Kompleksowa aktywizacja społeczna dzieci w wieku 4-16 lat poruszających się na wózku inwalidzkim VI (nr 1/DZ/2021-2022)
Warszawa, 15.04.2021 r.
Pobierz formularz ofertowy [DOC] »
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR”
DOTYCZY ŚWIADCZENIA USŁUGI UBEZPIECZENIOWEJ NNW i OC
dla uczestników/czek oraz kadry projektu pt. „Kompleksowa aktywizacja społeczna dzieci w wieku 4-16 lat poruszających się na wózku inwalidzkim VI”, realizowanego na podstawie Umowy o zlecenie realizacji zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2020.426, z późn. zm.), zawartej pomiędzy Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych a Fundacją Aktywnej Rehabilitacji „FAR”.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019, z późn. zm.) – dalej „Pzp”. Zapytanie ofertowe prowadzone jest na podstawie i zgodnie z Zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności kosztów w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2020.426, z późn. zm.) zawartych w rozdz. VII i VIII załącznika nr 8 do Zasad wspierania realizacji zadań opracowanych przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczeniowej NNW dla beneficjentów ostatecznych projektu „Kompleksowa aktywizacja społeczna dzieci w wieku 4-16 lat poruszających się na wózku inwalidzkim VI” i ich opiekunów oraz NNW i OC dla osób pełniących obowiązki kadry na organizowanych przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji „FAR” Warsztatach Aktywnej Rehabilitacji (zwanych dalej WAR), Regionalnych Zajęciach Aktywnej Rehabilitacji (zwanych dalej Zajęcia) oraz Obozach Aktywnej Rehabilitacji I i II stopnia (zwanych dalej Obozy).
1. Usługa ubezpieczeniowa NNW dla beneficjentów ostatecznych projektu, opiekunów i kadry w zakresie pełnym, bezimienna oraz całodobowa.
2. Usługa ubezpieczeniowa OC dla kadry w zakresie pełnym, imienna, całodobowa.
II. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA
II.A Realizacja usługi polegać będzie na zapewnieniu ubezpieczenia:
1. W ramach Regionalnych Zajęć Aktywnej Rehabilitacji
a) Usługa ubezpieczeniowa NNW dla 370 Beneficjentów projektu w wieku 4-16 lat, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Beneficjenci w terminie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r. będą uczestniczyli w zajęciach sportowo-rekreacyjnych średnio 2 razy w miesiącu.
b) Usługa ubezpieczeniowa NNW dla 160 osób z kadry - Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji realizującej zajęcia sportowo-rekreacyjne dla dzieci w wieku 4-16 lat poruszających się na wózkach inwalidzkich w terminie 23.04.2021 r. - 31.03.2022r., średnio 2 razy w miesiącu.
c) Usługa ubezpieczeniowa OC w zakresie całorocznym dla 160 osób kadry - Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji realizującej zajęcia sportowo-rekreacyjne dla dzieci w wieku 4-16 lat poruszających się na wózkach inwalidzkich w terminie 23.04.2021 r. - 31.03.2022r. średnio 2 razy w miesiącu.
2. W ramach Warsztatów Aktywnej Rehabilitacji
a) Usługa ubezpieczeniowa NNW całodobowa, pełna, bezimienna dla 5 Beneficjentów projektu w wieku 4-16 lat, poruszających się na wózkach inwalidzkich podczas trwania 25 Warsztatów Aktywnej Rehabilitacji. Łącznie ubezpieczenie dla 125 osób. Beneficjenci projektu będą uczestniczyli w warsztatach przez 3 dni.. Lista z danymi 5 uczestników każdego WAR zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem. WAR będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
b) Usługa ubezpieczeniowa NNW całodobowa, pełna, bezimienna dla 5 opiekunów uczestników projektu podczas trwania 22 Warsztatów Aktywnej Rehabilitacji. Łącznie ubezpieczenie dla 110 osób. Opiekunowie uczestników projektu będą uczestniczyli w WAR przez 3 dni. Lista z danymi 5 Opiekunów każdego WAR zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem. WAR będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
c) Usługa ubezpieczeniowa NNW całodobowa, pełna, bezimienna dla 6 osób kadry -Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji w ramach projektu, podczas trwania 25 Warsztatów Aktywnej Rehabilitacji. Łącznie ubezpieczenie dla 150 osób. Kadra projektu będą uczestniczyła w WAR przez 3 dni. Lista z danymi 6 osób Kadry każdego WAR zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem. WAR będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
d) Usługa ubezpieczeniowa OC całodobowa dla 6 osób kadry -Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji w ramach projektu, podczas trwania 25 Warsztatów Aktywnej Rehabilitacji. Łącznie ubezpieczenie dla 150 osób. Kadra projektu będą uczestniczyła w WAR przez 3 dni. Lista z danymi 6 osób Kadry każdego WAR zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem. WAR będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
3. W ramach Obozów Aktywnej Rehabilitacji dla dzieci I stopnia
a) Usługa ubezpieczeniowa NNW całodobowa, pełna, bezimienna dla 10 Beneficjentów projektu w wieku 4-16 lat, poruszających się na wózkach inwalidzkich, podczas trwania 6 obozów dziecięcych I stopnia (9 dni czas trwania 1 obozu). Łącznie ubezpieczenie dla 60 osób. Lista z danymi 10 Beneficjentów każdego obozu zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem obozu. Obozy dziecięce będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
b) Usługa ubezpieczeniowa NNW całodobowa pełna, bezimienna dla 20 osób kadry -Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji w ramach projektu, podczas trwania 6 obozów dziecięcych (10 dni). Łącznie dla 120 Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji. Lista z danymi 20 osób kadry do każdego obozu zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem obozu. Obozy dziecięce będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
c) Usługa ubezpieczeniowa OC całodobowa dla 20 osób kadry -Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji w ramach projektu, podczas trwania 6 obozów dziecięcych (10 dni). Łącznie dla 120 Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji. Lista z danymi 20 osób kadry każdego obozu zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem obozu. Obozy dziecięce będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
4. W ramach Obozów Aktywnej Rehabilitacji dl dzieci II stopnia
a) Usługa ubezpieczeniowa NNW całodobowa, pełna, bezimienna dla 15 Beneficjentów projektu w wieku 4-16 lat, poruszających się na wózkach inwalidzkich podczas trwania 9 obozów dla dzieci II stopnia (9 dni czas trwania obozu). Łącznie ubezpieczenie dla 135 osób. Lista z danymi 15 uczestników każdego obozu dla dzieci II stopnia zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem obozu. Obozy dla dzieci II stopnia będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r
b) Usługa ubezpieczeniowa NNW całodobowa, pełna, bezimienna dla 21 osób kadry - Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji w ramach projektu podczas trwania 9 obozów dla dzieci II stopnia (10 dni). Łącznie dla 189 Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji. Lista z danymi 21 osób kadry każdego obozu zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem obozu. Obozy dla dzieci II stopnia będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r.
c) Usługa ubezpieczeniowa OC całodobowa dla 21 osób kadry -Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji w ramach projektu, podczas trwania 9 obozów dla dzieci II stopnia (10 dni). Łącznie dla 189 Instruktorów Aktywnej Rehabilitacji. Lista z danymi 21 osób kadry każdego obozu zostanie przesłana do Wykonawcy 3 dni przed planowanym terminem obozu. Obozy dla dzieci II stopnia będą realizowane w okresie od 23.04.2021 r. - 31.03.2022r.
II.B
a. Suma ubezpieczenia NNW:
- dla jednego beneficjenta projektu wynosi nie mniej niż 10 000 zł..
- dla kadry projektu wynosi nie mniej niż 10 000 zł na każdą osobę.
b. Suma gwarancyjna OC:
- dla kadry projektu wynosi nie mniej niż 20 000 zł.
c. Zakres ubezpieczenia:
Ubezpieczenie obejmuje następujące świadczenia podstawowe:
- świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku na zdrowiu będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu, nie więcej jednak, niż 100% tej sumy ubezpieczenia;
- świadczenie z tytułu śmierci ubezpieczonego zaistniałej w wyniku nieszczęśliwego wypadku objętego ochroną ubezpieczeniową, w wysokości 100% sumy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków;
- świadczenie z tytułu złamania kości, oparzenia, odmrożenia, wstrząśnienia i stłuczenia mózgu w wyniku nieszczęśliwego wypadku objętego ochroną ubezpieczeniową, w wysokości 1% sumy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków za każdy wskaźnik procentowy ustalony dla danego urazu, nie więcej jednak niż 100% tej sumy ubezpieczenia.
III. KLASYFIKACJA WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
66510000-8 – usługi ubezpieczeniowe
IV. TERMIN WYKONANIA USŁUGI
23.04.2021 r. - 31.03.2022r.
V. MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI
Teren Rzeczypospolitej Polskiej
VI. WYMAGANIA – KRYTERIA FORMALNE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowość prawną, które:
1. Wykonają przedmiot zamówienia osobiście.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Dysponują potencjałem organizacyjno-technicznym i znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia.
4. Dysponują potencjałem osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia; Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia osobiście lub wyłącznie przy pomocy swoich pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy.
5. Zobowiązują się do przestrzegania zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym równości płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami, jak również niedopuszczania do dyskryminacji ze względu m.in. na wiek, wykształcenie, poglądy, pochodzenie rasowe lub etniczne, religię lub przekonania, orientację seksualną czy niepełnosprawność.
6. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
7. Wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji postanowień niniejszego postępowania..
VII. ZASTRZEŻENIA
Opłata za realizację usługi wykonana będzie jednorazowo.
VIII. NIE DOPUSZCZA SIĘ WSPÓLNEGO SKŁADANIA OFERT.
NIE DOPUSZCZA SIĘ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
IX. PODWYKONAWCY
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania całości ani części przedmiotu zamówienia podwykonawcy.
X. WYKLUCZENIE Z MOŻLIWOŚCI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Z postępowania Zamawiający wyklucza Wykonawców:
1. powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań w Formularzu ofertowym (pkt IV Formularza oferty).
2. którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt VII Zapytania,
3. wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość,
4. będących osobą prawną lub innym podmiotem wchodzącym w skład struktury organizacyjnej Zamawiającego,
5. którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
– wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosił odpowiedzialności,
– uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
Zamawiający może ponadto wykluczyć Wykonawcę, który nie daje gwarancji należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz polisy, przez co należy rozumieć sytuację, kiedy to Wykonawca świadczył lub świadczy na rzecz Zamawiającego usługi z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, który to przedmiot polisy został wykonany lub jest wykonywany w sposób nienależyty, w szczególności jeżeli w stosunku do Wykonawcy ujawnione zostały lub zgłaszane były zastrzeżenia co do sposobu świadczenia usług, zaniedbań, uchybień oraz innych zastrzeżeń świadczących o wykonywaniu polisy w sposób niezgodny z jej treścią. W takiej sytuacji ocena w zakresie nienależytego wykonania polisy należy do Zamawiającego.
XI. OFERTA PODLEGA ODRZUCENIU W PRZYPADKU, GDY:
– jest niezgodna z istotnymi warunkami zamówienia (kryteria formalne),
– jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji (w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji),
– zawiera rażąco niską cenę (w rozumieniu art. 224 Pzp) w stosunku do przedmiotu zamówienia,
– została złożona przez Wykonawcę wykluczonego,
– Wykonawca nie złożył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy oraz pomimo wezwania do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień we wskazanym terminie braki nie zostały uzupełnione, poprawione, wyjaśnione, nie zostały złożone lub nie są wystarczające.
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania oraz odpowiadać jego wymogom.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, według Formularza oferty. Ofertę należy sporządzić na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Zamawiający przewiduje składanie oferty w postaci elektronicznej.
3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERTY
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty spośród Wykonawców spełniających kryteria formalne określone w punkcie V w oparciu o poniższe kryteria:
1. Cena za usługę – 100 %
XIV. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert wyznaczono do dnia 22.04.2021r. do godziny 23.59.
XV. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
– oferta złożona na Formularzu oferty,
– dokumenty rejestrowe prowadzonej działalności gospodarczej (niewymagane w przypadku podmiotów podlegających wpisowi do rejestru lub ewidencji ogólnodostępnych w sieciach informatycznych takich jak: KRS lub CEIDG) – jeśli dotyczy.
2. Dokumentacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem rejestrowym. W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa, konieczne jest dołączenie skanu pełnomocnictwa.
3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku powzięcia wątpliwości co do prawdziwości danych zawartych w dokumentach załączonych do oferty lub gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna, ma prawo do żądania od Wykonawcy przedłożenia oryginału lub notarialnie bądź urzędowo poświadczonych dokumentów potwierdzających doświadczenie Wykonawcy w określonym terminie.
Nieuzupełnienie dokumentów w wyznaczonym terminie lub przesłanie dokumentów niespełniających wymogów określonych w ust. 1 lub ust. 2 powyżej uprawnia Zamawiającego do odrzucenia oferty.
XVI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Uprzejmie prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów elektronicznie, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia wymaganych dokumentów w zapieczętowanej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości, z dopiskiem: „Zapytanie 1/DZ/2021-2022 projekt dziecięcy”,
– pocztą tradycyjną w formie listu poleconego na adres Zamawiającego
– przesyłką kurierską na adres Zamawiającego
– osobiście poprzez złożenie w biurze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00.
Adres biura Zamawiającego: Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” ul. Łowicka 19, 02-574 Warszawa
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu doręczenia wymaganych dokumentów ma data i godzina ich wpływu na wskazany powyżej adres lub data i godzina wpływu korespondencji elektronicznej na wskazany adres e-mail. O złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
XVII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Aleksandra Rymer, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefon: +22 651 88 02 wew. 18
2. Wykonawca może składać wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, informacje do Zamawiającego elektronicznie, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ma prawo do komunikowania się z Wykonawcami elektronicznie, korespondencyjnie lub telefonicznie.
XVIII. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
Wykonawca może zastrzec, że informacje zawarte w treści oferty i dokumentach załączonych do niej stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U.1993.47.211 z późn. zm.). Wykonawca powinien w sposób wyraźny i zrozumiały wskazać, które informacje i jakie dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
XIX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Przedmiotowe postępowanie zostanie unieważnione w przypadku wystąpienia (pojedynczo lub łącznie) któregokolwiek z poniżej wymienionych przypadków:
- braku środków niezbędnych do realizacji zamówienia,
- znaczących modyfikacji zapytania przez Zamawiającego mających wpływ na przedmiot zamówienia,
- braku ofert,
- braku ofert spełniających warunki formalne określone w pkt V lub braku ofert niepodlegających odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane.
Ponadto Zamawiający może w każdym czasie unieważnić niniejsze postępowanie bez podawania przyczyny.
XXI. POLISA
Zamawiający zawrze polisę z Wykonawcą, który został wybrany zgodnie z przeprowadzoną procedurą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień polisy w zakresie:
- terminu realizacji,
- harmonogramu realizacji,
- zasad płatności (Zamawiający informuje, że dotrzymanie terminu płatności dla Wykonawcy uzależnione jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom),
- zakresu rzeczowego, przy czym ewentualne zwiększenie zakresu rzeczowego realizacji zamówienia nie może prowadzić do zwiększenia wartości zamówienia o więcej niż 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej polisie, zawartej na podstawie oferty złożonej przez wybranego Wykonawcę.
XXII. ODBIÓR ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ
Płatność zostanie dokonana w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej polisy.
Walutą, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia, jest PLN.
XXIII. FINANSOWANIE
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pt. „Kompleksowa Aktywizacja społeczna dzieci w wieku 4-16 lat poruszających się na wózku inwalidzkim VI”.
XXIV. UWAGI KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz uczestników/czek projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb uczestników/czek projektu.
3. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
4. Propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR” do zawarcia umowy. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji „FAR” może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Załączniki:
1. Formularz oferty
Wybierz województwo: | |
dolnośląskie | kujawsko-pom. |
lubelskie | lubuskie |
łódzkie | małopolskie |
mazowieckie | opolskie |
podkarpackie | podlaskie |
pomorskie | śląskie |
świętokrzyskie | warmińsko-maz. |
wielkopolskie | zachodniopom. |
Projekt MOBILITY
– Twoje auto dostosowane do potrzeb
związanych z niepełnosprawnością
Z ogromną przyjemnością informujemy,
że uruchomiony już został Projekt
MOBILITY, będący efektem współpracy
Toyota Motor Poland (TMPL) oraz
Fundacji Aktywnej Rehabilitacji „FAR”,
którego celem jest zapewnienie osobom
z niepełnosprawnością ruchową
dostępu do indywidualnie
dostosowanych samochodów...
Utwórz SUBKONTO w Fundacji Aktywnej
Rehabilitacji FAR i zbieraj środki na swoją
rehabilitację. Subkonto można założyć
online: https://platformafar.pl/rejestracja
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj |
Inspektor Ochrony Danych
Osobowych FAR
Szczegółowe informacje
Poradniki FAR – seria wydawnicza poświęcona najważniejszym problemom utrudniającym osobom poruszającym się na wózkach powrót do aktywnego życia. Zapraszamy do czytania »