poniedziałek, 2025-04-21 Jarosława, Konrada, Selmy

Dwa wakaty

2009-06-16

1. Nazwa stanowiska urzędniczego:
inspektor ds. utrzymania kanalizacji deszczowej
2. Wydział/Biuro:
Wydział Gospodarki Komunalnej
3. Departament:
Departament Drugiego Zastępcy Prezydenta
4. Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii środowiska;
- min. 3-letni staż pracy;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 18-go roku życia;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;
- znajomość ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
- znajomość ustawy – Prawo wodne;
- znajomość ustawy – Prawo ochrony środowiska;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: praca z edytorem tekstu, arkusz kalkulacyjny,
obsługa poczty elektronicznej, Internet;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres:
Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. utrzymania kanalizacji deszczowej w Wydziale Gospodarki Komunalnej w Departamencie Drugiego Zastępcy Prezydenta
Urzędu Miasta Lublin” w terminie do dnia 22.06.2009 r.

1. Nazwa stanowiska urzędniczego:
inspektor ds. koordynacji pracy szkół i placówek
2. Wydział/Biuro:
Wydział Oświaty i Wychowania
3. Departament:
Departament Czwartego Zastępcy Prezydenta
4. Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe magisterskie;
- min. 3-letni staż pracy;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ukończenie 18-go roku życia;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych;
- znajomość ustawy o systemie oświaty;
- znajomość ustawy – Karta Nauczyciela;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakietu biurowego OpenOffice, Internet, obsługa poczty elektronicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres:
Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. koordynacji pracy szkół i placówek w Wydziale Oświaty i Wychowania w Departamencie Czwartego Zastępcy Prezydenta
Urzędu Miasta Lublin” w terminie do dnia 19.06.2009 r.

Kontakt – woj. lubelskie


Biuro FAR
ul. Aleja Kraśnicka 127 p.1, II piętro
20-718 Lublin
tel.: 81 526 10 24, fax: 81 527 13 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

 

Godziny otwarcia


Poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00

 

Pełnomocnik FAR


Magdalena Szpyt
tel. kom.: 509 447 065
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Harmonogram zajęć


Zobacz wszystkie zajęcia »

Ogłoszenia regionalne »