Trzy wolne etaty
2009-06-24
podinspektor ds. planowania i analiz budżetu
2. Wydział/Biuro:
Wydział Budżetu i Księgowości
3. Departament: Skarbnika
4. Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 18-go roku życia;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego OpenOffice, Internet, obsługa poczty elektronicznej;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres:
Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4
oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. planowania i analiz budżetu w Wydziale Budżetu i Księgowości w Departamencie Skarbnika Urzędu Miasta Lublin” w terminie do dnia 2.07.2009 r.
1. Nazwa stanowiska urzędniczego:
inspektor ds. nadzoru inwestorskiego i koordynacji inwestycji
2. Wydział/Biuro: Wydział Inwestycji
3. Departament:
Departament Pierwszego Zastępcy Prezydenta
4. Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym w specjalności drogowej;
- min. 3-letni staż pracy;
- uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 18-go roku życia;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;
- znajomość ustawy – Prawo budowlane i aktów wykonawczych do ustawy;
- znajomość przepisów dotyczących kalkulowania i rozliczania robów budowlanych;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy, Internet;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. nadzoru inwestorskiego i koordynacji inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Pierwszego Zastępcy Prezydenta Urzędu Miasta Lublin” w terminie do dnia 3 lipca 2009
1. Nazwa stanowiska urzędniczego:
podinspektor ds. audytów informatycznych
2. Wydział/Biuro:
Wydział Informatyki i Telekomunikacji
3. Departament: Departament Sekretarza
4. Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe – kierunek: informatyka, telekomunikacja, elektronika, matematyka, fizyka lub inne wyższe pod warunkiem ukończenia studiów podyplomowych z zakresu: informatyka, telekomunikacja, elektronika;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 18-go roku życia;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;
- zaawansowana znajomość zagadnień z zakresu aplikacji oraz systemów operacyjnych;
- znajomość zagadnień z zakresu audytu legalności oprogramowania;
- znajomość zasad i zagadnień prawnych dotyczących licencjonowania oprogramowania;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, obsługa poczty elektronicznej, Internet, narzędzia do Audytów Informatycznych np. Audit Pro,;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. audytów informatycznych w Wydziale Informatyki i Telekomunikacji w Departamencie Sekretarza Urzędu Miasta Lublin” w terminie do dnia 3 lipca 2009 r.
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Kontakt – woj. lubelskie
Biuro FAR
ul. Aleja Kraśnicka 127 p.1, II piętro
20-718 Lublin
tel.: 81 526 10 24, fax: 81 527 13 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia
Poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00
Pełnomocnik FAR
Magdalena Szpyt
tel. kom.: 509 447 065
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.