sobota, 2024-11-23 Adeli, Felicyty, Klemensa

Rajd Czterech Kultur

2012-09-07

Koło Przewodników Łódzkich, Oddział Łódzki PTTK im. Jana Czeraszkiewicza,Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, Centrum Dialogu im. Marka Edelmana, ZSS nr 3 im. Jacka Kuronia

zapraszają na

I Rajd Czterech Kultur

15.09.2012 r.

 

Regulamin Rajdu

Idea tego rajdu zrodziła się kilka lat temu. Inicjatorami byli Ania Zygma i Bolek Wojciechowski.
Teraz  udało się zrealizować ten pomysł, a rajd wpisuje się w bardzo ważną dla naszego miasta imprezę, jaką jest festiwal Łódź Czterech Kultur.

Rajd będzie miał nieco inny charakter niż te, do których uczestnicy imprez organizowanych przez Oddział Łódzki PTTK byli do tej pory przyzwyczajeni. Ale czym będzie się różnił? Niech to będzie drobną niespodzianką.

 

I. Obsługa rajdu

Kierownik Rajdu      -  Bolesław Wojciechowski

Kierownik trasy I     -  Elżbieta Pędziwiatr

Kierownik trasy II    -  Dariusz Chwalborski

Obsługa rajdu         -  Anna Adamiak,  Anna Dąbrowicz, Monika Gajek, Alina Jabłońska, Zygmunt Kamiński, Ludmiła Kaszewska, Tomasz Kempski, Paulina Machałowska, Piotr Machlański, Andrzej Maciejczyk, Anna Musiałowicz, Adam Nolbert, , Anna Nowalińska, Dariusz Pędziwiatr, Ewa Rabiega, Lidia Solarek, Aleksandra Sylburska, Anna Wojciechowska, Wojciech Źródlak oraz wielu innych przewodników łódzkich i miłośników Łodzi.

II. Cele Rajdu:

1.        Poznawanie Łodzi z nawiązaniem do jej wielokulturowości i ukazanie jej jako miasta atrakcyjnego turystycznie i krajoznawczo.

2.        Realizacja zadań edukacji regionalnej wśród uczących się z wszystkich typów łódzkich szkół i placówek.

3.        Zachęcenie do zdobywania odznak turystyczno-krajoznawczych PTTK.

4.     Zachęcenie uczestników rajdu do angażowania się w działalność PTTK.

III. Program rajdu.

Start uczestników w miejscach i o godzinach wyznaczonych dla poszczególnych tras w dniu 15.09.2012.

Meta rajdu w ZSS nr 3 im. Jacka Kuronia, ul. mjr H. Sucharskiego czynna w godzinach 12,00 – 14,00, gdzie wydawane będą potwierdzenia zdobytych punktów na odznaki oraz inne świadczenia.

 

IV. Trasy rajdu

Trasa I. Plac Wolności (Centrum Dialogu im. M. Edelmana) przy Legionów – Legionów – św. Jerzego – Ogrodowa – Park Staromiejski – Plac Kościelny – Bohaterów Getta Warszawskiego – Franciszkańska – Smugowa – Park Ocalałych – ZSS nr 3 im. Jacka Kuronia, ul. mjr H. Sucharskiego 2 (meta).

Długość trasy ok. 6 km. Start w godz.: 9.00 – 9.30

 

Trasa II. OŁ PTTK Wigury 12a – Sienkiewicza – Park Sienkiewicza – Tuwima – Kilińskiego – skwer Związku Strzeleckiego „STRZELEC” – Narutowicza – Sterlinga – Pomorska – Anstadta –Park Helenów - Park Ocalałych – ZSS nr 3 im. Jacka Kuronia, ul. mjr H. Sucharskiego 2 (meta).  

Długość trasy ok. 5 km. Start w godz.: 9.45 – 10.15

V. Warunki uczestnictwa:

1.        Rajd ma charakter popularny i jest dostępny jest dla wszystkich zainteresowanych.

2.        Przyjmowane będą zgłoszenia drużyn, jak i zgłoszenia indywidualne. Młodzież szkolna będzie przyjmowana na rajd tylko według zgłoszeń szkoły (pod opieką nauczycieli lub innych osób dorosłych). Pisemne zgłoszenia grupowe winny zawierać, imię i nazwisko, numer legitymacji PTTK (dla członków) oraz - w przypadku drużyn - nazwę zgłaszającego (szkoły, przedszkola, instytucji, klubu, koła, itd.).

3.        Pisemne zgłoszenia oraz wpisowe przyjmowane będą w Biurze Oddziału Łódzkiego PTTK , ul. Wigury 12a, I p., pok. 105 w dniach 10-13.09.2012r. od poniedziałku
do czwartku
w godz. 11.00- 16.00 lub telefonicznie na nr telefonu 42-636-87-64.

(W przypadku zgłoszeń telefonicznych, opłaty dokonywane będą na Starcie Rajdu. Zgłoszenia będą przyjmowane także w piątek 14.09.2012r.  i na starcie imprezy w dniu 15.09.2012.. W przypadku zgłoszeń telefonicznych oraz zapisów w dn. 14 i 15 września organizator nie gwarantuje otrzymania świadczeń w pełnym zakresie. Znaczki wydawane będą w Biurze Oddziału w późniejszym terminie.)

4.        W ramach wpisowego uczestnicy otrzymają: opis trasy o charakterze krajoznawczym, pamiątkowy znaczek, poczęstunek, dyplom dla grup zorganizowanych, potwierdzenia punktów na: OTP, Siedmiomilowe Buty i potwierdzenia do innych odznak
w/g indywidualnych potrzeb.

 

VI. Opłaty za udział w rajdzie.

Kadra PTTK oraz młodzież szkolna zrzeszona w PTTK

(opłacona składka za 2012r.)                                                                                               6,- zł

Członkowie PTTK (opłacona składka za 2012r.) i młodzież

szkolna nie zrzeszona w PTTK                                                                                             7,- zł

Pozostali                                                                                                                               8,- zł

Opiekunowie grup szkolnych, Kół PTTK i SKKT (l opiekun na min. 10 uczestników), zwolnieni z opłat wpisowego. Opiekunowie Ci otrzymują takie same świadczenia, jak uczestnicy.

W przypadku nie zgłoszenia się w dniu rajdu wpisowe nie będzie zwracane.

 

VII. Informacje dodatkowe.

Uczestników rajdu obowiązuje znajomość niniejszego regulaminu, przestrzeganie Karty Turysty, przestrzeganie zasad ruchu drogowego i innych zasad bezpieczeństwa.

 

Uczestnicy nie będą ubezpieczeni przez organizatorów i biorą udział w rajdzie na własną odpowiedzialność. Kierownictwo rajdu nie ponosi odpowiedzialności cywilnej w przypadku szkody powstałej w mieniu, względnie na osobie uczestnika lub z jego winy.

 

Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu przysługuje wyłącznie kierownictwu rajdu.

 

Słonecznej pogody, dobrego wypoczynku oraz wielu miłych wrażeń -

Życzy

Obsługa Rajdu

Zapraszamy na następne imprezy:

1.        Rajd Najmłodszych „Pieczonego ziemniaka”                                                22.09.2012.

2.        VI Wycieczka Śladami Św. Faustyny Kowalskiej - Patronki Łodzi               06.10.2012.

Kontakt – woj. łódzkie


Biuro FAR
ul.
Tatrzańska 109, p. 210, 93-279 Łódź
tel.: 42 642 78 01, fax: 42 642 78 22
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

Godziny otwarcia


Poniedziałek 07.00 - 18.00
Wtorek 07.00 - 17.00
Środa 07.00 - 17.00
Czwartek 07.00 - 17.00
Piątek 07.00 – 17.00

W związku z utrzymującym się
stanem epidemii, celem zwiększenia
bezpieczeństwa prosimy o wcześ-
niejsze uzgadnianie – telefoniczne 
lub mailowe – terminu wizyty
w biurze Fundacji.
 

Pełnomocnik FAR


Monika Mazur
e-mail:
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: 509 447 072
 

Harmonogram zajęć


Osoba kontaktowa: Monika Mazur
tel.: 509 447 072

Zobacz wszystkie zajęcia »


Zobacz ogłoszenia regionane »