poniedziałek, 2024-11-25 Elżbiety, Katarzyny, Klemensa

Zapytanie ofertowe -Materiały dydaktyczno -biurowe NR1/KAZON/POMORSKIE


Formularz oferty - materiały dydaktyczno-biurowe [DOC] »

ZAMAWIAJĄCY

Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”

ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa

www.far.org.pl

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/KAZON/POMORSKIE

DOTYCZY MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNO-BIUROWYCH DLA BO PROJEKTU

 

w ramach projektu „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j.) – dalej „Pzp”, Zapytanie ofertowe prowadzone jest na podstawie i zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Załączniku nr 8 do Zasad wspierania realizacji zadań Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych – Wytyczne w zakresie kwalifikowalności kosztów w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zakupu i dostarczenia materiałów dydaktyczno-biurowych dla BO projektu niezbędnych do prowadzenia form wsparcia w ramach projektu „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.

 

  1. TERMIN WYKONANIA USŁUGI

29.08.2019

 

  1. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI

Dostarczenie zakupionych materiałów na adres Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”

ul. Necla 8/lok.5, 84-200 Wejherowo

 

  1. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE

Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:

  1. Zakup i dostarczenie materiałów dydaktyczno-biurowych dla BO projektu według specyfikacji:
  1.    Toner Xerox 3010/3040/WC 3045 czarny wysokowydajny (zamiennik)                               3 szt.

2.       Wkład HP 650 czarny oryginał 2545                                                                                 3 szt.

3.       Wkład HP 650 kolor oryginał 2545                                                                                    3 szt.

4.        Wkład Samsung 4623 FN  ( zamiennik  ML-19010/15)                                                3 szt.

5.       Wkład HP 1018 laser jet  ( zamiennik)                                                                             1 szt.

6.        Papier Xero A4 80 gr, 500 ark                                                                                           20 ryz

7.        Obwoluta krystaliczna  A4 100 szt.                                                                                  10 op.

8.        Teczka z gumką A4 twarda 2cm                                                                                      11 szt.

9.         Zakładki  45x12 strzałki kolorowe                                                                                   4 szt.

10.       Zakładki  indeksujące 45x12  z linijką  200 k.                                                              4 szt.

11.       Długopis automatyczny niebieski                                                                                  5 szt.

12.       Długopis zmazywalny                                                                                                    15 szt.

13.       Długopis niebieski / kreska 0,3 mm/długość  pisania 850 m                                 2 szt.

14.       Koperta C4 biała 25 szt.                                                                                                  3 op.

15.       Koperta C5 biała 25 szt.                                                                                                  5 op.

16.       Cienkopis 12 kol.0,7mm trójkątny                                                                                4 szt.

17.       Notes samoprzylepny - karteczki łączone w harmonijkę w  tzw. "zetkę"               24 szt.

18.       Brulion A4 96 krata z tasiemką                                                                                      5 szt.

19.      Korektor myszka                                                                                                               3 szt.

20.       Papier A4/80g  kolor fiolet                                                                                             1 ryza

21.       Papier A4/80g  kość słoniowa                                                                                     1 ryza

22.       Brulion A5 100 k. ze  spiralą                                                                                          6 szt.

       23.       Zeszyt A6 /100 k. krata ze spiralą                                                                                  10 szt.

       24.       Karton ozdobny  220 g/20 ark.                                                                                         3 szt.

25.       Klej sztyft  21 g. bezbarwny                                                                                              2 szt.

26.       Płyta CD-R 800 MB w kopercie                                                                                    15 szt.

27.       Karteczki memo-stick  samoprzylepne 127/76 100 ark.                                           8 szt.

28.       Gumka z temperówką 2 w 1                                                                                          4 szt.

29.       Nożyczki  21 cm                                                                                                               2 szt.

30.       Płyn do ekranów LCD                                                                                                    1 szt.

31.       Dziurkacz  metalowy                                                                                                      1 szt.

32.       Zszywacz do 15 kartek                                                                                                  1 szt.

33.       Zszywki 24/6                                                                                                                 10 szt.

34.       Ołówek                                                                                                                            3 szt.

 

  1. ZASTRZEŻENIA

Zastrzega się dostarczenie zamówienia w całości tego samego dnia.

 

  1. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ANI UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW. KAŻDY WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.

 

  1. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Z możliwości realizacji zamówienia będą wykluczeni Wykonawcy:

–   powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy. Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (pkt. IV Formularza oferty).

–   wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość,

–   Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

 

  1. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:

– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),

– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

– zawiera rażąco niską cenę (w rozumieniu art. 90 ust. 1 i ust. 1a Pzp) w stosunku do przedmiotu zamówienia,

 – została złożona przez Wykonawcę wykluczonego,

–  Wykonawca nie złożył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy oraz pomimo wezwania do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień we wskazanym terminie braki nie zostały uzupełnione, poprawione, wyjaśnione, nie zostały złożone lub nie są wystarczające.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERTY

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV w oparciu o poniższe kryteria:

  1. cena ofertowa brutto – 100 %.

 

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Termin składania ofert wyznaczono do dnia 20.08.2019r. do godziny 23.59.

 

  1. WYMAGANE DOKUMENTY

W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zapytania, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kompletu dokumentów:

– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej (niewymagane w przypadku podmiotów podlegających wpisowi do rejestru lub ewidencji ogólnodostępnych w sieciach informatycznych takich jak: KRS lub CEIDG),

– oferta złożona na formularzu oferty.

Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.

 

  1. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl

 

  1. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI

Olga Birr e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 58 738 93 75

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

30 dni

 

  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:

–   braku środków niezbędnych do realizacji usługi,

–   znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia,

–   braku ofert,

–   braku ofert spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV lub braku ofert niepodlegających odrzuceniu,

–   cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację usługi,

–   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

–   środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane,

–   inne.

 

  1. UMOWA

Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:

– terminu realizacji umowy,

– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminu płatności dla Wykonawcy uzależnione jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),

– zakresu rzeczowego, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie, zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.

 

  1. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ

Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.

Płatność z tytułu realizacji Umowy zostanie dokonana na konto bankowe Wykonawcy, wskazane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.

Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.

 

  1. FINANSOWANIE

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Fundacji PZU w ramach projektu pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.

 

  1. UWAGI KOŃCOWE

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

 


 Wybierz województwo:
 dolnośląskiekujawsko-pom.
 lubelskielubuskie
 łódzkiemałopolskie
 mazowieckieopolskie
 podkarpackiepodlaskie
 pomorskieśląskie
 świętokrzyskiewarmińsko-maz.
 wielkopolskiezachodniopom.



 Projekt MOBILITY 

 – Twoje auto dostosowane do potrzeb
 związanych z niepełnosprawnością

 Z ogromną przyjemnością informujemy,
 że uruchomiony już został Projekt
 MOBILITY,  będący efektem współpracy
 Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
 Fundacji Aktywnej  Rehabilitacji „FAR”, 
 którego celem jest zapewnienie osobom 
 z niepełnosprawnością  ruchową
 dostępu do indywidualnie 
 dostosowanych samochodów...

Czytaj więcej 


 Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
  Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
  rehabilitację. Subkonto można założyć 
  online: https://platformafar.pl/rejestracja  

Czytaj więcej  


Przetwarzamy Twoje dane 
zgodnie z RODO   

Szczegółowe informacje 
znajdziesz tutaj
 


Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
 
Szczegółowe informacje 


Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach  powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


  Polska Liga Rugby na Wózkach