Zapytanie ofertowe nr 3/KAZON/Dolnośląskie dotyczy materiałów dydaktyczno-biurowych dla BO projektu.
Formularz oferty - materiały dydaktyczno-biurowe [DOC] »
Bolesławiec, 14 listopada 2018 r.
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/KAZON/DOLNOŚLĄSKIE
DOTYCZY MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNO-BIUROWYCH DLA BO PROJEKTU
w ramach zadania publicznego, zleconego Zamawiającemu w rozumieniu art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zakupu i dostarczenia materiałów dydaktyczno-biurowych dla BO projektu niezbędnych do prowadzenia form wsparcia w ramach projektu „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
- TERMIN WYKONANIA USŁUGI
30.11.2018
- MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Dostarczenie zakupionych materiałów na adres Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Dolne Młyny 60, 59-700 Bolesławiec.
- WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:
- Zakup i dostarczenie materiałów dydaktyczno-biurowych dla BO projektu według specyfikacji:
Przedmiot zamówienia |
J.m. |
ilość |
Toner do drukarki "Brother" TN -1030, wydajność 1000 stron, czarny, zamiennik |
szt. |
4 |
Toner do drukarki Laser Jet Pro MFP M 130fw, Jet Intelligence CF217A 17A, wydajność 1600 stron, czarny, oryginał |
szt. |
4 |
Toner do drukarki HP Laser Jet 1020,wydajność około 2400 stron, czarny, zamiennik |
szt. |
4 |
Toner do drukarki HP Deskjet 3315 czarny 650,wydajność około 360 stron zamiennik |
szt. |
1 |
Papier ksero |
ryza |
50 |
Teczka kartonowa z gumką A 4 |
szt. |
60 |
Spinacze metalowe, okrągłe,28 mm, kolorowe zebra, 100 szt. |
op. |
5 |
Spinacze metalowe, okrągłe 33mm, 100 szt. |
op. |
5 |
Cienkopis( komplet 15 kolorów, w tym 5 neonowych) |
komplet |
2 |
Długopis w przezroczystej obudowie z zatyczką lub systemem przyciskowym, z systemem tuszu ULV, grubość linii pisania 0,4 mm, kolor niebieski. |
szt. |
20 |
Długopis automatyczny, smukły, wytrzymały, metalowy klip, kolor niebieski |
szt. |
20 |
Pióro kulkowe, wkład niebieski |
szt. |
10 |
Wkłady do w/w pióra, kolor niebieski |
szt. |
10 |
Nożyczki biurowe, metalowe, 20 cm |
szt. |
2 |
Nożyczki biurowe, precyzyjne, 21 cm |
szt. |
3 |
Taśma naprawcza srebrna |
szt. |
20 |
Tusz do pieczątek |
szt. |
1 |
Koperta samoklejące C-6 biała |
szt. |
100 |
Koperty samoklejące C-5 biała |
szt. |
100 |
Koperty samoklejące C-4 biała |
szt. |
100 |
Koperty samoklejące rozszerzane |
szt. |
20 |
Pojemnik z wkładem papierowym |
szt. |
5 |
Blok notatnikowy w kratkę A4, 80 kartek, w twardej oprawie |
szt. |
5 |
Blok biurowy A4, kratka, 50 kartek |
szt. |
10 |
Blok techniczny A4, kolorowy |
szt. |
5 |
Zeszyt A5, 16 kartek |
szt. |
20 |
Notesiki – pojemnik 12 szt., mix kolorów |
szt. |
2 |
Ołówek popularny bez gumki |
szt. |
10 |
Ofertówki A5 krystaliczne |
szt. |
100 |
Ofertówki A4 krystaliczne |
szt. |
500 |
Karteczki samoprzylepne w rolce 50 mmx10m |
szt. |
10 |
Płyty DVD |
szt. |
20 |
Zakładki indeksujące. |
szt. |
5 |
Notesy samoprzylepne o ciekawych kształtach. |
op. |
5 |
Kostka samoprzylepna 76x76 450 kartek |
szt. |
5 |
- ZASTRZEŻENIA
Zastrzega się dostarczenie zamówienia w całości tego samego dnia.
- NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
- OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV w oparciu o poniższe kryteria:
- cena ofertowa brutto – 100 %.
- TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 22.11.2018r. do godziny 23.59.
- WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– oferta złożona na formularzu oferty.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
- MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
- OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Mirosława Eichstadt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: +75 734 60 90, 728 637 550
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
- UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi.
- UMOWA
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminu realizacji umowy,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminu płatności dla Wykonawcy uzależnione jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie, zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
- ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
Płatność z tytułu realizacji Umowy zostanie dokonana na konto bankowe Wykonawcy, wskazane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
- FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Fundacji PZU w ramach projektu pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
- UWAGI KOŃCOWE
- Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeni Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej .
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj ![]() ![]() |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »