Urząd Miasta zatrudni
2009-04-23
podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej
2. Wydział/Biuro:
Biuro Obsługi Kancelaryjnej
3. Departament:
Departament Sekretarza
4. Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- ukończenie 18-go roku życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego,
w tym samorządu terytorialnego,
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego,
- dobra znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego OpenOffice, Internet,obsługa poczty elektronicznej oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres:
Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. obsługi kancelaryjnej w Biurze Obsługi Kancelaryjnej w Departamencie Sekretarza Urzędu Miasta Lublin” w terminie do
dnia 4 maja 2009 r.
1. Nazwa stanowiska urzędniczego:
podinspektor ds. trwałego zarządu
2. Wydział/Biuro:
Wydział Gospodarowania Mieniem
3. Departament:
Departament Drugiego Zastępcy Prezydenta
4. Liczba lub wymiar etatu: pełny etat
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 18-go roku życia;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;
- znajomość przepisów dotyczących gospodarowania mieniem gminnym.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres:
Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. trwałego zarządu w Wydziale Gospodarowania Mieniem w Departamencie Drugiego Zastępcy Prezydenta Urzędu
Miasta Lublin” w terminie do dnia 4.05.2009 r.
1. Nazwa stanowiska urzędniczego:
podinspektor ds. utrzymania ulic
2. Wydział/Biuro:
Wydział Dróg i Mostów
3. Departament:
Departament Pierwszego Zastępcy Prezydenta
4. Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku budownictwo o specjalności związanej z drogownictwem;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 18-go roku życia;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;
- znajomość ustawy o drogach publicznych;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres:
Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. utrzymania ulic w Wydziale Dróg i Mostów w Departamencie Pierwszego Zastępcy Prezydenta Urzędu Miasta Lublin” w terminie do dnia 4 maja 2009 r.
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Kontakt – woj. lubelskie
Biuro FAR
ul. Aleja Kraśnicka 127 p.1, II piętro
20-718 Lublin
tel.: 81 526 10 24, fax: 81 527 13 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia
Poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00
Pełnomocnik FAR
Magdalena Szpyt
tel. kom.: 509 447 065
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.