kierunkowe związane z doradztwem zawodowym lub studia podyplomowe dotyczące problematyki rynku pracy (wymagane CV wg. wzoru z załącznika nr 1 do Formularza oferty),
b.         w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, posiadać doświadczenie z zakresu prowadzenia grupowego doradztwa zawodowego (rozumianego jako przeprowadzenie min. 150 godzin grupowego doradztwa zawodowego) w tym minimum 2 lata pracy z osobami z niepełnosprawnościami (rozumianego jako przeprowadzenie min. 50 godzin grupowego doradztwa zawodowego) wymagany opis doświadczenia wg. wzoru z załącznika nr 2 do Formularza oferty).
          Opis weryfikacji spełniania warunku wykształcenia: CV doradcy zawodowego wskazanego w ofercie (załącznik  nr 1 do formularza oferty), doświadczenie doradcy zawodowego wskazanego w ofercie (Wykaz doświadczenia Wykonawcy– załącznik nr 2 do formularza oferty),
          Doświadczenie musi być potwierdzone dokumentem, z którego będzie jasno wynikać liczba udzielonych godzin grupowego wsparcia z zakresu doradztwa zawodowego, w ostatnich 3 latach, w tym ilość godzin wsparcia  grupowego w ostatnich 2 latach skierowanego dla osób z niepełnosprawnościami.
    2.  Wykonują zadania lub czynności w ramach projektu osobiście, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub wykonujące zadania lub czynności w ramach projektu na podstawie umowy cywilnoprawnej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu art. 13 pkt 5 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1442, z późn. zm.) oraz wolontariuszy wykonujących świadczenia na zasadach określonych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1118, z późn. zm.)
    3.   Oferent zobowiązuje się do pozostawania w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w    pełnej dyspozycyjności Zamawiającego rozumianej, jako:
       – realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie ściśle określonym przez Zamawiającego,
       – dojazd na realizację usługi na terenie województwa pomorskiego (wszelkie koszty dojazdu, ponosi    wyłącznie Wykonawca).
 
V.                 ZASTRZEŻENIA
Wykonawcę będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
 
VI.             NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCHANI UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W REALIZACJI ZAMÓWIENIA.KAŻDY WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ  OFERTĘ.
 
VII.           WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeni Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo  z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem  i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
 
VIII.        OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
 
IX.             KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
85312320-8 Doradztwo zawodowe
 
X.                KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV w oparciu o poniższe kryteria:
1.      Cena za 1 godzinę ofertowa brutto – 85%,
2.      Wiedza i doświadczenie Wykonawcy – 15%.
 
OCENA KRYTERIÓW:
1. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 1 – cena ofertowa brutto brutto(C):
                                                           oferta z najniższą ceną ofertową za 1 godzinę brutto brutto
cena ofertowa  za 1 godzinę brutto  brutto (C) =     ________________________                      x 85pkt
                                                       cena ofertowa za 1godzinę brutto  brutto oferty ocenianej
 
2. Punkty za kryterium „wiedza i doświadczenie wykonawcy” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
Kryterium nr 2 –  wiedza i doświadczenie wykonawcy (D):
•     Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie  w organizacji powyżej 100 godzin grupowego doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnościami w ciągu 2 lat  – otrzyma 15pkt.
•     Jeżeli oferent posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji powyżej 50godzin grupowego doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla osób z niepełnosprawnościami w ciągu 2lat  – otrzyma 10pkt.
W kryterium nr 2 można uzyskać maksymalnie– 15pkt.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie w Wykazie doświadczenia Wykonawcy, zwanym dalej Wykazem, stanowiącym Załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, zgodnie z jego wymogami.
Ocenie podlegać będą należycie wykonane usługi, w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – we wskazanym okresie działania), których przedmiot był tożsamy z przedmiotem zamówienia i przez tę samą osobę/osoby. Oferent załącza dowody potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje, protokół odbioru przedmiotu umowy).
3. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty badanej (P) według następującego wzoru:
P  = C+D
gdzie:
P  – oznacza łączną ocenę punktową oferty badanej;
C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 1 – cena ofertowa  za 1 godzinę brutto brutto;
D – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium nr 2 – doświadczenie Oferenta;
Ostateczna ocena będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów
Zamawiający nie przyzna punktów, jeżeli:
– usługa nie będzie dotyczyła zakresu przedmiotu zamówienia,
– usługa nie została wykazana w Wykazie, a załączono dowód potwierdzający należyte wykonanie,
– nie załączono dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usługi wpisanej w Wykazie,
– istnieją rozbieżności pomiędzy załączonym dowodem potwierdzającym należyte wykonanie usługi, a wpisem w Wykazie,
– dowody nie potwierdzają należytego wykonania usługi,
– usługa została wykonana przez inne podmioty (podwykonawców),
– wykazane w Wykazie wpisy są nieczytelne dla Zamawiającego.
 
XI.             TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia04.08.2017r. do godziny 23.59.
 
XII.          WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– ofertazłożona na formularzu oferty,
– cv (załącznik nr 1 do Formularza oferty),
– wykaz doświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
 
XIII.       MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentówelektronicznie na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
 
XIV.        OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Tomasz Brzozowski e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon:509 447 071
 
XV.           TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
 
XVI.        UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– braku odpowiedniej liczby uczestników/czek i personelu merytorycznego zainteresowanych Warsztatem Aktywizacji Zawodowej, organizowanym przez Zamawiającego.
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
 
XVII.     NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
 
XVIII.  ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
– w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XVI lub XVII  (ze wskazaniem przyczyny).
 
XIX.        UMOWA
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminu realizacjiumowy,
– harmonogramu realizacji umowy,
– ostatecznej liczby osób uczestniczących,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminupłatnościdla Wykonawcy uzależnionejest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przyczym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie,zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
 
XX.           ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby godzin przepracowanych podczas Warsztatu Aktywizacji Zawodowej. Wykonanie zadań przez wykonawcę będzie potwierdzane protokołem sporządzonym przez wykonawcę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin poświęconych na wykonanie zadań podczas Warsztatu aktywizacji Zawodowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczenia na podstawie fv.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
 
XXI.        FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Działania 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałania 06.01.02 Aktywizacja społeczno-zawodowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pt. Indywidualna i kompleksowa aktywizacja 55 ON z niepełnosprawnością znaczną oraz os. z niepełnosprawnością sprzężoną z woj. pomorskiego szansą na stałe zatrudnienie”.
 
XXII.     UWAGI KOŃCOWE
1.    Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

 Regionalny Program Operacyjny Wojewwództwa Pomorskiego na lata 2014-2020

  


 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach