wtorek, 2025-04-22 Łukasza, Kai, Nastazji

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

2009-02-18

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Miasta Lublin (adres:
Biuro Kadr, Urząd Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-109 Lublin) w zamkniętej kopercie A4
oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: Dyrektor Wydziału Organizacji Urzędu w Departamencie
Sekretarza Urzędu Miasta Lublin” w terminie do dnia 26 lutego 2009 r.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Kontakt – woj. lubelskie


Biuro FAR
ul. Aleja Kraśnicka 127 p.1, II piętro
20-718 Lublin
tel.: 81 526 10 24, fax: 81 527 13 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

 

Godziny otwarcia


Poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00

 

Pełnomocnik FAR


Magdalena Szpyt
tel. kom.: 509 447 065
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Harmonogram zajęć


Zobacz wszystkie zajęcia »

Ogłoszenia regionalne »