Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia (nr 1/KAZON/2018)
Warszawa, 12.04.2018 r.
ZAMAWIAJĄCY
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
www.far.org.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/KAZON/2018
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI UBEZPIECZENIOWEJ NNW i OC
w ramach zadania publicznego, zleconego Zamawiającemu w rozumieniu art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczeniowej NNW dla 640 beneficjentów ostatecznych projektu „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia” uczestniczących w formach wsparcia przez cały okres trwania projektu, oraz NNW i OC dla 120 osób pełniących obowiązki kadry na organizowanych przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR” Warsztatach Aktywizacji Zawodowej (zwanych dalej WAZ).
Usługa ubezpieczeniowa w zakresie pełnym, bezimienna oraz całodobowa.
II. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
Beneficjenci projektu: 23.04.2018r. – 31.03.2019r.
Kadra WAZ: 01.05.2018 – 31.01.2019
III. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Teren Rzeczpospolitej Polskiej
IV. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
1. Realizacja usługi polegać będzie na zapewnieniu ubezpieczenia:
a. NNW - wszystkim beneficjentom ostatecznym projektu oraz NNW kadrze WAZ:
- NNW – 640 osób niepełnosprawnych uczestniczących w następujących formach wsparcia:
• warsztaty aktywizacji zawodowej dla 150 BO (łącznie 15 warsztatów, 1 WAZ 7 osobodni dla 1 BO),
• praktyki dla 285 BO (łącznie 285 praktyk, 1 praktyka średnio 14 godzin dla 1 BO),
• szkolenia dla 200 BO (łącznie 200 szkoleń, 1 szkolenie średnio 8 godzin dla 1 BO),
• staże dla 200 BO (czas trwania 3 miesiące),
• warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 100 BO (grupowe, jednodniowe),
• indywidualne wsparcie:- coachingowe i/lub psychologiczne dla 190 BO (średnio 6 godzin dla BO)
- poradnictwo zawodowe dla 640 BO (średnio 40 godzin dla BO)
- pośrednictwo pracy, dla 640 BO (średnio 12 godzin dla BO)
- NNW – 120 osób (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) pełniących obowiązki kadry warsztatów aktywizacji zawodowej w terminie 01.05.2018-31.01.2019 (łącznie 15 warsztatów, 1 WAZ 7 osobodni dla 1 osoby).
b. OC kadrze WAZ
- OC – 120 osób (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) pełniących obowiązki kadry warsztatów aktywizacji zawodowej w terminie 01.05.2018-31.01.2019 (łącznie 15 warsztatów, 1 WAZ 7 osobodni dla 1 osoby).
Dane kadry będą potwierdzone na jeden dzień przed planowanym warsztatem.
2. Szczegóły zamówienia:
a. Suma ubezpieczenia NNW:
- dla jednego beneficjenta projektu wynosi nie mniej niż 10 000 zł.
- dla kadry WAZ wynosi nie mniej niż 10 000 zł.
b. Suma gwarancyjna OC:
- dla kadry WAZ wynosi nie mniej niż 20 000 zł.
c. Zakres ubezpieczenia:
Ubezpieczenie obejmuje następujące świadczenia podstawowe:
- świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu, nie więcej jednak, niż 100% tej sumy ubezpieczenia;
- świadczenie z tytułu śmierci ubezpieczonego zaistniałej w wyniku nieszczęśliwego wypadku objętego ochrona ubezpieczeniową, w wysokości 100% sumy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków;
- świadczenie z tytułu złamania kości, oparzenia, odmrożenia, wstrząśnienia i stłuczenia mózgu w wyniku nieszczęśliwego wypadku objętego ochroną ubezpieczeniową, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków za każdy wskaźnik procentowy ustalony dla danego urazu, nie więcej jednak niż 100% tej sumy ubezpieczenia.
V. ZASTRZEŻENIA
Opłata za realizację usługi nastąpi za cały projekt jednorazowo.
VI. NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
VII. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
– zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie IV w oparciu o poniższe kryteria:
1. cena ofertowa brutto – 100 %,
IX. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 18.04.2018r. do godziny 23.59.
X. WYMAGANE DOKUMENTY
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej,
– oferta złożona na formularzu oferty,
Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z KRS lub innym dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
XI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiadomienie oferentów o wynikach prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, zostanie wysłane pocztą elektroniczną oraz umieszczone na stronie internetowej: www.far.org.pl
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Joanna Fluks e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefon: +22 651 88 02 wew. 33
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni
XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
– braku środków niezbędnych do realizacji usługi,
– znaczących modyfikacji zapytania przez Wykonawcę mających wpływ na przedmiot zamówienia.
XV. NIEROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU:
– braku ofert,
– braku ofert spełniających kryteria wyboru,
– złożenia ofert o wartości przewyższającej kwotę, którą posiada Zamawiający na realizację usługi,
– inne (ze wskazaniem przyczyny).
XVI. ANULOWANIE POSTĘPOWANIA
- w przypadku wystąpienia sytuacji nie wskazanej w pkt XV lub XIV (ze wskazaniem przyczyny).
XVII. UMOWA
Zamawiający zawrze polisę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień polisy w zakresie:
– zmiany ilości uczestników/czek projektu,
– terminu realizacji,
– harmonogramu realizacji,
– zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminu płatności dla Wykonawcy uzależnione jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
– zakresu rzeczowego, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie, zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XVIII. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Zakończenie wykonania przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez obie strony. Płatność zostanie dokonana w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XIX. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Fundacji PZU w ramach projektu pt. „Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na podjęcie i utrzymanie zatrudnienia”.
XX. UWAGI KOŃCOWE
- Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączeni Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

| Wybierz województwo: | |
| dolnośląskie | kujawsko-pom. |
| lubelskie | lubuskie |
| łódzkie | małopolskie |
| mazowieckie | opolskie |
| podkarpackie | podlaskie |
| pomorskie | śląskie |
| świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
| wielkopolskie | zachodniopom. |

Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...

Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
| Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj ![]() ![]() |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje 

Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »


