zapytanie ofertowe nr 3/KAZON/PODKARPACKIE - materiały dydaktyczno-biurowe
Rzeszów, 24.10.2018r.
Formularz oferty - materiały dydaktyczno-biurowe [DOC] »
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/KAZON/PODKARPACKIE
DOTYCZY MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNO-BIUROWYCH DLA BO PROJEKTU
w ramach zadania publicznego, zleconego Zamawiającemu w rozumieniu art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zakupu i dostarczenia materiałów dydaktyczno-biurowych dla BO projektu niezbędnych do prowadzenia form wsparcia w ramach projektu „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
II. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
13.11.2018
III. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Dostarczenie zakupionych materiałów na adres Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Boya – Żeleńskiego 27 , 35-959 Rzeszów.
IV. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
Realizacja usługi polegać będzie na zabezpieczeniu następujących elementów:
1. Zakup i dostarczenie materiałów dydaktyczno-biurowych dla BO projektu według specyfikacji:
L.p Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. Papier uniwersalny o parametrach:
- białość: 165 CIE
- grubość (μm): 108
- jasność (%): 111
- nieprzezroczystość (%): 95
- wilgotność (%): 4
- gładkość (szorstkość wg Bendtsen): 70
- 100% pulpy drzewnej
- przeznaczenie:
drukarki laserowe, atramentowe, xero, faks ryza 15
2. karton ozdobny gładki kremowy szt. 100
3. taśma biurowa bezbarwna szt. 10
4. taśma w kolorze mlecznym szt. 5
5. taśma dwustronna cienka szt. 5
6. taśma dwustronna szeroka szt. 5
7. taśma srebrna uniwersalna szt. 5
8. koperty rozszerzane C4 RBD biurowe brązowe szt. 100
9. karteczki samoprzylepne neonowe 76x76 bloczek 400szt. szt. 10
10. zakładki indeksujące 20mm/50mm szt. 5
11. zakładki indeksujące kolorowe w kształcie strzałki szt. 5
12. spinacze biurowe pojemnik 150 szt. op. 5
13. strugaczki metalowe podwójne szt. 5
14. ołówki HB op. 1
15. pisaki kolorowe 6 kolorów w opakowaniu op. 5
16. marker do płyt CD op. 1
17. skoroszyt wpinany szt. 50
18. nożyczki biurowe szt. 5
19. linijki biurowe dł. 30 cm szt. 5
20. klej w sztyfcie szt. 5
21. zeszyt 16 kartkowy kratka szt. 20
22. zakreślacze neonowe cienkie 5 kolorów w opakowaniu op. 5
23. zakreślacze neonowe grube w kolorze żółtym szt. 10
24. zszywacz biurowy szt. 4
25. folia strecz do pakowania bezbarwna szt. 1
26. teczki z gumką szt. 20
27. koszulki krystaliczne rozmiar A4 szt. 2000
28. koszulki na dokumenty rozmiar A5 szt. 100
29. segregatory duże:
kolor niebieski szt. 5
kolor żółty szt. 5
kolor czerwony szt. 5
kolor zielony szt. 5
V. ZASTRZEŻENIA
Zastrzega się dostarczenie zamówienia w całości tego samego dnia.
VI. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
VII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV w oparciu o poniższe kryteria:
1. cena ofertowa brutto – 100 %.
IX. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 02.11.2018r. do godziny 23.59.
X. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– oferta złożona na formularzu oferty.
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
XI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Monika Kargul e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: 17 857 22 55
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi.
XV. UMOWA
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
– terminu realizacji umowy,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminu płatności dla Wykonawcy uzależnione jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie, zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVI. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
Płatność z tytułu realizacji Umowy zostanie dokonana na konto bankowe Wykonawcy, wskazane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XVII. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Fundacji PZU w ramach projektu pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
XVIII. UWAGI KOŃCOWE
1. Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeni Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
2. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

| Wybierz województwo: | |
| dolnośląskie | kujawsko-pom. |
| lubelskie | lubuskie |
| łódzkie | małopolskie |
| mazowieckie | opolskie |
| podkarpackie | podlaskie |
| pomorskie | śląskie |
| świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
| wielkopolskie | zachodniopom. |

Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...

Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
| Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj ![]() ![]() |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje 

Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


